problémy motorů 2.5 V6

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Ferenzzo
Přispěvovatel
Příspěvky: 656
Registrován: 30 lis 2009, 13:21
Odpovědi: 0

problémy motorů 2.5 V6

Příspěvek od Ferenzzo »

U motorů 2.5 V6 (viz. audi A6, passat,...) odchází prý často čepradla. Otázka zní, jestli odchází mechanická část (ztráta tlaku) nebo elektronika (řj)? Děkuju
VW Caddy life 1,9 TDI ... 77 kW (ve vývinu)
Audi TT 1,8T ...153 kW odbrždeno (prodáno)
Opel Astra 1,7TD ...předěláno na mechaniku...pracant do vinohradu :))
TomasHav
Přispěvovatel
Příspěvky: 454
Registrován: 04 čer 2008, 16:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Blansko

Příspěvek od TomasHav »

Ja mel v haji RJ, takze je to individulani najeto cca 350 000. Cerpadlo VP44 typ B. Ted mam BX uz skoro 100 000 a zatim dobry.
A6 4B 110kW AKN
Q7 4M 200kW CRTC
Clovek se porad uci :baby:
picus16
Přispěvovatel
Příspěvky: 454
Registrován: 08 úno 2009, 17:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od picus16 »

nejčastěji mosfet v řj
picus jako Píčus
dav55
Aktivista
Příspěvky: 1268
Registrován: 20 zář 2006, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Frydek-Mistek

Příspěvek od dav55 »

ne jenom cerpadla. taky vacky, hydra, upadavaji ventily, jednotky abs.a urcite se najdou i jine.
Ferenzzo
Přispěvovatel
Příspěvky: 656
Registrován: 30 lis 2009, 13:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ferenzzo »

aha ... ty problémy já právě slyším ze všech stran, ale to auto je fakt krásné ... :-)
VW Caddy life 1,9 TDI ... 77 kW (ve vývinu)
Audi TT 1,8T ...153 kW odbrždeno (prodáno)
Opel Astra 1,7TD ...předěláno na mechaniku...pracant do vinohradu :))
Uživatelský avatar
live69
Aktivista
Příspěvky: 2437
Registrován: 11 říj 2008, 11:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Tábor

Příspěvek od live69 »

? Trochu starej pes ne?
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO :-)
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

je to jen o udrzbe, servisu, dobrym mechanikovi,kvalitnim oleji a jeho pravidelne vymnene po max 15t.km. Poruchu cerpadla neovlivnis ale po oprave uz se vetsinou nepolame. Ja mam najeto prez 600t.km vacky puvodni a jak novy,ale to jsem tu psal uz mnohokrat.
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
frantisek28
Přispěvovatel
Příspěvky: 840
Registrován: 08 črc 2007, 17:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od frantisek28 »

tuner píše:je to jen o udrzbe........najeto prez 600t.km
Lenze ked sa tahali A6-tky z nemcov, tak sa tych 400-500 000 km na tachu stocilo na 120 000 km a ono potom ludia najazdili nejakych 100-150 000 km a vsetko ide do .... Navyse, to najazdia s biednym servisom, tak comu sa cudovat?
Cerpadlo neni az tak velka polozka u 2.5 TDi V6, zato tie vacky, teda skor hlavy a k nim pripocitat filter odvetravania spolu s pretesnenim celeho motora, tak to uz ide clovek s tej ceny do kolien. Urcite nekupovat rachotiacu olejnicku.
Uživatelský avatar
Stifko
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 15 srp 2012, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od Stifko »

Měl jsem tento motor v A4 a A6 a už ho nechci nikdy vidět.V A4 jsem 2x přetěsňoval motor a pořád z toho chcal olej a u A6 odešlo turbo a týden na to čerpadlo.Vačky byly u obou dobre.bodejť by ne,když to byl průtokáč oleje a lil se tam pořád novej.Nedoporučuju.To už raději 2.8V6,levnější údržba a spotřeba vesměs stejná
Suzuki Burgman 650 40,5kW 2003
VW Multivan T5 2.5TDi 128kW 4-Motion 2008
Škoda Octavia Combi 1.9TDi 81kW 2003
Škoda Yeti 1.2TSi 77kW 2012
Fandy
Přispěvovatel
Příspěvky: 365
Registrován: 30 srp 2006, 19:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Chrudimsko

Příspěvek od Fandy »

Stifko píše:Měl jsem tento motor v A4 a A6 a už ho nechci nikdy vidět.V A4 jsem 2x přetěsňoval motor a pořád z toho chcal olej a u A6 odešlo turbo a týden na to čerpadlo.Vačky byly u obou dobre.bodejť by ne,když to byl průtokáč oleje a lil se tam pořád novej.Nedoporučuju.To už raději 2.8V6,levnější údržba a spotřeba vesměs stejná
spotřeba vesměs stejná.....bože to je zas kravina :roll:
Opravy vad.řj,ABS,autoradií,navi. 774446776
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

Stifko píše:Měl jsem tento motor v A4 a A6 a už ho nechci nikdy vidět.V A4 jsem 2x přetěsňoval motor a pořád z toho chcal olej a u A6 odešlo turbo a týden na to čerpadlo.Vačky byly u obou dobre.bodejť by ne,když to byl průtokáč oleje a lil se tam pořád novej.Nedoporučuju.To už raději 2.8V6,levnější údržba a spotřeba vesměs stejná
2,8b V6 urcite nie. Problematicky motor, ktory skoro ziadny nema poriadny vykon, ako ma mat. Naposledy miesto 193k iba 155k. Diagnostika bez zavad... A zatial ziadny, co bol u nas, nesiel dobre... Žrút benzínu
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
Uživatelský avatar
Stifko
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 15 srp 2012, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od Stifko »

Fandy píše:
Stifko píše:Měl jsem tento motor v A4 a A6 a už ho nechci nikdy vidět.V A4 jsem 2x přetěsňoval motor a pořád z toho chcal olej a u A6 odešlo turbo a týden na to čerpadlo.Vačky byly u obou dobre.bodejť by ne,když to byl průtokáč oleje a lil se tam pořád novej.Nedoporučuju.To už raději 2.8V6,levnější údržba a spotřeba vesměs stejná
spotřeba vesměs stejná.....bože to je zas kravina :roll:
jezdil jsi s těmahle motorama někdy?u 2,5tdi jsem měl průměr 10,5l a u 2.8V6 12l,a svezl jsem se narozdil od nafty.Beru to u Audi a4
Suzuki Burgman 650 40,5kW 2003
VW Multivan T5 2.5TDi 128kW 4-Motion 2008
Škoda Octavia Combi 1.9TDi 81kW 2003
Škoda Yeti 1.2TSi 77kW 2012
Ferenzzo
Přispěvovatel
Příspěvky: 656
Registrován: 30 lis 2009, 13:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ferenzzo »

dají se poznat vydřené vačky při koupi? (kromě demontáže víka) :)
VW Caddy life 1,9 TDI ... 77 kW (ve vývinu)
Audi TT 1,8T ...153 kW odbrždeno (prodáno)
Opel Astra 1,7TD ...předěláno na mechaniku...pracant do vinohradu :))
Uživatelský avatar
Stifko
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 15 srp 2012, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od Stifko »

když otevřeš nalejvací hrdlo,tak pohledem,nebo prstem,ale jen jednu stranu
Suzuki Burgman 650 40,5kW 2003
VW Multivan T5 2.5TDi 128kW 4-Motion 2008
Škoda Octavia Combi 1.9TDi 81kW 2003
Škoda Yeti 1.2TSi 77kW 2012
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

Stifko píše:když otevřeš nalejvací hrdlo,tak pohledem,nebo prstem,ale jen jednu stranu
jednu stranu jednu plochu z 24. Takze nicmoc.. klidne muze byt vydreno jinde. Bez sundani vik nemas sanci.


Proste doporucuji tu cenu auta rovnou zklepat o 40-100 tis dolu jinak to nema smysl kupovat. Ale co budu radit stejne je to zbytecne a kazdej si koupi co chce bez ohledu na rady)))u 2,5 tdiv6 je to na 100% vzdy mrdka ))) v dnesni dobe jsou vsechy KO


nehlede na to ze bazary se jich nemuzou zbavit ))
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“