Stránka 1 z 2

Passat 1,9 tdi pd

Napsal: 20 zář 2012, 19:58
od PM
Ahoj kluci dá se s tímhle motorem jezdit na biodisel bez poškození nebo se na to mám vykašlat díky všem

Napsal: 20 zář 2012, 21:43
od Jeremimo
Pojdu do kase gumicky na vstrekoch

Napsal: 20 zář 2012, 23:13
od bobyd
pd spatny na volej

Napsal: 21 zář 2012, 06:41
od Tomas-Oaza
znamy redi naftu s trafem do sharana tdi pd

Napsal: 21 zář 2012, 16:00
od PM
Ahoj díky moc tím pádem je všecko jasný
jde jen oto zda se vyplatí oprava vůči ušetřeným penězům ????????

Napsal: 21 zář 2012, 18:16
od zero1724
jde o to,kolik toho najezdíš do opravy,já třeba ušetřil s ex fordem escortem tak 25tis. za léto a nic jsem na něm neopravoval,ale začalo sáknout těsnění a všechny hadice.Je pravdou,že jsme s tim jezdili pomalu i na hajzl :D

Napsal: 21 zář 2012, 19:38
od Jarda S.
známej to měl a na červenou najezdil 420 tis a na motor nesahnul

Napsal: 21 zář 2012, 20:48
od bobyd
Cervena jestli to dobre chapu je LTO coz je nafta akorat obarvena protoze je urcena pro topne ucely ...takze na ni najede i milion ......ale rostlina je neco uplne jinyho (LOL)

Napsal: 21 zář 2012, 22:06
od Jarda S.
lto nemá aditiva jako nafta ;)

Napsal: 22 zář 2012, 09:39
od radluk
ja myslim, ze horsi jak nafta od benzinek to horsi nemuze byt ;) Prida VIF, kapku M27 a bezaromatik a jede (noteeth)

Napsal: 23 zář 2012, 16:03
od sikin1987
nivim jak u TDI ale ja mam u JTD jediny problem ,ze olej zere gumicky na DRV a dost spini. ted mi to prestalo startovat a ja si hned myslel,ze to je tim,ze je pod 10 stupnu a debil sme zacal lit naftu a dneska to zaclo zdechat pri plnem tlaku cerpadla a bylo hned jasno prehodil sem DRV a auto startuje jak po masle.

Re: Passat 1,9 tdi pd

Napsal: 23 zář 2012, 16:32
od Slavkov
Já bych se vrátil k otázce:
PM píše:Ahoj kluci dá se s tímhle motorem jezdit na biodisel bez poškození nebo se na to mám vykašlat díky všem
Tudíž předpokládám, že řeší MEŘO nikoli RO, nebo se mýlím?
Pokud opravdu řešíš BioDiesel alá Unicorn apod., tak to moc smysl nemá... co ušetříš na ceně za litr, to tam nacpeš zvýšenou spotřebou 8)

Jinak PD není žádná stará k*rva, tudíž těsnění počítají s bio složkou a nevím o nikom komu by olej něco rozežral... na relativně novém autě
Pokud si budeš vyrábět domácí MEŘO z vyfritu alá Miloš ve svém "klackovém reaktoru", tak to smysl má...
Krizová ekonomika je následující: podélný PD motor dnes koupš za cca 10tkč, při ceně nafty cca 37kč, nákladech na meřo cca 17kč(přeháním ?) je rozdíl 20Kč/litr... 10tkč/20kč = 500 litrů... při spotřebě cca 7l/100km to dělá nájezd 7000km... tzn běžný uživatel to má cca za půl roku doma (noteeth)

Je to hlavně o hlavě a strachu...

Re: Passat 1,9 tdi pd

Napsal: 24 zář 2012, 08:35
od Stewa
Slavkov píše:Já bych se vrátil k otázce:
PM píše:Ahoj kluci dá se s tímhle motorem jezdit na biodisel bez poškození nebo se na to mám vykašlat díky všem
Tudíž předpokládám, že řeší MEŘO nikoli RO, nebo se mýlím?
Pokud opravdu řešíš BioDiesel alá Unicorn apod., tak to moc smysl nemá... co ušetříš na ceně za litr, to tam nacpeš zvýšenou spotřebou 8)

Jinak PD není žádná stará k*rva, tudíž těsnění počítají s bio složkou a nevím o nikom komu by olej něco rozežral... na relativně novém autě
Pokud si budeš vyrábět domácí MEŘO z vyfritu alá Miloš ve svém "klackovém reaktoru", tak to smysl má...
Krizová ekonomika je následující: podélný PD motor dnes koupš za cca 10tkč, při ceně nafty cca 37kč, nákladech na meřo cca 17kč(přeháním ?) je rozdíl 20Kč/litr... 10tkč/20kč = 500 litrů... při spotřebě cca 7l/100km to dělá nájezd 7000km... tzn běžný uživatel to má cca za půl roku doma (noteeth)

Je to hlavně o hlavě a strachu...
A spoustě času který tomu věnuješ, shánění výfritu, methanolu, vybudování "laboratoře" experimentování, čekání, spousta špíny, bordelu, nervů a zase toho času!
Jo vyplatí se to ;-)

Napsal: 27 zář 2012, 10:35
od MirekX
už jsem najel na nejrůznější Biosračky (od benzinek) tak 250 tisíc a nic nepozoruju, motor má najeto bez 2tis 400... tak sakra kdypak už se to pokazí ?? :D

Re: Passat 1,9 tdi pd

Napsal: 27 zář 2012, 12:27
od imakebiodiesel
Slavkov píše:Já bych se vrátil k otázce:
PM píše:Ahoj kluci dá se s tímhle motorem jezdit na biodisel bez poškození nebo se na to mám vykašlat díky všem
Tudíž předpokládám, že řeší MEŘO nikoli RO, nebo se mýlím?
Pokud opravdu řešíš BioDiesel alá Unicorn apod., tak to moc smysl nemá... co ušetříš na ceně za litr, to tam nacpeš zvýšenou spotřebou 8)

Jinak PD není žádná stará k*rva, tudíž těsnění počítají s bio složkou a nevím o nikom komu by olej něco rozežral... na relativně novém autě
Pokud si budeš vyrábět domácí MEŘO z vyfritu alá Miloš ve svém "klackovém reaktoru", tak to smysl má...
Krizová ekonomika je následující: podélný PD motor dnes koupš za cca 10tkč, při ceně nafty cca 37kč, nákladech na meřo cca 17kč(přeháním ?) je rozdíl 20Kč/litr... 10tkč/20kč = 500 litrů... při spotřebě cca 7l/100km to dělá nájezd 7000km... tzn běžný uživatel to má cca za půl roku doma (noteeth)

Je to hlavně o hlavě a strachu...
presne moja rec akorat ze tie usetrene peniaze malokedy
skoncia v prasiatku na opravy aspon v mojom pripade