pet lahve není to pravé ořechové... to už jsem řešil před časem... neekonomické. I když jich od minerálek a oleje vyprodukuji ranec. Zpětná reakce jde i doma na koleni. Každý ví, že rozkladem vznikne etylenglygol a kyselina tereftalová. A ta je bílý prášek. No a na ten se moc jezdit nedá... leda v parní lokomotivě... jak již bylo zmíněno. . Teda jestli vůbec hoří.
funguje to velice jednoduse uz jsem to doma zkousel zahrivas bez pristupu vzduchu po zahrati na urcitou teplotu konkretne teba pneumatika cca 360 stupnu zacne uvolnovat plyn ktery kdyz ho ochladis a zkondenzuje mas smes benzinu a nafty (velice dobre horlava kapalina TDI to chutnalo) ale je to na dlouhe povidani a v domacich podminkach priserne prodelecne
jak málo stačí ke štěstí.....total km na autech 3xescort 1.8D, transit 2.5D,bmw 525tds,pickup 1.9D 253tis km na olej golf1.9TDI 1995 3:1 vyjeťák:benzin pouliční smesy 60TKM. OLEJ STOP jezdím na LPG nyní T4 long 2.4D syncro - nafta
zkus prosím to dlouhé povídání. Zejména jak moc náročné je to na udržení technologického postupu. Jako např. teplota. Jak pokusné zařízení vypadalo atd. Píšou tam, že to krom plastů to umí depolymerovat i oleje. Dokážu si i představit, že by to umělo vyrobit i dřevný líh. S dnešníma materiálama by to nemuselo být až tak nerealizovatelné. Dokážu si to představit jako nerezovej hrnec v poro cihlách obalené sklovatou. Podle náročnosti výsledné teploty by se mohlo topit el. spirálou, kde se teplota dá udržet snadno. A nebude ani hrozit nebezpečí požáru. Pokud to nebude náročné na teplotu a budete odvážní tak klidně polínkama. Jako chladič postačí dost dlouhý kus měděné trubky, ale klidně i železné trubky.
Tak mi ještě napadá co takhle použít rovnou fritovací hrnec vejdou se tam 3 litry dneska už mají vyjímatelné nádoby takže by se to dalo čistit od sazí.. vlastně schází jen upravit termostat z 130 až 190 st. na 340 až 400 st. A asi to bude chtít zabudovat do těch poro cihel. Počítám, že na každém budou nějaké plasty... . a je to...
rikam na rovinu je to genialne jednoduche ale na realizaci nakladne aby to bylo rentabilni jinak cele zarizeni se da koupit z ciny akorat to maji na jednu vsazku s el. prikonem nejakych 200kw a vsazkou nejakych 28 tun konkretne pneumatik. mnohokrat lepsi je kontinualni plneni. tuto linku ma jiz jedna firma na kladne a tusim nejaka skola v ostrave uz ma postaveny prototyp. ale v principu je to klasicka destilace jako kdyz se pali chlast akorat pri mnohem vetsich teplotach a jinak cele reakci se rika pyrolýza ... kupa videíí se stroji na youtube. ja osobne zkousel pet lahve - neuspech chce daleko vetsi teplotu nez jsem dosahnul. pneumatiky - cca 360 stupnu a byla kapalina ktera vyborne horela a zapachu po spalene pneumatice a dale vyjety olej ten sel nejlip necelych 350 stupnu a byla take kapalina velice dobre horlava. fritovaci olej akorat strasny stiplavy smrad vysledna tekutina konzistence o neco malo ridsi ale strasne smradlavy fritovaci olej. jinak pneumatiky a olej paradni TDI velice chutnalo. jinak do 500 stupnu je to pomala pyrolyza efektivnejsi je rychla ktera probiha pri cca 900 stupnich. v normalnich lidskych podminkach ohrat neco na 350 stupnu a drze t to na teto hodnote neni nic jednoducheho. cely projekt jsem po 14ti dnech me dovolene ukoncil pac se nejevil jako rentabilni ba spis tezce prodelecny ano mit profi technologii nevidim v tom problem. me osobne slo jen o to vyzkouset si jestli to opravdu funguje pac jsem tomu neveril a ano funguje to
jak málo stačí ke štěstí.....total km na autech 3xescort 1.8D, transit 2.5D,bmw 525tds,pickup 1.9D 253tis km na olej golf1.9TDI 1995 3:1 vyjeťák:benzin pouliční smesy 60TKM. OLEJ STOP jezdím na LPG nyní T4 long 2.4D syncro - nafta
jsem v tomhle ohledu optimista. Hele pyrolýzu dneska umí kdejaká pečící trouba. Běžné pečící teploty s plynulou regulací do 300 st. není problém. Jak dlouho bude trvat než nějakého číňana napadne upravit pečící troubu na destilák na plasty? A to celé prodávat za stejnou cenu? Kárkaři budou mít nový výnosný kšeft...
jak málo stačí ke štěstí.....total km na autech 3xescort 1.8D, transit 2.5D,bmw 525tds,pickup 1.9D 253tis km na olej golf1.9TDI 1995 3:1 vyjeťák:benzin pouliční smesy 60TKM. OLEJ STOP jezdím na LPG nyní T4 long 2.4D syncro - nafta
Vzhledem je to bílá krystalická až práškovitá látka, která je téměř nerozpustná ve vodě, alkoholu a éteru. Velmi snadno sublimuje.
Netušíte někdo náhodou v čem se rozpouští? V benzínu se jí moc nechce, nejdřív se rozpustila, pak se to zakalilo a zase vysráželo. V naftě už vůbec nic. Teda rozptýlit rozmixováním jsem nezkoušel.