Stránka 1 z 2

Biely dym pri studenom štarte - 2.0 TDI PD 103 kw motor BMP

Napsal: 19 srp 2012, 12:34
od demik32
Takže sa na vás obraciam s týmto mojím problémom kedže zatiaľ sa mi ho nepodarilo vyriešiť , jedna sa o passat 3C variant 2.0 TDI 103 kw , kod motora BMP 8V , klasicke vstrekovače ako u 1.9 TDI PD ... Auto mám cca mesiac, najazdil som cca 5000 km bez problémov ,,, od kúpy auta mi to robí to že ked ráno sadnem do auta a naštartujem, auto hneď poriadne na bielo zadymí a je to kooopa dymu, tak isto keď sa prvykrat rozbehnem je zamnou biely mrak ktory je len jednorazovy, potom už auto nedymí vôbec ... toto sa deje vždy keď auto stoji cca 2-3 hod a dlhšie ... ak auto zaparkujem len tak na 20 minut v meste a potom naštartujem tak to nedymí ,,, auto ma dobru spotrebu , nežerie olej , výkon je v poriadku , voda mi nemizne ...... na VAG nehlási žiadne vady , skúšal som už meniť sady tesnení na vstrekovačoch ale zmena žiadna ... ak skontrolujem vstrekovače diagnostkikou v RJ motora , kanál 13 , hodnoty su v norme a vzájomne približné .... skúste mi poradiť čo by s tým mohlo byť , na aute jazdím dosť , mesačne pár tisíc km a nerád by som ho nejak zničil .... ešte chcem poznamenať že auto ma odstránený Filter pevných častíc , fyzicky aj softwarovo - auto som s tým už kúpil , za každú radu vopred diky :wink:

Napsal: 19 srp 2012, 13:05
od jurki888
podlamna mas zanesene zanie skus pozret

Napsal: 19 srp 2012, 13:20
od misoVW
zacistil si ostre hrany v hlave ked si pretesnoval vstreky? Co spodna dosadacia plocha v hlave kam dosada vstrek? Nebola poskodena?

Napsal: 19 srp 2012, 17:09
od demik32
to zanesene sanie nevylučujem , ale neviem či by to kvôli tomu za studena dymilo ,,, a tie dosadacie plochy boli v poriadku , dal som pozor na ostre hrany aby som nič pepoškodil

Napsal: 19 srp 2012, 21:40
od Slavkov
Nejezdíš náhodou na směsnou nebo ekologickou naftu (MEŘO)?

Napsal: 19 srp 2012, 23:07
od jurki888
no mne toto iste robila alfa vycistil som sanie odstranil swirl klapky a ziadrn dym

Napsal: 19 srp 2012, 23:42
od demik32
tankujem vylučne len shell palivo ,,, a ešte pridám poznatok - aj keď je auto zohriate na pracovnu teplotu , nedymí ale strašne smrdí ak beží na voľnobeh ,,, ako stara Avia a 31 , neskutočny smrad :( , neviem si dať rady ale každopadne zajtra vyčistím sanie

Napsal: 20 srp 2012, 04:59
od frantisek28
takze sanie, egr....

Napsal: 20 srp 2012, 09:02
od demik32
a aké je riešenie ? ... je tam to elektronické EGR , je úplne nové , originál nie náhrada , stálo cca do 400 € , ja ešte vyčistím dnes to sanie ..... inač ten EGR nejde nejako vypnuť cez VCDS ?

Napsal: 20 srp 2012, 10:02
od Breeoom
Slavkov píše:Nejezdíš náhodou na směsnou nebo ekologickou naftu (MEŘO)?
tankuje výhradne s hell takze jo :D

a kdyz tam byl DPF off, neni i kat off ze to smrdi jak avie??

Napsal: 20 srp 2012, 10:04
od acryll
EGR sa uplne cez VCDS vypnut neda, ale da sa obmedzit jeho funkcia. Vypnut sa da len zmenou software riadiacej jednotky

napadlo ma.. nevybral niekto pred tebou katalyzator?

Napsal: 20 srp 2012, 12:18
od demik32
no nato že je DPF off som prišiel tak že ked odpojim niektory snimač napr. vyfukovych plynov ktory ma nastarosti DPF tak to na vagu nehlasi vobec ziadnu chybu , takže asi ho softwarovo uplne odstranili , ani žiadnu regeneraciu za poslednych 5000 km som si nevšimol ....... skusim ešte vymeniť RJ motora či to nahodou nepomôže ... Ako obmedzim ten EGR pomocou VCDS ? ...

Napsal: 21 srp 2012, 13:20
od demik32
Takže sanie vyčistene , zanesene bolo , ale biely dym po studenom štarte stááále :( ,,,

Napsal: 04 lis 2012, 13:10
od Joe-kk
Zdravím Vás.
Mám presne ten istý problém na Octavii 1.9Tdi 81kw, r.v.98 až na ten zápach ako z "avie". Prvý štart ťažky, biely dym pri štarte aj pri prvom odjazde. ďalšie štarty a odjazdy bez akého koľvek dymu (čierny-biely). Niekde som vyčítal, že to môže byť v zlom predvstreku..... opravte ma ak sa mýlim... Vstrekovače mam skontroľované, žhaviče OK, vodu ani olej nežerie - výkon vporiadku,
Ak chcem skontroľovať predvstrek cez VAG musí byť motor zohriatý? Pri studenom mi vypísalo hodnotu len cca 40 a ideálna je vraj okolo 65.

Napsal: 04 lis 2012, 18:00
od UchoTD
vstreky su ako na tom? predvstrek pozeraj na teply motor,inak je to zbytočne.