Obyčajná nafta+VIF vs Shell V-power

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Fill841
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Odpovědi: 0
Registrován: 14 zář 2011, 00:51

Obyčajná nafta+VIF vs Shell V-power

Příspěvek od Fill841 »

Zdravím Vás páni, chcem sa spýtať na Váš názor na tieto dve riešenia, teraz vyšiel aj na českých portáloch nový test v-power od shellu kde píšu že čistí ventily.. Je lepšie VIFko dávať vo väčších množstvách do nafty? hrozí niečo?

Ďakujem Vám veľmi pekne
cin
Aktivista
Příspěvky: 1606
Odpovědi: 0
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

hod link na ten test
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Uživatelský avatar
Speeder
Přispěvovatel
Příspěvky: 370
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 12:32
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Speeder »

Já zkoušel Vervu, která má nejlepší reference a stejně to jede nejlíp s obyč naftou Globus + VIF. Mam to změřený na pružnost. A VIF asi vyjde levnějc. Krom toho jsem taky čet test na nějakou prémiovou naftu od Shellu a zjistili tam, že vůbec prémiová neni, že má parametry běžný nafty, jen míň pěnila. Takže asi tak.
Fabia Combi 1,9 TDi PD 74kW [ATD]
Fill841
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Odpovědi: 0
Registrován: 14 zář 2011, 00:51

Příspěvek od Fill841 »

ten český test o v-power som tiež čítal, ale ževraj sa vtedy nepoužívala tá "zázračná" GTL čo je tušim syntetická nafta s cetanovým číslom 80.

http://auto.sme.sk/c/6522092/miesali-sm ... ly-f1.html
takýto istý článok je aj v českej verzii ale neviem už kde... nepíše sa konkrétne o nafte myslím ale všeobecne o v-power nitro +.
Totižto som obdržal naftu za dobrú cenu, je to obyčajná nafta z autobusu.. čo si o tom myslíte? nafta je čistá bez bordelu. ak sa do nej dá VIF nemal by byť problém či?
Naposledy upravil(a) Fill841 dne 16 zář 2012, 22:37, celkem upraveno 1 x.
puci
Aktivista
Příspěvky: 1194
Odpovědi: 0
Registrován: 26 říj 2008, 19:18
Bydliště: poprad

Příspěvek od puci »

teraz si zabil, lej a jazdi a nerieš blbosti. hlavne to nerozkrikuj
:D
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
Uživatelský avatar
dolar100
Aktivista
Příspěvky: 1147
Odpovědi: 0
Registrován: 09 říj 2008, 13:33
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dolar100 »

na priamom vstreku ti tazko vycisti ventily, na benzinoch nepriamovstrekoch mozno :D
Mercdes C cdi
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10335
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Shell v ČR prodává naprosto obyčejná paliva - bohužel za poněkud neobyčejné ceny. A jeho rádoby prémiová nafta není ani trochu prémiová, je dokonce horší, než některá "obyčejná" paliva jiných značek. VERVA je super, ale drahá.

Myslím, a mám to i vlastnoručně ověřené, že slušná "obyčejná" nafta s VIFem je lepší, než jakákoli "prémiová" paliva. A hlavně - jak už tu bylo zmíněno - vyjde to levněji.

Obyč nafta + VIF je u mě TOP.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
peeeetr
Aktivista
Příspěvky: 1289
Odpovědi: 0
Registrován: 27 zář 2011, 09:40
Bydliště: Severní Čechy

Příspěvek od peeeetr »

Jak psal Marek, Shell je dle mě jedna z nejhorších čerpacích stanic u nás. Jeden důkaz. Kámoš vlastní oII 2.0TDI DSG. V rodině od novoty. Předtím to vlastnil jeho děda, auto jezdilo pouze a pouze na Shell, nikdy nepoznalo jinou naftu a filtr se měnil po 20tis. Po 130tis octávku zdědil kámoš a jelo se do DP. Po pár minutovém bádání byl výsledek taký, že preventivně vyměnit trysky páč důsledkem nekvalitní nafty byli KO. Podotýkám že toto tvrzení zdělil 3x po sobě vždy jiný servis. Po výměně auto ok a na shellce už to nikdy nebylo :D
Seat Leon 1.9TDI 100kw - Ukradeno
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky :)
Bobanius
Přispěvovatel
Příspěvky: 556
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2009, 11:04
Bydliště: Někde na Valašsku

Příspěvek od Bobanius »

Taky dávám "obyčejnou" naftu a přidávám VIF a je to v pohodě. Je rozdíl palivo od Schell tady a venku.
OI 1.9 Tdi 66Kw ALH, Sprint 764, Jednohmota od Ladase, stříbrné combi, 4 x Brembo max , desky textar, puky TT , Trippling , Egr-Off.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33566
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

kamoš pepa evropa má 7O let a celý život jezdí po evropě a hlásí

když s volvem natankuju v česku mám o litr až dva větší spotřebu,

měří to dlohodobým průměrem na 2OOO km, ;)
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10335
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Na tom určitě něco je. Mně kolikrát říkal známý z Německa, který má Boru VR5, že pokud tankuje v ČR, auto mu nejede a žere. Chce-li, aby jelo a nežralo, musí vzít 98 oktanů. V Německu jezdí na běžných 95 oktanů.

Je to asi o tom, že jsme popelnice Evropy a co není přímo zákonem zakázáno, je vlastně dovoleno. Vždyť je to vidět všude kolem nás, nejen u benzinek - pančovaný chlast, posypová sůl a přípravek na hubení vší v potravinách, místo kafe a čaje zaléváme vroucí vodou pesticidy. Že se jako národ jen maličko nestydíme, fakt že jo.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5022
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

A Rumuni jakou mají naftu!!!
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10335
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Tak v Rumunsku jsem nikdy nebyl (a ani po tom moc netoužím), čili nemůžu soudit.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
Fabia353ZZ
Přispěvovatel
Příspěvky: 406
Odpovědi: 0
Registrován: 30 pro 2010, 20:01

Příspěvek od Fabia353ZZ »

Tie akoze nove paliva od Shell su tie iste shit vyrobky ako predtym :je o iba marketing.Potrebuju iba dat najavo akoze aj oni nieco vyvijaju!!Prd makovy su to smejdi.Ja tankujem na Slovnaftke unas v Dubravke roky a nedavno som musel tankovat na shell samozrejme aj VIF ako vzdy a to auto zlenivelo uz len cakam kym to vyjazdim!A drahy su ako prasa!!!A to nehovorim o sluzbach 10 pracovnikov iba jedna zena za kasov 5 ludi na pumpe a kym som sa dostal k platbe tak to trvalo 20min..Ja shell nemusim a premiovym palivam unas neverim!!
japestel
Přispěvovatel
Příspěvky: 98
Odpovědi: 0
Registrován: 24 srp 2012, 15:38
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od japestel »

já vždycky tankoval u Globusu, až jednou jsem natankoval neboť a po krátké chvíli mi začalo auto cukat a vubec nešlo do otáček a když jsem se podíval za sebe myslel jsem že hořím neboť jsem kouřil jak lokomotiva. Proto jsem hned jel na Shellku a zředil jsem naftu a pochvíli vše OK. A z doslechu jsem nebyl jedinej komu se to přihodilo. Na shellce jsem tankoval několik měsíců, ale nic extra, pak jsem přešel na Agip diesel tech a projev auto odost lepší. Proto jsem už skoro dva roky věrný Agipu a nemůžu si stěžovat.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“