Stránka 1 z 2

Polska Fabka 340ps=))))

Napsal: 26 bře 2007, 05:55
od Grygy
Konkurence pro Stingraye=))Sice je to Polsky , ale pro zasmani=))
http://tuning.jcauto.pl/nasze_bolidy/skoda

Napsal: 26 bře 2007, 10:04
od BH motor
kefdy uz konecne ludia pochopia ze na 1,9 tdi je hranica niekde pri najlepsej voli 280 ps. a aj to nebolo pri standardnom vrtani prekonane.... :(

Napsal: 26 bře 2007, 12:31
od lt.kubosh
Papir a internet snesou vsechno. Ale ja musim rict, ze jsem tu Fabii videl a jede jak strelena. Ridil ji pan Stanislawski a to je uberdemon! Svezli me jako spolujezdce a max. otacky ma 5500. Taha porad stejne a da se s ni pry jezdit za 4,3l /100
Je tam komorove sani, svody 4-3-2-1 a vodni mezichladic. Turbo ma privod vody - chlazeni jako benzinaky. Jo a nechali udelat titanovy zdvojeny synchrony na 2. a 3. kvalt.

Napsal: 26 bře 2007, 21:16
od Stingray
Blbost jedna: Titanové synchrony
Blbost dva: Vstrekovanie nitra
Blbost tri: spotreba 4.3litra
Blbost štyri: Hranica výkonu 280PS


Nie je frajer ten kto tam tlači N2O a tvari sa ako extremny tuner motora, dobry motor tuner nedava N2O ale robi výkon cestou efektivity.

Napsal: 26 bře 2007, 21:35
od scream
0-100km/h - ok. 5sek
0-200km/h - ok.15sek
400m - 13,3sek
V-max - 290km/h

(rofl) (rofl) (rofl) (rofl) (rofl) (rofl) (rofl) (rofl) (rofl) (rofl) (rofl) (rofl)

Fabia aneb supersport killer (LOL) (LOL) (LOL) (LOL) (LOL) (LOL) (LOL)

Napsal: 26 bře 2007, 23:35
od Marcos
Jak uz se tady psalo, papir snese vsechno. Staci zajit na jedno z Polskych diskuznich for ohledne TDi, a clovek se tam dozvi trochu vice, nez je na te vyse uvedene strance psano... Kazdopadne v pripade Skoda FABIA JC je to jen humbuk kolem niceho.

Napsal: 27 bře 2007, 01:21
od lt.kubosh
(LOL) No koukam, ze soudnost na tomhle foru jeste zbyva. Skoda, mohla se z toho vyvinout pekna pohadka.

Napsal: 27 bře 2007, 08:01
od BH motor
Stingray píše:Blbost jedna: Titanové synchrony
Blbost dva: Vstrekovanie nitra
Blbost tri: spotreba 4.3litra
Blbost štyri: Hranica výkonu 280PS


Nie je frajer ten kto tam tlači N2O a tvari sa ako extremny tuner motora, dobry motor tuner nedava N2O ale robi výkon cestou efektivity.
Len otazka. bol si pri tom ked sa brzdilo nieco nad 280 ps v1,9 tdi? ja len ked tak vehementne sa bijes do prs s tymi 350 ps.

Napsal: 27 bře 2007, 08:25
od vita
Mám dotaz: Co brání překročit tu hranici 280 PS? Malý ventily, malý trisky ... ?

Napsal: 27 bře 2007, 11:16
od Rasto
ja si aj tak osobne myslim ze je blbost naslapavat motor na takyto vykon i tak to vela km neurobi,stoji to obroske peniaze. to si clovek moze rovno kupit nieco s vacsim objemom a ma pokoj

Napsal: 27 bře 2007, 11:47
od tomáš karbus
presne ja bych to taky neprepinal na normalni jezdeni 160k staci a na zavodeni je to pak dost i o hmotnosti i kdyz prikrmit to na tech 180k neni na skodu,ale prez 220 uz porad stojis a opravujes

Napsal: 27 bře 2007, 19:46
od BH motor
vita píše:Mám dotaz: Co brání překročit tu hranici 280 PS? Malý ventily, malý trisky ... ?
ja nevravim, ze sa s toho neda vydusit viac ale bavime sa o tej istej koncepcii. mozno by to slo aj dalej ale neviem co by s motora zostalo povodne. asi iba blok aj to nie bez uprav.

Napsal: 28 bře 2007, 10:55
od cupra
ja som bol vcera pri jednom VW lupo 2,0 TDI vykon 390 HP,z 0-100 cca 3 sek,0-400 m okolo 11 sek...staci prist k nam do Trenčina zraz 26.5 a uvidi aj cas pod 10 sek...zevraj 1000 konova corveta... :-D inac u nas bol kedysi leon 1.9 TDI s vykonom okolo 500 HP ,naj cas na 400 m 12,06...

Napsal: 04 kvě 2007, 18:09
od Dr.Diesel
cupra píše:inac u nas bol kedysi leon 1.9 TDI s vykonom okolo 500 HP ,naj cas na 400 m 12,06...
Tento? (noteeth)
Obrázek

Napsal: 05 kvě 2007, 07:38
od cupra
presne ten... (rofl) vtedajsieho majitela poznam,tri motory v nom na totalku znicil,(same nitro)nahodil stvrty a leon predal.inac ho kupoval v trenčine v seate.isiel okolo,zbadal ho a za hodku bol jeho...a to pritom vobec nesiel kupovat auto,a este aj melon pri sebe bol... (crazy) ale existuje video kde vytrieskal ferrari...na sprinte... :-)