jaký je teda rozdíl mezi 2.5TD 85kw 96kw a TDS 105kw

Moderátoři: šulda, Moderátoři

kramar04
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 04 zář 2012, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: jihomoravský kraj

jaký je teda rozdíl mezi 2.5TD 85kw 96kw a TDS 105kw

Příspěvek od kramar04 »

čaute,mám dotas mám e36 1994 rok 2.5tds 105kw a umřel,tak jsem ho vytáhl a byl uplně na kašu,tak ted hledám 1O5kw motor ale nikde nic za pár peněz,ale prej TDčko je stejné jak TDS..ale mám strach z toho aby to mělo ve finále stejný výkon jak předtím a ne 85kw...(na TD 85kw prej často praskaly hlavy)je to pravda?
prosím poradte... :(
BMW e36 2.5 TDS 105 kw
Bmwrepair
Přispěvovatel
Příspěvky: 501
Registrován: 07 dub 2012, 19:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bmwrepair »

v 10/94 se to lamalo, Starsi typ motoru mel cerpadlo v hlinikovem mezikuse, novejsi tym uz mel na bloku nalitek. Ktery mas ty? Jinak td a tds de lisi pouze jednotkou, kabelazi a tim ze tds ma cooler. Mimochodem, co je pro tebe motor za par penez? :) Neco se mi pod regalem vali:)
kramar04
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 04 zář 2012, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: jihomoravský kraj

Příspěvek od kramar04 »

mám blok z litiny..

hodim sem foto čerpadla jestli to pomůže.

Obrázek
BMW e36 2.5 TDS 105 kw
Bmwrepair
Přispěvovatel
Příspěvky: 501
Registrován: 07 dub 2012, 19:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bmwrepair »

to uz je ten novejsi model a co s motorem je? Jak je jako na kasu? :)
kramar04
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 04 zář 2012, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: jihomoravský kraj

Příspěvek od kramar04 »

no doslova na kašu,zamlácené ventily v hlavě atd,kromě čerpadla altíku a věcí okolo se nedá použit nic..
BMW e36 2.5 TDS 105 kw
kramar04
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 04 zář 2012, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: jihomoravský kraj

Příspěvek od kramar04 »

můžu mít dvě bmw..jedno má prej 96 kw 95 rok to má plastové sání a druhou kombi 97 rok 1O5 kw jeden kus za 10tisíc akorát kombik je na kašu ale v pohodě jde nastartovat a druhej je v pohodě ale zas nemá k tomu klíče (prej je ztratil) tak přemýšlím jak to udělat abych to mohl nastartovat když bych se na to dojel podívat,pomůže kdybych vzal můj klíč se spínačkou a jednotku?
BMW e36 2.5 TDS 105 kw
Bmwrepair
Přispěvovatel
Příspěvky: 501
Registrován: 07 dub 2012, 19:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bmwrepair »

A za kolik te takovy motor zajima?
kramar04
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 04 zář 2012, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: jihomoravský kraj

Příspěvek od kramar04 »

těžko říct,když jsem se ptal tak každý chce za komplet motor kolem 8000 tisíc,tak to radši vezmu celé auto a slyším ten motor.můžu mít dvě bmw..jedno má prej 96 kw 95 rok to má plastové sání a druhou kombi 97 rok 1O5 kw jeden kus za 10tisíc akorát kombik je na kašu ale v pohodě jde nastartovat a druhej je v pohodě ale zas nemá k tomu klíče (prej je ztratil) tak přemýšlím jak to udělat abych to mohl nastartovat když bych se na to dojel podívat,pomůže kdybych vzal můj klíč se spínačkou a jednotku?
BMW e36 2.5 TDS 105 kw
henk
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 22 kvě 2009, 18:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od henk »

BMW 96KW nedělali :? dělalo se 85KW a 105KW. 96 KW měl motor BMW v Opel Omega ale ten měl hlinikove sání.
Fx323i
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 05 zář 2012, 14:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fx323i »

kramar04 píše:můžu mít dvě bmw..jedno má prej 96 kw 95 rok to má plastové sání a druhou kombi 97 rok 1O5 kw jeden kus za 10tisíc akorát kombik je na kašu ale v pohodě jde nastartovat a druhej je v pohodě ale zas nemá k tomu klíče (prej je ztratil) tak přemýšlím jak to udělat abych to mohl nastartovat když bych se na to dojel podívat,pomůže kdybych vzal můj klíč se spínačkou a jednotku?
Teoreticky bych mohl pomoct. Jestli jde se dostat aspoň dovnitř do auta, tak bych měl být na 99% schopný to nastartovat (ale neodemknu volant, jen to nadlábnout - udělal bych čip imobilizéru podle jednotky a pak to našťouchl třeba šroubovákem).

Klíč a spínačka ti moc nepomůže, pokud ti nedovolí odvrtat zámek spínačky v tom autě, co prodává. Od 1/95 byl čipový imobilizér, leda si vzít s sebou jednotku motoru, imobilizéru a klíč od tvého auta, pokud je po 1/95 a jednotky jsou záměnné. Jednotka imobilizéru je záměnná určitě, ale nevím jak jednotka motoru. Byly tam nějaké rozdíly...
kramar04
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 04 zář 2012, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: jihomoravský kraj

Příspěvek od kramar04 »

Henk: právě že vím že tam lidi strkají motory aj z oplu akorát to má jinou vanu,já mám právě taky hliníkové sání..
BMW e36 2.5 TDS 105 kw
mev1
Přispěvovatel
Příspěvky: 332
Registrován: 15 úno 2012, 19:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Hranice

Příspěvek od mev1 »

ty motory TD85kw, omega TD96kw a TDS 105kw jsou defakto schodne, konstrukcí, liší se v příslušenství jako čerpadlo, turbo, a hlava, jak už tady někdo i psal je rozdíl ještě na bloku kde se dává čerpadlo, byly tam 2 pruměry děr starší měl hliníkovou přírubu a novější byl usazen přímo na blok, dale rozdíly v hlavách jsou defakto jen jestli je hliníkové nebo plastové sání maji jine příruby na to sání takže sání nejsou záměnná, ale co se výkonu týče je to uplně jedno, nejdůležitější faktor je vstřikovací čerpadlo, pokud maš svoje dobré tak se dívej jen na blok a na průměr otvoru pro čerpadlo, a poslední věc jsou rozdílný turba, vykon u omegy 96kw a bmw 105kw je dan pouze softem kvuli marketingu, ale 85kw td a 105kw tds se liší ještě i tím, že 105kw ma trochu jiné turbo, vypadají skoro stejně, ale 105kw natlačí větší tlak... proto ti na 85kw motor nepomůže pouze změnit řídící jednotku a přidat intercooler musíš zvednout i tlak na turbu, nevím ale kolik TD turbo snese, nebo dat turbo TDS, ale i tak je TDS turbo oničem, pokud chceš aby to jelo a mělo lepší naběh než serie dal bych turbo GT2056v z 525d s dobrým chipem si na 180-200koních
BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
mev1
Přispěvovatel
Příspěvky: 332
Registrován: 15 úno 2012, 19:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Hranice

Příspěvek od mev1 »

ty motory TD85kw, omega TD96kw a TDS 105kw jsou defakto schodne, konstrukcí, liší se v příslušenství jako čerpadlo, turbo, a hlava, jak už tady někdo i psal je rozdíl ještě na bloku kde se dává čerpadlo, byly tam 2 pruměry děr starší měl hliníkovou přírubu a novější byl usazen přímo na blok, dale rozdíly v hlavách jsou defakto jen jestli je hliníkové nebo plastové sání maji jine příruby na to sání takže sání nejsou záměnná, ale co se výkonu týče je to uplně jedno, nejdůležitější faktor je vstřikovací čerpadlo, pokud maš svoje dobré tak se dívej jen na blok a na průměr otvoru pro čerpadlo, a poslední věc jsou rozdílný turba, vykon u omegy 96kw a bmw 105kw je dan pouze softem kvuli marketingu, ale 85kw td a 105kw tds se liší ještě i tím, že 105kw ma trochu jiné turbo, vypadají skoro stejně, ale 105kw natlačí větší tlak... proto ti na 85kw motor nepomůže pouze změnit řídící jednotku a přidat intercooler musíš zvednout i tlak na turbu, nevím ale kolik TD turbo snese, nebo dat turbo TDS, ale i tak je TDS turbo oničem, pokud chceš aby to jelo a mělo lepší naběh než serie dal bych turbo GT2056v z 525d s dobrým chipem si na 180-200koních
BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

mev1 píše:ty motory TD85kw, omega TD96kw a TDS 105kw jsou defakto schodne, konstrukcí, liší se v příslušenství jako čerpadlo, turbo, a hlava, jak už tady někdo i psal je rozdíl ještě na bloku kde se dává čerpadlo, byly tam 2 pruměry děr starší měl hliníkovou přírubu a novější byl usazen přímo na blok, dale rozdíly v hlavách jsou defakto jen jestli je hliníkové nebo plastové sání maji jine příruby na to sání takže sání nejsou záměnná, ale co se výkonu týče je to uplně jedno, nejdůležitější faktor je vstřikovací čerpadlo, pokud maš svoje dobré tak se dívej jen na blok a na průměr otvoru pro čerpadlo, a poslední věc jsou rozdílný turba, vykon u omegy 96kw a bmw 105kw je dan pouze softem kvuli marketingu, ale 85kw td a 105kw tds se liší ještě i tím, že 105kw ma trochu jiné turbo, vypadají skoro stejně, ale 105kw natlačí větší tlak... proto ti na 85kw motor nepomůže pouze změnit řídící jednotku a přidat intercooler musíš zvednout i tlak na turbu, nevím ale kolik TD turbo snese, nebo dat turbo TDS, ale i tak je TDS turbo oničem, pokud chceš aby to jelo a mělo lepší naběh než serie dal bych turbo GT2056v z 525d s dobrým chipem si na 180-200koních
Jen upřesnění...to turbo z 525d je GT2052V 8)
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
mev1
Přispěvovatel
Příspěvky: 332
Registrován: 15 úno 2012, 19:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Hranice

Příspěvek od mev1 »

jo sorry sem se trochu sekl Dawe ma samo pravdu :-)
BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
Odpovědět

Zpět na „BMW“