Felicia 1.6 128kw 180Nm jak na to?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Felicia 1.6 128kw 180Nm jak na to?
Zdravím všechny. Vím že se tu řeší především Tdi motory,ale už dlouho jsem chtěl zjistit,jak se vlastně z té felicie dá dostat takový výkon. Když auto s tímto motorem stojí na startu,je to jak když je nastartovaná helikoptéra než auto,má to hodně zvedlý otáčky,sice nevím na kolik,ale vytváří dobrou zvukovou kulisu. Zem se kolem chvěje,a když se rozjíždí,je to jak krotit divokýho koně. Párkrát jsem nahledl do motoru,a viděl jsem hodně elektroniky od firmy Bosch. Kdo ví jak by se něco takového dalo udělat,popřípadě kde čerpat díly a informace? Která součástka dělá to,že když řadí tak mu palivo bouchá ve výfuku,to je tím,že taM JDE víc paliva než zpálí? Jaký výkon se dá v domácích podmínkách z tohoto motoru dostat?
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Odpovědi: 0
sehnat 16v z Pola/lupa GTI a postavit to na čtyřklapku na Megasqirtu, pak by tam mohlo být skoro 110kw, ale levný to nebude. Ladit původní 8v nemá smysl.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
ted v zimě chceme začít ve stopách valašský zimu,a začneme zprva seriovým trojkovým golfem s benzinovou 1.6-....auto už je na zničení,tak aspon zkusit,do tý doby tam dáme sedačky a koupím helmy....a chceme něco postavit. jde hlavně o rám a podobný věci,jenže kvuli rámu,bude muset bejt auto pouze pro tyhle učely....
Krouťák to má relativně malý, protože je to atmosféra. Srovnávat atmosférickej motor s přeplňovanym je totální hovadina. U atmosféry je jediná cesta ke zvýšení výkonu zvýšení efektivních otáček motoru. Těch 128 kW bude někde za 7000 otáčkama. Upravit se musí úplně všechno.
Kanály v hlavě větší, větší ventily, sníženej blok motoru, jiný písty, H ojnice, kompletně jinej výfukovej systém, jiná vačka, sání nejlépe se čtyřklapkou i když to asi neni podmínkou a hlavně úplně jinej motormanagement. Škoda Motorsport používala EFI EURO 1. Těch 128 kW je skoro vrchol co se z toho dá dostat (mezi lidma se šušká něco o přibližně 139 kW). Když to poskládáš sám z toho co seženeš, tak bude výsledek nejistej, když si to necháš naladit třeba u Motorexcelu nebo Motordesignu, tak věřim tomu, že cena motoru sakum prdum bude někde mezi 160-200 tisícema.

OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Odpovědi: 0
Netusim, proc to tu opet oteviras a hlavne, proc nepokracujes ve svem predchozim tematu:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... cie+kitcar
... predpokladam, ze ten "Tvuj kamarad" jsi byl tehdy Ty a ted jsi zase chytil slinu
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... cie+kitcar
... predpokladam, ze ten "Tvuj kamarad" jsi byl tehdy Ty a ted jsi zase chytil slinu

TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)