Stránka 1 z 1

Citroen Jumper 2.2 hdi 88kw R.v.2007

Napsal: 03 srp 2012, 11:40
od marena tdi
auto dotazeno na lane.po naslednem dobiti baterie auto jelo bez problemu 2O minut.potom se zaly otacky pohupovat az to umrelo uplne.
v pameti zavad - INJECTOR CONTROL PRESSURE TOO HIGH
FUEL SYSTEM LEAK DETECTED-SMALL LEAK
vuz ma najeto 198000km.vymenil jsem palivovy filt,vyndaly se vstriky DENSO a poslaly se na prezkouseni.byla zjisteno ze maji male davky.koupily se nove a pro jistotu se poslalo i na prezkouseni i cerpadlo.to vykazovalo dobre hodnoty.kompresni tlaky jsou na vsech valcich stejne - 22 je to v poradku? zdaji se mi byt male.v autodatech ale nic nepisou k tomuhle motoru.
vse se smontovalo a zapojilo.auto chytlo bez problemu ale po 45 minutach zaclo houpat a opet mtvo.nelze nastartovat.tak jsem odpojil snimac tlaku v rozvodnem vedeni paliva.( nachazi se na konci rozdelovaci listy) bez nej to chyta bez problemu a jezdi klidne hodinu.muze to delat to cidlo?
uz jsem trochu bezradny :(

Napsal: 04 srp 2012, 10:24
od t_kali
Snímač tlaku na railu a regulátor tlaku taktéž na railu, to jsou dvě nejčastější příčiny návštěvy tohohle auta v servisu :-D (Mimo tedy dalších milion věcí, na tomto skvělém francouzsko-německo-italském bastlu.)

Bohužel odchází to dost často, takže určitě změřit nejdříve tlak v railu. Pokud bude tlak v pohodě, pak je to snímač tlaku. Pokud bude ten tlak skutečně vysoký, pak bych to viděl na ten regulátor.

Napsal: 12 bře 2017, 13:46
od jirimac
Ahojte, mám tu něco podobného....

Citroen Jumper 2.2 HDi rail 2007. Tlak má být 250 a je 650. Vyměněn regulátor tlaku, ale stále má tento tlak vysoký. Kde může být další problém? Horší je to, že to neháže žádnou chybu. (wallbash)

Napsal: 13 bře 2017, 14:00
od roman1648
A snímač tlaku jsi nezkoušel ?? Pokud regulátor reguluje tak kecá čidlo(snímač ) na rampě

Napsal: 13 bře 2017, 16:43
od jirimac
Čidlo mě nenapadlo měnit, když ukazuje, ale ještě jsem vyfoukal regulátor a spadl vlak o cca 150, ale na jak dlouho. Myslím, že ukazuje dobře.

Napsal: 13 bře 2017, 17:45
od roman1648
Regulator starej nebo novej??

Napsal: 13 bře 2017, 18:41
od jirimac
Novej

Napsal: 14 bře 2017, 21:24
od geo
Na čerpadle je ještě dávkovací ventyl rádi se přidíraj.Vyndej ho ven sundej tu malou segerovku a vyndej jádro pročisti ho mrkni dovnitř zda je vydřený většinou to pak chvilku chodí.pokud máš skop a proudové kleště tak ho změř je to na proudu vydět.

Napsal: 14 bře 2017, 23:54
od jirimac
Díky, vyzkouším.