Stránka 1 z 3
TDI graf a předvstřik
Napsal: 29 bře 2007, 19:55
od japony
Ahoj, tak sem dnes zkusil funkci TDI graph a když už sem přinutil ohřát motor na požadovanou teplotu, tak graf píše v řádku status: Předstih přichází příliš brzy aby byl zobrazen!
Viz přiložený obraz... co to znamená?
Teplý to startuje dobře, studený to je horší - cca 2 sec točit, pak se válce postupně přidaj a hurá. Jezdí jako čert a nekouří... zatím
Dík za jakýkoliv názor a radu

Napsal: 29 bře 2007, 19:57
od pafka
Že to máš o zub skočený.Studený to musí pokuřovat ,a hádá se, než se to lehce ohřeje, co?
Napsal: 29 bře 2007, 20:04
od Huml
no myslím, že ozub to nemá, ve druhým poli má 14, je potřeba to nechat akorát nastavit, žádná věda
Napsal: 29 bře 2007, 20:10
od japony
No to bych právě neřekl. Jak to chytne, tak malej obláček bílého kouře za zadkem se objeví a to je vše. Hned to jede bez škubání. O zub - máš na mysli rozvody? Ty se dělali před 37 tkm. A jestli to jsou rozvody tak to znamená ? Asi pakárna co?
Napsal: 29 bře 2007, 20:12
od japony
huh jste rychlejší než já... slow intretfernet
Napsal: 29 bře 2007, 20:22
od pafka
může být , záleží jak má dané kolo na čerpadle
Napsal: 29 bře 2007, 20:24
od japony
Zkusím to tedy poladit, ale jak asi hodně s tím pootočit? Četl jsem, že je to jen nepatrně - no ale tady to bude potřeba asi víc

Napsal: 29 bře 2007, 21:09
od Huml
kousek
Napsal: 29 bře 2007, 21:22
od AUDI 80
Nastav to na 50 tam kde máš teď 14.
Napsal: 29 bře 2007, 21:26
od 12skvarka
japony píše:Zkusím to tedy poladit, ale jak asi hodně s tím pootočit? Četl jsem, že je to jen nepatrně - no ale tady to bude potřeba asi víc

udělej si čarku abys videl o kolik si hejbnul
Napsal: 30 bře 2007, 07:02
od japony
12skvarka píše:japony píše:Zkusím to tedy poladit, ale jak asi hodně s tím pootočit? Četl jsem, že je to jen nepatrně - no ale tady to bude potřeba asi víc

udělej si čarku abys videl o kolik si hejbnul
Dobrý nápad, taky mě to napadlo. Dík
Apropo, ty šrouby co se mají po štelování vyměnit koupím v Plzni třeba u Regnera u zimáku?
Napsal: 30 bře 2007, 09:41
od chiptuning
japony píše:12skvarka píše:japony píše:Zkusím to tedy poladit, ale jak asi hodně s tím pootočit? Četl jsem, že je to jen nepatrně - no ale tady to bude potřeba asi víc

udělej si čarku abys videl o kolik si hejbnul
Dobrý nápad, taky mě to napadlo. Dík
Apropo, ty šrouby co se mají po štelování vyměnit koupím v Plzni třeba u Regnera u zimáku?
ty menit nemusis
Napsal: 30 bře 2007, 09:58
od japony
japato že ne - všude píšou že se dotažením roztelí a proto se mají měnit
Nicméně pokud zkušenosti hovoří jinak, rád se poučím...
A jak nejrychleji dosáhnu požadované teploty na testování v TDI graph?
Prý je to teplota nafty...?
Napsal: 30 bře 2007, 10:16
od chiptuning
jeste jsem nove nedaval,nez to nastavis tak to taky muzes povolovat a utahovat treba desetkrat nez se trefis na spravnou hodnotu/podle jak si sikovnej/ a to asi pokazdy novy srouby davat nebudes , ze

Napsal: 30 bře 2007, 10:38
od japony
To ne, ale až po posledním seřízení by se mělo. Tak nevím, asi nic proti ničemu, je tam dát...
A jak je to s tou teplotou pls