prosím poradte...

Moderátoři: šulda, Moderátoři
Teoreticky bych mohl pomoct. Jestli jde se dostat aspoň dovnitř do auta, tak bych měl být na 99% schopný to nastartovat (ale neodemknu volant, jen to nadlábnout - udělal bych čip imobilizéru podle jednotky a pak to našťouchl třeba šroubovákem).kramar04 píše:můžu mít dvě bmw..jedno má prej 96 kw 95 rok to má plastové sání a druhou kombi 97 rok 1O5 kw jeden kus za 10tisíc akorát kombik je na kašu ale v pohodě jde nastartovat a druhej je v pohodě ale zas nemá k tomu klíče (prej je ztratil) tak přemýšlím jak to udělat abych to mohl nastartovat když bych se na to dojel podívat,pomůže kdybych vzal můj klíč se spínačkou a jednotku?
Jen upřesnění...to turbo z 525d je GT2052Vmev1 píše:ty motory TD85kw, omega TD96kw a TDS 105kw jsou defakto schodne, konstrukcí, liší se v příslušenství jako čerpadlo, turbo, a hlava, jak už tady někdo i psal je rozdíl ještě na bloku kde se dává čerpadlo, byly tam 2 pruměry děr starší měl hliníkovou přírubu a novější byl usazen přímo na blok, dale rozdíly v hlavách jsou defakto jen jestli je hliníkové nebo plastové sání maji jine příruby na to sání takže sání nejsou záměnná, ale co se výkonu týče je to uplně jedno, nejdůležitější faktor je vstřikovací čerpadlo, pokud maš svoje dobré tak se dívej jen na blok a na průměr otvoru pro čerpadlo, a poslední věc jsou rozdílný turba, vykon u omegy 96kw a bmw 105kw je dan pouze softem kvuli marketingu, ale 85kw td a 105kw tds se liší ještě i tím, že 105kw ma trochu jiné turbo, vypadají skoro stejně, ale 105kw natlačí větší tlak... proto ti na 85kw motor nepomůže pouze změnit řídící jednotku a přidat intercooler musíš zvednout i tlak na turbu, nevím ale kolik TD turbo snese, nebo dat turbo TDS, ale i tak je TDS turbo oničem, pokud chceš aby to jelo a mělo lepší naběh než serie dal bych turbo GT2056v z 525d s dobrým chipem si na 180-200koních