Stránka 1 z 1
1,4 hdi nejde nastartovat po výměně motoru
Napsal: 10 zář 2012, 22:49
od jenda1984
Původní motor 8HX vyměněn za 8HZ, po výměně motoru nejde nastartovat.
Diagnostika píše tyto závady: Trvalá závada. Signál průtokoměru, zkrat na kostru. Obvod rélé žhavení, svíčky nejsou nikdy napájeny. Ovladač plnění vysokotlakého naftového čerpadla Regulační elmag. ventil je zkratován nebo nesprávně funguje akční člen
Regulátor při testu cvaká. Problém je v nízkém tlaku paliva diagnostika ukazuje stálý tlak 72barů, při zapojeném i odpojeném snímači tlaku na railově listě, vyzkoušeny 3 snímače. Za rady děkuji
Napsal: 11 zář 2012, 20:10
od stefi
skus prehodit cerpadlo zo stareho motora,rozvody daj na znacky aj na cerpadle,skontroluj vstrekovace na prepad a nakoduj ich

potom to mozno chytne
Napsal: 13 zář 2012, 09:33
od jenda1984
Vstřiky jsme pro jistotu dali ze starého motoru už předtím, v peugeotu řekli, že je staré čerpadlo pravděpodobně v háji, původní motor najeto 300 000km. To byl důvod výměny. Myslíš, že by to mohlo být tím čerpadlem? Původní čerpadlo CP3.2 nyní CP1H. Jak se nakodují ty vstřiky?
Napsal: 13 zář 2012, 21:21
od jenda1984
Po výměně čerpadla za původní stále nic. Pořád píše signál průtokoměru. Neví někdo kolik má být voltů na regulátoru tlaku při zapnutém klíčku a kolik při startu? Dále, kde je průtokoměr, předpokládám, že je součástí 3 pinového regulátoru tlaku paliva. Nemá někdo schéma motoru 1,4hdi 8hx? Díky
Napsal: 14 zář 2012, 13:10
od geo
Regulátor se ovladá střídou tak že jednotka taktuje kostru.na snímači tlaku nic takového není je tam napájení kostra a signál.Napiš kod zavady zda se nejdná o špatný překlad.
Napsal: 14 zář 2012, 13:39
od vladosr
jenda1984 píše:Dále, kde je průtokoměr,
vaha vzduchu....mozno vadna spolocna poistka.....
regulátoru tlaku paliva ma dva piny ....na jednom byva plus po kluci a druhym ecu pulzne uzemnuje regulaciu....skusis ho spustit cez diag a chyt ci drnci....
Napsal: 16 zář 2012, 16:46
od jenda1984
Tak motor už běží. Na novém motoru 8hz r.v.2004 byl jiný typ snímače, musela se vyměnit railova lišta, paliva ukazoval stále 72bar, po napojení snímače z 8hx r.v. 2001 ukazuje nulu! Motor běží i na nové vstřikovače. Teď řeším jestli bude vrčet i na nové čerpadlo CP1H, které má obrácenou funkci regulátoru.