problémy motorů 2.5 V6
Moderátoři: šulda, Moderátoři
problémy motorů 2.5 V6
U motorů 2.5 V6 (viz. audi A6, passat,...) odchází prý často čepradla. Otázka zní, jestli odchází mechanická část (ztráta tlaku) nebo elektronika (řj)? Děkuju
VW Caddy life 1,9 TDI ... 77 kW (ve vývinu)
Audi TT 1,8T ...153 kW odbrždeno (prodáno)
Opel Astra 1,7TD ...předěláno na mechaniku...pracant do vinohradu
)
Audi TT 1,8T ...153 kW odbrždeno (prodáno)
Opel Astra 1,7TD ...předěláno na mechaniku...pracant do vinohradu

-
- Aktivista
- Příspěvky: 2767
- Registrován: 24 led 2006, 11:32
- Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno
je to jen o udrzbe, servisu, dobrym mechanikovi,kvalitnim oleji a jeho pravidelne vymnene po max 15t.km. Poruchu cerpadla neovlivnis ale po oprave uz se vetsinou nepolame. Ja mam najeto prez 600t.km vacky puvodni a jak novy,ale to jsem tu psal uz mnohokrat.
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 840
- Registrován: 08 črc 2007, 17:23
Lenze ked sa tahali A6-tky z nemcov, tak sa tych 400-500 000 km na tachu stocilo na 120 000 km a ono potom ludia najazdili nejakych 100-150 000 km a vsetko ide do .... Navyse, to najazdia s biednym servisom, tak comu sa cudovat?tuner píše:je to jen o udrzbe........najeto prez 600t.km
Cerpadlo neni az tak velka polozka u 2.5 TDi V6, zato tie vacky, teda skor hlavy a k nim pripocitat filter odvetravania spolu s pretesnenim celeho motora, tak to uz ide clovek s tej ceny do kolien. Urcite nekupovat rachotiacu olejnicku.
Měl jsem tento motor v A4 a A6 a už ho nechci nikdy vidět.V A4 jsem 2x přetěsňoval motor a pořád z toho chcal olej a u A6 odešlo turbo a týden na to čerpadlo.Vačky byly u obou dobre.bodejť by ne,když to byl průtokáč oleje a lil se tam pořád novej.Nedoporučuju.To už raději 2.8V6,levnější údržba a spotřeba vesměs stejná
Suzuki Burgman 650 40,5kW 2003
VW Multivan T5 2.5TDi 128kW 4-Motion 2008
Škoda Octavia Combi 1.9TDi 81kW 2003
Škoda Yeti 1.2TSi 77kW 2012
VW Multivan T5 2.5TDi 128kW 4-Motion 2008
Škoda Octavia Combi 1.9TDi 81kW 2003
Škoda Yeti 1.2TSi 77kW 2012
spotřeba vesměs stejná.....bože to je zas kravinaStifko píše:Měl jsem tento motor v A4 a A6 a už ho nechci nikdy vidět.V A4 jsem 2x přetěsňoval motor a pořád z toho chcal olej a u A6 odešlo turbo a týden na to čerpadlo.Vačky byly u obou dobre.bodejť by ne,když to byl průtokáč oleje a lil se tam pořád novej.Nedoporučuju.To už raději 2.8V6,levnější údržba a spotřeba vesměs stejná

Opravy vad.řj,ABS,autoradií,navi. 774446776
2,8b V6 urcite nie. Problematicky motor, ktory skoro ziadny nema poriadny vykon, ako ma mat. Naposledy miesto 193k iba 155k. Diagnostika bez zavad... A zatial ziadny, co bol u nas, nesiel dobre... Žrút benzínuStifko píše:Měl jsem tento motor v A4 a A6 a už ho nechci nikdy vidět.V A4 jsem 2x přetěsňoval motor a pořád z toho chcal olej a u A6 odešlo turbo a týden na to čerpadlo.Vačky byly u obou dobre.bodejť by ne,když to byl průtokáč oleje a lil se tam pořád novej.Nedoporučuju.To už raději 2.8V6,levnější údržba a spotřeba vesměs stejná
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
jezdil jsi s těmahle motorama někdy?u 2,5tdi jsem měl průměr 10,5l a u 2.8V6 12l,a svezl jsem se narozdil od nafty.Beru to u Audi a4Fandy píše:spotřeba vesměs stejná.....bože to je zas kravinaStifko píše:Měl jsem tento motor v A4 a A6 a už ho nechci nikdy vidět.V A4 jsem 2x přetěsňoval motor a pořád z toho chcal olej a u A6 odešlo turbo a týden na to čerpadlo.Vačky byly u obou dobre.bodejť by ne,když to byl průtokáč oleje a lil se tam pořád novej.Nedoporučuju.To už raději 2.8V6,levnější údržba a spotřeba vesměs stejná
Suzuki Burgman 650 40,5kW 2003
VW Multivan T5 2.5TDi 128kW 4-Motion 2008
Škoda Octavia Combi 1.9TDi 81kW 2003
Škoda Yeti 1.2TSi 77kW 2012
VW Multivan T5 2.5TDi 128kW 4-Motion 2008
Škoda Octavia Combi 1.9TDi 81kW 2003
Škoda Yeti 1.2TSi 77kW 2012
jednu stranu jednu plochu z 24. Takze nicmoc.. klidne muze byt vydreno jinde. Bez sundani vik nemas sanci.Stifko píše:když otevřeš nalejvací hrdlo,tak pohledem,nebo prstem,ale jen jednu stranu
Proste doporucuji tu cenu auta rovnou zklepat o 40-100 tis dolu jinak to nema smysl kupovat. Ale co budu radit stejne je to zbytecne a kazdej si koupi co chce bez ohledu na rady)))u 2,5 tdiv6 je to na 100% vzdy mrdka ))) v dnesni dobe jsou vsechy KO
nehlede na to ze bazary se jich nemuzou zbavit ))