Felicia 1.6 128kw 180Nm jak na to?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Milik607
Přispěvovatel
Příspěvky: 428
Odpovědi: 0
Registrován: 03 úno 2009, 19:07
Bydliště: Jihlava

Felicia 1.6 128kw 180Nm jak na to?

Příspěvek od Milik607 »

Zdravím všechny. Vím že se tu řeší především Tdi motory,ale už dlouho jsem chtěl zjistit,jak se vlastně z té felicie dá dostat takový výkon. Když auto s tímto motorem stojí na startu,je to jak když je nastartovaná helikoptéra než auto,má to hodně zvedlý otáčky,sice nevím na kolik,ale vytváří dobrou zvukovou kulisu. Zem se kolem chvěje,a když se rozjíždí,je to jak krotit divokýho koně. Párkrát jsem nahledl do motoru,a viděl jsem hodně elektroniky od firmy Bosch. Kdo ví jak by se něco takového dalo udělat,popřípadě kde čerpat díly a informace? Která součástka dělá to,že když řadí tak mu palivo bouchá ve výfuku,to je tím,že taM JDE víc paliva než zpálí? Jaký výkon se dá v domácích podmínkách z tohoto motoru dostat?
Manhaus
Přispěvovatel
Příspěvky: 422
Odpovědi: 0
Registrován: 04 kvě 2009, 06:04

Příspěvek od Manhaus »

tak sice je to offtopic ale na to kolik to ma kw, tak ty Nm jsou směšné :) zlaté tdi, tam je aspoň pořádný krouťák :) Jinak k tématu - věř, že to bude položka cenová jako prase takové úpravy.
VW Bora 1.9TDi AHF - FB Sprint 764, jednohmota s HDS(2x3,5mm), chip by TDIFun - 154PS, 390nm
Milik607
Přispěvovatel
Příspěvky: 428
Odpovědi: 0
Registrován: 03 úno 2009, 19:07
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Milik607 »

No chceme stavět felicii jen tak na hobby,ale zajímalo by mě to,ještě je taky otázka,jestli to stavět jako stříkačku,nebo to dát na webery,myslím že na tom karbecu by to mohlo být divočejší...
Čmelák
Přispěvovatel
Příspěvky: 58
Odpovědi: 0
Registrován: 24 dub 2012, 13:02

Příspěvek od Čmelák »

asi nevíte co z pracha jak tak koukam :-D bych rači šel do 1.8T nebo 1.9 TDI (crazy)
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Odpovědi: 0
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

sehnat 16v z Pola/lupa GTI a postavit to na čtyřklapku na Megasqirtu, pak by tam mohlo být skoro 110kw, ale levný to nebude. Ladit původní 8v nemá smysl.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7568
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

jediný dobrý nápad je na to zapomenout, pokud nemáte zbytečných několik statisíců korun.. pro začátek
Milik607
Přispěvovatel
Příspěvky: 428
Odpovědi: 0
Registrován: 03 úno 2009, 19:07
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Milik607 »

Co je to megasqirta? to by znamenalo vyměnit hlavu,nebo je tam víc věcí potřeba? Pak by se musely dát určitě kovaný písty,silnější spojka a asi výfuk nechat udělat z nerezu kopii co použivají kit car ....co to pak obnáší dál? Ještě asi vačka,lepší svíčky.....doprava paliva.......
jizzle
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Odpovědi: 0
Registrován: 29 dub 2011, 14:41
Bydliště: Brno

Příspěvek od jizzle »

Mnohem jednodussi a hlavne levnejsi by bylo koupit uz neco postavenyho. Ja vim,ma to svoje kouzlo postavit to sam a projit si vlastnim vyvojem,ale pokud to ma byt jen na hobby,tak by to bylo fakt nesmyslne drahy.
Ibiza mk3 230hp 440nm
Milik607
Přispěvovatel
Příspěvky: 428
Odpovědi: 0
Registrován: 03 úno 2009, 19:07
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Milik607 »

ted v zimě chceme začít ve stopách valašský zimu,a začneme zprva seriovým trojkovým golfem s benzinovou 1.6-....auto už je na zničení,tak aspon zkusit,do tý doby tam dáme sedačky a koupím helmy....a chceme něco postavit. jde hlavně o rám a podobný věci,jenže kvuli rámu,bude muset bejt auto pouze pro tyhle učely....
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Odpovědi: 0
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

Krouťák to má relativně malý, protože je to atmosféra. Srovnávat atmosférickej motor s přeplňovanym je totální hovadina. U atmosféry je jediná cesta ke zvýšení výkonu zvýšení efektivních otáček motoru. Těch 128 kW bude někde za 7000 otáčkama. Upravit se musí úplně všechno. (noteeth) Kanály v hlavě větší, větší ventily, sníženej blok motoru, jiný písty, H ojnice, kompletně jinej výfukovej systém, jiná vačka, sání nejlépe se čtyřklapkou i když to asi neni podmínkou a hlavně úplně jinej motormanagement. Škoda Motorsport používala EFI EURO 1. Těch 128 kW je skoro vrchol co se z toho dá dostat (mezi lidma se šušká něco o přibližně 139 kW). Když to poskládáš sám z toho co seženeš, tak bude výsledek nejistej, když si to necháš naladit třeba u Motorexcelu nebo Motordesignu, tak věřim tomu, že cena motoru sakum prdum bude někde mezi 160-200 tisícema.
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Milik607
Přispěvovatel
Příspěvky: 428
Odpovědi: 0
Registrován: 03 úno 2009, 19:07
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Milik607 »

Každopádně už se dostávám uplně někam jinam než bych finančně utáhl,protože při závodním použití by součástky postupně odcházely a byla by to kasa jak hrom....
Milik607
Přispěvovatel
Příspěvky: 428
Odpovědi: 0
Registrován: 03 úno 2009, 19:07
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Milik607 »

Každopádně už se dostávám uplně někam jinam než bych finančně utáhl,protože při závodním použití by součástky postupně odcházely a byla by to kasa jak hrom....
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Odpovědi: 0
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

Na hobby účely bych tam prásknul dva Webery a zbytek úprav podomácku. Myslim že 110kW by se z toho vyloudit dalo. Některý úpravy by se snad daly vynechat.
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Milik607
Přispěvovatel
Příspěvky: 428
Odpovědi: 0
Registrován: 03 úno 2009, 19:07
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Milik607 »

To by určitě stačilo,škoda že to nejde udělat s rámem a aby to mohlo na silnici....
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Netusim, proc to tu opet oteviras a hlavne, proc nepokracujes ve svem predchozim tematu:

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... cie+kitcar

... predpokladam, ze ten "Tvuj kamarad" jsi byl tehdy Ty a ted jsi zase chytil slinu :roll:
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“