Stránka 1 z 2
Sport.vzduch.filtr
Napsal: 28 črc 2012, 20:30
od Leon 007
Má význam dávat po načipování sport.vzduch filtr třeba Green nebo KN do boxu? Nebo jsou to vyhozené peníze? Někdo říká,že to pomůže ve vyšších otáčkách,někdo zase,že jde jenom více nečistot do motoru. Je jesné,že tam pude asi víc vzduchu než u standart.filtru,jaké stím má kdo zkušenosti.
Napsal: 28 črc 2012, 21:06
od STIB
Víc vzduchu tam dostaneš jen velkým turbem.Jinak škoda peněz.
Napsal: 28 črc 2012, 22:05
od Jarda S.
obyč papír a výměna s každým olejem

Napsal: 29 črc 2012, 01:20
od Markus01
Vim že TdiFun si moc chválil sportovní filtry u fábie RS kde je malej filtrbox. Prý to mělo vliv hlavně na snížení kouřivosti. Jinak to asi nemá moc význam.
Napsal: 29 črc 2012, 21:18
od Leon 007
Takže není až tak pravda,že motor při výměňe sport.vzduch. filtru (do origo boxu) jde mnohem lépe do otáček???
Napsal: 29 črc 2012, 22:05
od kiklop32
No někde tu je téma a tam někdo přínos i měřil a uzevřel to s tím, že stejnou změnu může udělat i změna okolní teploty.
Napsal: 29 črc 2012, 23:03
od Forest
Napsal: 30 črc 2012, 20:10
od Leon 007
Takže závěr: Nemá to cenu sport.filtr!,jestli jsem dobře četl téma,co dal Forest
Napsal: 30 črc 2012, 20:44
od kiklop32
Nevím co máš za auto ale jestli nějaké slabší PD či rotačku nahoď sání ASZ/ARL to je lepší "tuneři" na parkáči vůbec nebudou tušit o co jde a je to origo díl.
Napsal: 30 črc 2012, 20:54
od Markus01
kiklop32 píše:Nevím co máš za auto ale jestli nějaké slabší PD či rotačku nahoď sání ASZ/ARL to je lepší "tuneři" na parkáči vůbec nebudou tušit o co jde a je to origo díl.
Do 150k bych to asi neřešil vůbec. Jsou to drahý koně. Ale je fakt, že to sání z ASZ je určitě lepší investice než filtr. Mam taky v plánu něco podobnýho, ale to už bude pro verzi EVO II.

Napsal: 30 črc 2012, 20:59
od kiklop32
no sací parohy, filtrbox, domek váhy, husí krk a hliníková trubka mě stála celkem 3300. Sice už je to nějakej peníz ale zas si říkam lepší než tam rvát sport. filtry za 1 - 2 tisíce, které nejsou k ničemu a ještě podle někoho spíš škodí, impregnace atd. a abych měnil 2 váhy, když nastříkám filtr, to radši koupím papírák

, ale to je otázkou mojí lenosti
Napsal: 30 črc 2012, 21:24
od Ladas
výkon v podpisu mám na papírový filtr

Napsal: 30 črc 2012, 22:04
od Jayson
Menší test, sice starší, ale člověk si udělá obrázek
http://www.mkiv.com/techarticles/filters_test/2/
Podle mě je nejlepší klasickej papírák, akorát ho častěji měnit.
Napsal: 30 črc 2012, 22:17
od Forest
Jayson píše:akorát ho častěji měnit.
Presne o tom to je. Nic asi nebude tak dobre jako
novej papirak ale zaroven se nic tak rychle neuspini (chapej nesnizi se pruchodnost) jako papirak.
Mit misto, dost mozna by se vyplatilo mit filtry dva - jeden "klasika kuzel" vedouci do klasickeho papiraku. Tak by bylo zajisteno, ze do motoru neprijde zadna spina a ze ta velka nezanese papirak ... ale to je v praxi nejspis nerealizovatelne.
Napsal: 30 črc 2012, 22:22
od Jayson
Doporučuju přečíst toto:
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=290373
a pro porovnání obrázek konus vs. sériová vložka..o jeho filtraci si můžete udělat obrázek
jinak slyšel jsem TDi s konusem a opravdu hnus fuj..
