
Sharan - moc kouře...
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Sharan - moc kouře...
Sharan už od dovozu kouří víc, než by měl, dlouho startuje (teplej i studenej), někdy je potřeba přišlápnout plyn, aby chytil a dokonce už se i stalo, že spadl do nouzáku, což se většinou vyřeší vypnutím motoru a opětovným nastartováním. Možná je špatně chipnutej, kdo ví... Až přijde kabel, udělám log. Přikládám výpis chyb... Kde mám hledat problém
Díky 


Ibiza AHU, PP 764, EGR-off, KAT-off - minulost
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
Přikládám log, poraďte prosím...
http://leteckaposta.cz/213962824 Turbo tlačí jednoznačně míň, než je požadavek, mám tedy hledat u regulace, N75, apod.?
Ibiza AHU, PP 764, EGR-off, KAT-off - minulost
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
Rok 98, AFN, 81kwBrouk píše:co je to za rok ? KW ?
Je dobre ze jsi napsal alespon Sharan
Ibiza AHU, PP 764, EGR-off, KAT-off - minulost
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
Na tohle sem si vzpomněl, že se tu někde řešilo, tak mě to taky napadlo, ale má to jednotku před řadící pákou v tom kastlíku takovým...Brouk píše:jestli to ma jednotku za tachakem jakoze urcite s hadickou tak take zkontroluj :
podle zavady 65535 by mohl byt problem v jednotce , zpukrela hadicka na cidlo tlaku v jednotce ! , praskla hadicka , olej v jednotce .
vse v jednotce !
Ibiza AHU, PP 764, EGR-off, KAT-off - minulost
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5141
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
- Brouk
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 897
- Registrován: 13 úno 2007, 21:55
- Bydliště: Vysočina - Telč
- Kontaktovat uživatele:
muzes mi z te diag dat cislo 028906021 nebo ma na konci 018 ale to asi tezko jestli je to 028906021 + pismeno nebo 2 je za tachakem !Frenzy píše:Na tohle sem si vzpomněl, že se tu někde řešilo, tak mě to taky napadlo, ale má to jednotku před řadící pákou v tom kastlíku takovým...Brouk píše:jestli to ma jednotku za tachakem jakoze urcite s hadickou tak take zkontroluj :
podle zavady 65535 by mohl byt problem v jednotce , zpukrela hadicka na cidlo tlaku v jednotce ! , praskla hadicka , olej v jednotce .
vse v jednotce !
pred radici pakou tak asi airbag RJ
Kdyby turbo tlačilo normálně, tak bych se o to tolik nestaral...martinsidlo píše:A nebo si kup "emisní povolenky" na ten kouř a neřeš.
Ibiza AHU, PP 764, EGR-off, KAT-off - minulost
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
Konektor k ŘJ je před řadící pákou...Brouk píše:muzes mi z te diag dat cislo 028906021 nebo ma na konci 018 ale to asi tezko jestli je to 028906021 + pismeno nebo 2 je za tachakem !Frenzy píše:Na tohle sem si vzpomněl, že se tu někde řešilo, tak mě to taky napadlo, ale má to jednotku před řadící pákou v tom kastlíku takovým...Brouk píše:jestli to ma jednotku za tachakem jakoze urcite s hadickou tak take zkontroluj :
podle zavady 65535 by mohl byt problem v jednotce , zpukrela hadicka na cidlo tlaku v jednotce ! , praskla hadicka , olej v jednotce .
vse v jednotce !
pred radici pakou tak asi airbag RJ
Ibiza AHU, PP 764, EGR-off, KAT-off - minulost
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
Kvůli kolísajícímu průběhu váhy vzduchu sem zapojil 2 diody místo váhy a turbo už natlačí požadovanou hodnotu, ale až někde kolem 4000 otáček, tzn., že problém přetrvává... Hadičky v pořádku...
Jinak sem zjistil, že EGR je zaslepený, ale ne od vlnovce - mám to předělat?

Dále sem se chtěl ujistit, jestli N75 je ten vpravo? Hledal sem na foru návody, jak ho otestovat, ale žádnej polopatickej návod sem nenašel
Jestli cvaká zkusit nemůžu, protože mi u testu akčních členů VAG píše chybu, protože nemám orig. kabel
Můžete mi prosím poradit?

Jinak sem zjistil, že EGR je zaslepený, ale ne od vlnovce - mám to předělat?

Dále sem se chtěl ujistit, jestli N75 je ten vpravo? Hledal sem na foru návody, jak ho otestovat, ale žádnej polopatickej návod sem nenašel

Ibiza AHU, PP 764, EGR-off, KAT-off - minulost
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
Mám to samý auto a řešil jsem tu chybu taky a na 100% to bude ta hadička v řj.Vyndej budíky a jednotku rozdělej a seš doma.K tý diodě místo váhy by ti měla stačit jen jedna,protože když jsem dal 2 bylo to moc.V bloku hodnot by to mělo s tou diodou ukazovat 1250.
VW Sharan 1.9TDI AFN,egr off,MAF off
donedávna Ford Mondeo 1,8TD combi,EGR Off,KAT Off
donedávna Ford Mondeo 1,8TD combi,EGR Off,KAT Off