Obyčajná nafta+VIF vs Shell V-power
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Obyčajná nafta+VIF vs Shell V-power
Zdravím Vás páni, chcem sa spýtať na Váš názor na tieto dve riešenia, teraz vyšiel aj na českých portáloch nový test v-power od shellu kde píšu že čistí ventily.. Je lepšie VIFko dávať vo väčších množstvách do nafty? hrozí niečo?
Ďakujem Vám veľmi pekne
Ďakujem Vám veľmi pekne
- Speeder
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 370
- Registrován: 24 led 2006, 12:32
- Bydliště: České Budějovice
Odpovědi: 0
Já zkoušel Vervu, která má nejlepší reference a stejně to jede nejlíp s obyč naftou Globus + VIF. Mam to změřený na pružnost. A VIF asi vyjde levnějc. Krom toho jsem taky čet test na nějakou prémiovou naftu od Shellu a zjistili tam, že vůbec prémiová neni, že má parametry běžný nafty, jen míň pěnila. Takže asi tak.
Fabia Combi 1,9 TDi PD 74kW [ATD]
ten český test o v-power som tiež čítal, ale ževraj sa vtedy nepoužívala tá "zázračná" GTL čo je tušim syntetická nafta s cetanovým číslom 80.
http://auto.sme.sk/c/6522092/miesali-sm ... ly-f1.html
takýto istý článok je aj v českej verzii ale neviem už kde... nepíše sa konkrétne o nafte myslím ale všeobecne o v-power nitro +.
Totižto som obdržal naftu za dobrú cenu, je to obyčajná nafta z autobusu.. čo si o tom myslíte? nafta je čistá bez bordelu. ak sa do nej dá VIF nemal by byť problém či?
http://auto.sme.sk/c/6522092/miesali-sm ... ly-f1.html
takýto istý článok je aj v českej verzii ale neviem už kde... nepíše sa konkrétne o nafte myslím ale všeobecne o v-power nitro +.
Totižto som obdržal naftu za dobrú cenu, je to obyčajná nafta z autobusu.. čo si o tom myslíte? nafta je čistá bez bordelu. ak sa do nej dá VIF nemal by byť problém či?
Naposledy upravil(a) Fill841 dne 16 zář 2012, 22:37, celkem upraveno 1 x.
Shell v ČR prodává naprosto obyčejná paliva - bohužel za poněkud neobyčejné ceny. A jeho rádoby prémiová nafta není ani trochu prémiová, je dokonce horší, než některá "obyčejná" paliva jiných značek. VERVA je super, ale drahá.
Myslím, a mám to i vlastnoručně ověřené, že slušná "obyčejná" nafta s VIFem je lepší, než jakákoli "prémiová" paliva. A hlavně - jak už tu bylo zmíněno - vyjde to levněji.
Obyč nafta + VIF je u mě TOP.
Myslím, a mám to i vlastnoručně ověřené, že slušná "obyčejná" nafta s VIFem je lepší, než jakákoli "prémiová" paliva. A hlavně - jak už tu bylo zmíněno - vyjde to levněji.
Obyč nafta + VIF je u mě TOP.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
- peeeetr
- Aktivista
- Příspěvky: 1289
- Registrován: 27 zář 2011, 09:40
- Bydliště: Severní Čechy
Odpovědi: 0
Jak psal Marek, Shell je dle mě jedna z nejhorších čerpacích stanic u nás. Jeden důkaz. Kámoš vlastní oII 2.0TDI DSG. V rodině od novoty. Předtím to vlastnil jeho děda, auto jezdilo pouze a pouze na Shell, nikdy nepoznalo jinou naftu a filtr se měnil po 20tis. Po 130tis octávku zdědil kámoš a jelo se do DP. Po pár minutovém bádání byl výsledek taký, že preventivně vyměnit trysky páč důsledkem nekvalitní nafty byli KO. Podotýkám že toto tvrzení zdělil 3x po sobě vždy jiný servis. Po výměně auto ok a na shellce už to nikdy nebylo 

Seat Leon 1.9TDI 100kw - Ukradeno
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky

-
- Aktivista
- Příspěvky: 33566
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
Na tom určitě něco je. Mně kolikrát říkal známý z Německa, který má Boru VR5, že pokud tankuje v ČR, auto mu nejede a žere. Chce-li, aby jelo a nežralo, musí vzít 98 oktanů. V Německu jezdí na běžných 95 oktanů.
Je to asi o tom, že jsme popelnice Evropy a co není přímo zákonem zakázáno, je vlastně dovoleno. Vždyť je to vidět všude kolem nás, nejen u benzinek - pančovaný chlast, posypová sůl a přípravek na hubení vší v potravinách, místo kafe a čaje zaléváme vroucí vodou pesticidy. Že se jako národ jen maličko nestydíme, fakt že jo.
Je to asi o tom, že jsme popelnice Evropy a co není přímo zákonem zakázáno, je vlastně dovoleno. Vždyť je to vidět všude kolem nás, nejen u benzinek - pančovaný chlast, posypová sůl a přípravek na hubení vší v potravinách, místo kafe a čaje zaléváme vroucí vodou pesticidy. Že se jako národ jen maličko nestydíme, fakt že jo.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5022
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Odpovědi: 0
- Fabia353ZZ
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 406
- Registrován: 30 pro 2010, 20:01
Odpovědi: 0
Tie akoze nove paliva od Shell su tie iste shit vyrobky ako predtym :je o iba marketing.Potrebuju iba dat najavo akoze aj oni nieco vyvijaju!!Prd makovy su to smejdi.Ja tankujem na Slovnaftke unas v Dubravke roky a nedavno som musel tankovat na shell samozrejme aj VIF ako vzdy a to auto zlenivelo uz len cakam kym to vyjazdim!A drahy su ako prasa!!!A to nehovorim o sluzbach 10 pracovnikov iba jedna zena za kasov 5 ludi na pumpe a kym som sa dostal k platbe tak to trvalo 20min..Ja shell nemusim a premiovym palivam unas neverim!!
já vždycky tankoval u Globusu, až jednou jsem natankoval neboť a po krátké chvíli mi začalo auto cukat a vubec nešlo do otáček a když jsem se podíval za sebe myslel jsem že hořím neboť jsem kouřil jak lokomotiva. Proto jsem hned jel na Shellku a zředil jsem naftu a pochvíli vše OK. A z doslechu jsem nebyl jedinej komu se to přihodilo. Na shellce jsem tankoval několik měsíců, ale nic extra, pak jsem přešel na Agip diesel tech a projev auto odost lepší. Proto jsem už skoro dva roky věrný Agipu a nemůžu si stěžovat.