G3 1.9TDi 66kW
Moderátoři: šulda, Moderátoři
G3 1.9TDi 66kW
Zdravim pani mam taku otazku, mam motor 1.9TDi 66kW a chcem tam dat Trisky cerpadlo a turbo z 81kW.. netreba tam nic ine spravit alebo je to komplikovanejsie?... pre tych co chcu zaparat 81kW som si nekupil preto lebo v tom obdobi ked som kupoval auto som ziaden G3 variant 81kw nezohnal.
Trysky tam dej, ale čerpadlo je stejný. Být tebou tak seženu celý vstřiky z nějakýho novějšího AHF, aby to mělo najeto co nejmíň a pak se to jenom vymění kus za kus. Nemělo by být třeba nic jinýho předělávat. S turbem už to bude horší. Tam je jiná regulace. Tohle turbo co máš ti stačí do cca 100 kW když to necháš čipnout. Popřemejšlej jestli se ti vyplatí kvůli 10 koním předělávat regulaci a kupovat turbo (čip bude potřeba tak jako tak).
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Cerpadlo u g3 66 a 81stejny nejsou. Uhni: Z moji zkusenosti ti reknu ze nejlevnejsi a nejlepsi zvyseni vykonu u tohodle motoru je osadit vstikovace tryskama 764. Pripadne udelat nejakej ten soft. Ale i tak ten motor ozije a jede hezky.Markus01 píše:Trysky tam dej, ale čerpadlo je stejný. Být tebou tak seženu celý vstřiky z nějakýho novějšího AHF, aby to mělo najeto co nejmíň a pak se to jenom vymění kus za kus. Nemělo by být třeba nic jinýho předělávat. S turbem už to bude horší. Tam je jiná regulace. Tohle turbo co máš ti stačí do cca 100 kW když to necháš čipnout. Popřemejšlej jestli se ti vyplatí kvůli 10 koním předělávat regulaci a kupovat turbo (čip bude potřeba tak jako tak).
Naposledy upravil(a) sniper-- dne 16 srp 2012, 05:48, celkem upraveno 1 x.
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
Tel.774 225538
To je pro mě nová informace. Měl jsem za to že všechny rotačky s přímym vstřikem mají 10mm hlavu (kromě automatů). Co tam je?sniper-- píše:Cerpadlo u g3 66 a 81stejny nejsou. Uhni: Z moji zkusenosti ti reknu ze nejlevnejsi a nejlepsi zvyseni vykonu u tohodle motoru je osadit vstikovace tryskama 764. Pripadne udelat nejakej ten soft. Ale i tak ten motor ozije a jede hezky.Markus01 píše:Trysky tam dej, ale čerpadlo je stejný. Být tebou tak seženu celý vstřiky z nějakýho novějšího AHF, aby to mělo najeto co nejmíň a pak se to jenom vymění kus za kus. Nemělo by být třeba nic jinýho předělávat. S turbem už to bude horší. Tam je jiná regulace. Tohle turbo co máš ti stačí do cca 100 kW když to necháš čipnout. Popřemejšlej jestli se ti vyplatí kvůli 10 koním předělávat regulaci a kupovat turbo (čip bude potřeba tak jako tak).
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Jestli myslíš použitý komplet vstřiky tak bych napsal Laďasovi. Jestli myslíš nový trysky tak asi přímo Dieselpower.uhni píše:Dakujem za odpovede a viete mi povedat kde sa daju tie trisky zohnat na nete za nejake slusne ceny? Ja nechcem nejaky nenormalny vykon len potrebujem kus viac koni pri predbiehani lebo nemam rad ked s vedla auta vleciem 1O minut

OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
V sekci "prodám" zrovna někdo prodává špičky S764. Na tvůj motor úplně ideální. Takže kup vršky, nech je nahodit do tvých vstřiků, seřídit a šup do auta. A máš vystaráno.
Seat Leon 1.9TDI 100kw - Ukradeno
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky

Nejspíš Tě bude limitovat turbo, pokud máš stále z 1ZJarda S. píše:jen se ujistim do 1Z vstřiky AFN (případně s764) fmic ARL bude to stačit na 140-150 koní ?

Seat Leon 1.9TDI 100kw - Ukradeno
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky

Třeba člen Toefuk má na 1Z s764,11mm hlavu, upravenej airbox a je tuším na 130psJarda S. píše:ano a měnit zatim nehodlám, je bez vůle a nehodí kapku oleje

Seat Leon 1.9TDI 100kw - Ukradeno
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky
