VAG se odpojí
Moderátoři: šulda, Moderátoři
VAG se odpojí
Mám problém,chci si změřit převstřik.Po načtení vag 01-blok motoru 08 základní nastavení ,blok 000 start je nutno nastartovat ,ale nastartováním se mi odpojí vag.
Při spuštěném motoru mi nejde vůbec spojit se VAG s ECU.
V okamžiku kdy je zapnutý klíček zapalování ,je vše OK (VAG načte vše).
Poradíte mi čím to,mám konektor s RS232.Pravděpodobně nebude fast kkl (nevím jak to poznám).
Požívám VAG 304n full ver.
NA konektoru OBDII neni nic napsáno, jen samolepka "kontrola",kabel jsem dostal a nemohu ho tudíž specifikovat blíže.
Při spuštěném motoru mi nejde vůbec spojit se VAG s ECU.
V okamžiku kdy je zapnutý klíček zapalování ,je vše OK (VAG načte vše).
Poradíte mi čím to,mám konektor s RS232.Pravděpodobně nebude fast kkl (nevím jak to poznám).
Požívám VAG 304n full ver.
NA konektoru OBDII neni nic napsáno, jen samolepka "kontrola",kabel jsem dostal a nemohu ho tudíž specifikovat blíže.
Hmm tak to neni nic moc. Optočleny nebrat.doktor píše:tak jsem to zjistil,rozebral jsem kabel a jsou tam optočleny,takže kabel akorat tak na vyhození!
Ale problém může být i v té verzi VAG-COMu. Už se nám několikrát stalo, že nám něco tou 304kou nešlo a když jsme zkusili anglickou 409ku tak to fachalo normálně. Ale ten kabel je potřeba nepodceňovat. Rozhodně se vyplatí vybírat si něco kvalitnějšího. Já používám USB kabel http://www.motordiag.cz/motordiag/produ ... kabely/010 a zatím jsem celkem problémy neměl, většinou ani s tou 304kou.
Zdar pánové, postavil jsem pro sebe na zkoušku kabel s optočleny (součástky z GM Electronic) a chodí to OK. Vyzkoušeno na Octách 1,6 ř.j. Simos, Marelli, 1,9TDI EDC 15 a Fabia (řj motoru už nevím). Spojuje se to bez problémů napoprvé a bez chyb se všemi jednotkami, jen Simos chce baudrate 9600.
Jak to tady kolem čtu, tak mám asi štěstí
. Chodilo to hned po zapojení.
(VAG 311.2-N)
Jak to tady kolem čtu, tak mám asi štěstí

(VAG 311.2-N)
Octavia TDI (ASV)≈110kW MAF off MAP on chip můj
Myslím, že to zas takový zázrak není, ale přideš na to, že kromě VAG-COMu ti žádný jiný program pořádně nepoběží. Také se nespojíš s některými citlivějšími jednotkami, např. starší ECU Hella, apod. Jednoky, které díky komunikaci protokolem KWP2000 (např. EDC16) nabízejí akceleraci načítání bloků hodnot, nepoběží, atd.jini píše:Zdar pánové, postavil jsem pro sebe na zkoušku kabel s optočleny (součástky z GM Electronic) a chodí to OK. Vyzkoušeno na Octách 1,6 ř.j. Simos, Marelli, 1,9TDI EDC 15 a Fabia (řj motoru už nevím). Spojuje se to bez problémů napoprvé a bez chyb se všemi jednotkami, jen Simos chce baudrate 9600.
Jak to tady kolem čtu, tak mám asi štěstí. Chodilo to hned po zapojení.
(VAG 311.2-N)
Když uvážím nepodstatný rozdíl v ceně zapojení optočleny vs. driver-čip, tak, nechápu, že ten Jeffův výmysl ještě někdo staví

To Vagus:
To byl jen takovej pokus (součástky pod 100Kč) jestli to bude chodit a časem půjdu do něčeho lepšího. Opravami aut se ale neživím (diagnostikou jen bavím) a tak mně to zatím
stačí. Ten VAG 311.2-N je
snad poslední verze s kterou optočleny ještě chodí. Teď ale musím sehnat KWP flasher; poladil jsem zkusmo pár map z těch 41? a zkusím, co to s autem udělá. Na ostro ale musím vytáhnout můj soft a ten pořešit...
Kdybys měl (i kdokoli z fóra) nějakej tip na to KWPčko tak se ozvěte. Shánět programátor kvůli tomu nebudu.
(Teď budete přát mýmu motoru hodně štěstí
)
Sorry, je to tak trochu
, já vím.
Dík a zdar.
To byl jen takovej pokus (součástky pod 100Kč) jestli to bude chodit a časem půjdu do něčeho lepšího. Opravami aut se ale neživím (diagnostikou jen bavím) a tak mně to zatím

snad poslední verze s kterou optočleny ještě chodí. Teď ale musím sehnat KWP flasher; poladil jsem zkusmo pár map z těch 41? a zkusím, co to s autem udělá. Na ostro ale musím vytáhnout můj soft a ten pořešit...
Kdybys měl (i kdokoli z fóra) nějakej tip na to KWPčko tak se ozvěte. Shánět programátor kvůli tomu nebudu.
(Teď budete přát mýmu motoru hodně štěstí

Sorry, je to tak trochu

Dík a zdar.
Octavia TDI (ASV)≈110kW MAF off MAP on chip můj
Nemáš se za co omlouvat a já se teď trochu stydím, jestli to vypadalo, že z tebe dělám blbcejini píše:To Vagus:
To byl jen takovej pokus (součástky pod 100Kč) jestli to bude chodit a časem půjdu do něčeho lepšího. Opravami aut se ale neživím (diagnostikou jen bavím) a tak mně to zatímstačí. Ten VAG 311.2-N je
snad poslední verze s kterou optočleny ještě chodí. Teď ale musím sehnat KWP flasher; poladil jsem zkusmo pár map z těch 41? a zkusím, co to s autem udělá. Na ostro ale musím vytáhnout můj soft a ten pořešit...
Kdybys měl (i kdokoli z fóra) nějakej tip na to KWPčko tak se ozvěte. Shánět programátor kvůli tomu nebudu.
(Teď budete přát mýmu motoru hodně štěstí)
Sorry, je to tak trochu, já vím.
Dík a zdar.

Také jsem začínal tím, že jsme se švagrem v garáži sletovali převodník s optočleny a zkoušeli to na VAG-COMu 0.81. Nicméně to je už pár let zpět a zkušenosti a informace o této problematice byly daleko skromnější a o poznání vzácnější.
S tím KWPčkem pozor, mezi lidmi koluje několik plánků, které mají docela mouchy. V lepším případě strávíš hodiny u osciloskopu než to odladíš, v horším se ti rozsype komunikace uprostřed flashování jednotky a to letování flashky ven tě nemine. Tak bacha!