G3 1.9TDi 66kW

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

uhni
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 15 srp 2012, 06:36
Odpovědi: 0

G3 1.9TDi 66kW

Příspěvek od uhni »

Zdravim pani mam taku otazku, mam motor 1.9TDi 66kW a chcem tam dat Trisky cerpadlo a turbo z 81kW.. netreba tam nic ine spravit alebo je to komplikovanejsie?... pre tych co chcu zaparat 81kW som si nekupil preto lebo v tom obdobi ked som kupoval auto som ziaden G3 variant 81kw nezohnal.
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

Trysky tam dej, ale čerpadlo je stejný. Být tebou tak seženu celý vstřiky z nějakýho novějšího AHF, aby to mělo najeto co nejmíň a pak se to jenom vymění kus za kus. Nemělo by být třeba nic jinýho předělávat. S turbem už to bude horší. Tam je jiná regulace. Tohle turbo co máš ti stačí do cca 100 kW když to necháš čipnout. Popřemejšlej jestli se ti vyplatí kvůli 10 koním předělávat regulaci a kupovat turbo (čip bude potřeba tak jako tak).
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

Markus01 píše:Trysky tam dej, ale čerpadlo je stejný. Být tebou tak seženu celý vstřiky z nějakýho novějšího AHF, aby to mělo najeto co nejmíň a pak se to jenom vymění kus za kus. Nemělo by být třeba nic jinýho předělávat. S turbem už to bude horší. Tam je jiná regulace. Tohle turbo co máš ti stačí do cca 100 kW když to necháš čipnout. Popřemejšlej jestli se ti vyplatí kvůli 10 koním předělávat regulaci a kupovat turbo (čip bude potřeba tak jako tak).
Cerpadlo u g3 66 a 81stejny nejsou. Uhni: Z moji zkusenosti ti reknu ze nejlevnejsi a nejlepsi zvyseni vykonu u tohodle motoru je osadit vstikovace tryskama 764. Pripadne udelat nejakej ten soft. Ale i tak ten motor ozije a jede hezky.
Naposledy upravil(a) sniper-- dne 16 srp 2012, 05:48, celkem upraveno 1 x.
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

sniper-- píše:
Markus01 píše:Trysky tam dej, ale čerpadlo je stejný. Být tebou tak seženu celý vstřiky z nějakýho novějšího AHF, aby to mělo najeto co nejmíň a pak se to jenom vymění kus za kus. Nemělo by být třeba nic jinýho předělávat. S turbem už to bude horší. Tam je jiná regulace. Tohle turbo co máš ti stačí do cca 100 kW když to necháš čipnout. Popřemejšlej jestli se ti vyplatí kvůli 10 koním předělávat regulaci a kupovat turbo (čip bude potřeba tak jako tak).
Cerpadlo u g3 66 a 81stejny nejsou. Uhni: Z moji zkusenosti ti reknu ze nejlevnejsi a nejlepsi zvyseni vykonu u tohodle motoru je osadit vstikovace tryskama 764. Pripadne udelat nejakej ten soft. Ale i tak ten motor ozije a jede hezky.
To je pro mě nová informace. Měl jsem za to že všechny rotačky s přímym vstřikem mají 10mm hlavu (kromě automatů). Co tam je?
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
uhni
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 15 srp 2012, 06:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od uhni »

Dakujem za odpovede a viete mi povedat kde sa daju tie trisky zohnat na nete za nejake slusne ceny? Ja nechcem nejaky nenormalny vykon len potrebujem kus viac koni pri predbiehani lebo nemam rad ked s vedla auta vleciem 1O minut :)
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

to maji 10mm,to je pravda. Afn cerpadlo ma oproti 1Z delsi drahu regulacni objimky. U novejsich motoru AGR , AHF je to uz stejny.
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

uhni píše:Dakujem za odpovede a viete mi povedat kde sa daju tie trisky zohnat na nete za nejake slusne ceny? Ja nechcem nejaky nenormalny vykon len potrebujem kus viac koni pri predbiehani lebo nemam rad ked s vedla auta vleciem 1O minut :)
Jestli myslíš použitý komplet vstřiky tak bych napsal Laďasovi. Jestli myslíš nový trysky tak asi přímo Dieselpower. ;) Odkud jsi?
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Uživatelský avatar
peeeetr
Aktivista
Příspěvky: 1289
Registrován: 27 zář 2011, 09:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Severní Čechy

Příspěvek od peeeetr »

V sekci "prodám" zrovna někdo prodává špičky S764. Na tvůj motor úplně ideální. Takže kup vršky, nech je nahodit do tvých vstřiků, seřídit a šup do auta. A máš vystaráno.
Seat Leon 1.9TDI 100kw - Ukradeno
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky :)
uhni
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 15 srp 2012, 06:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od uhni »

Tak ja som zo slovenska a co Kolko by to asi vsetko vyslo kebyze tam dam tie s764spicky?
kiklop32
Přispěvovatel
Příspěvky: 870
Registrován: 26 bře 2011, 19:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od kiklop32 »

Teď jsem s vrátil z dieselpoweru, celkem výměna za S764 za 8616 Kč
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

uhni píše:Tak ja som zo slovenska a co Kolko by to asi vsetko vyslo kebyze tam dam tie s764spicky?
ja som si spicky vymenil aj odtlakoval sam na NC50, ale potom s pripadnou reklamaciou je to uz horsie.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4288
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

jen se ujistim do 1Z vstřiky AFN (případně s764) fmic ARL bude to stačit na 140-150 koní ?
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Uživatelský avatar
peeeetr
Aktivista
Příspěvky: 1289
Registrován: 27 zář 2011, 09:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Severní Čechy

Příspěvek od peeeetr »

Jarda S. píše:jen se ujistim do 1Z vstřiky AFN (případně s764) fmic ARL bude to stačit na 140-150 koní ?
Nejspíš Tě bude limitovat turbo, pokud máš stále z 1Z :roll:
Seat Leon 1.9TDI 100kw - Ukradeno
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky :)
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4288
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

ano a měnit zatim nehodlám, je bez vůle a nehodí kapku oleje ;)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Uživatelský avatar
peeeetr
Aktivista
Příspěvky: 1289
Registrován: 27 zář 2011, 09:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Severní Čechy

Příspěvek od peeeetr »

Jarda S. píše:ano a měnit zatim nehodlám, je bez vůle a nehodí kapku oleje ;)
Třeba člen Toefuk má na 1Z s764,11mm hlavu, upravenej airbox a je tuším na 130ps ;)
Seat Leon 1.9TDI 100kw - Ukradeno
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky :)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“