Kolisani predvstriku
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Kolisani predvstriku
Pri nastavovani predvstriku pres VAG me kolisa predvstrik (cca 55-59).
Je to normalni?
A jeste jeden dotaz, proc je vstrikovac (treti od rozvodaku) opticky vetsi?
Je to normalni?
A jeste jeden dotaz, proc je vstrikovac (treti od rozvodaku) opticky vetsi?
Seat Toledo 1.9 TDi 66kw, r.v.98
Při kontrole dynamického předvstřiku musí být splněno hned několik základních podmínek.
Teplota motoru minimálně 80°C
Teplota paliva minimálně 20°C
Správně nastavené napnutí rozvodového řemenu
Elektronicky odpojený ventil N108 regulace počátku vstřiku (prostřednictvím funkce základní nastavení 04, kanál 0).
Minimální kolísání je normální, přesně jak píše pan Huml, protože je to závislé na změně teplot vody a paliva. Pokud do systému vletí malinko teplejší nafta nebo třeba chladnější voda, hned to na tuto změnu bude reagovat. Důležité je, aby hodnota vždy byla v tolerančním pásmu.
Teplota motoru minimálně 80°C
Teplota paliva minimálně 20°C
Správně nastavené napnutí rozvodového řemenu
Elektronicky odpojený ventil N108 regulace počátku vstřiku (prostřednictvím funkce základní nastavení 04, kanál 0).
Minimální kolísání je normální, přesně jak píše pan Huml, protože je to závislé na změně teplot vody a paliva. Pokud do systému vletí malinko teplejší nafta nebo třeba chladnější voda, hned to na tuto změnu bude reagovat. Důležité je, aby hodnota vždy byla v tolerančním pásmu.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
Já to zrovna dneska měřil vagcomem, voda na devadesáti, nafta lehce přes dvacet, motor ALH a tohle z toho vypadlo, to asi nebude zrovna značka ideál 
Koukal jsem i na pravidelnost chodu při volnoběhu na kanálu 13 a ukazovalo to -0,07/+0,21/-0,16/0,00 pro jednotlivé válce, hodnoty se průběžně trochu měnily, ale vstřiky asi budou ok

Koukal jsem i na pravidelnost chodu při volnoběhu na kanálu 13 a ukazovalo to -0,07/+0,21/-0,16/0,00 pro jednotlivé válce, hodnoty se průběžně trochu měnily, ale vstřiky asi budou ok

GVI/TDi CR/103kW
to bych spíš řekl že tohle vypadá na to že je něco s rozvodama,jak to startuje?stinger píše:Já to zrovna dneska měřil vagcomem, voda na devadesáti, nafta lehce přes dvacet, motor ALH a tohle z toho vypadlo, to asi nebude zrovna značka ideál
Koukal jsem i na pravidelnost chodu při volnoběhu na kanálu 13 a ukazovalo to -0,07/+0,21/-0,16/0,00 pro jednotlivé válce, hodnoty se průběžně trochu měnily, ale vstřiky asi budou ok
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
všiml sis že když dáš základní nastavení kanál 0 tak se ti rozbliká kontrolka žhavení?Tak včera tady marek77 psal z jakých příčin se rozbliká...signalizuje to že je odpojený ten ventil tipujuDavid-pv píše:Je potřeba při nastavení předvstřiku po výměně rozvodů dělat tohle: Elektronicky odpojený ventil N108 regulace počátku vstřiku (prostřednictvím funkce základní nastavení 04, kanál 0). ?Huml píše:to pak chodí, ale asi daleko víc
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
- vita
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 430
- Registrován: 11 říj 2006, 12:21
- Bydliště: Někde mezi Libercem-Kolínem-Janovickou Lhotou
Jo bejt tebou tak se o to budu zajímat. Jak už bylo psáno: Zkontroluj rozvod řemen (stav, napnutí), rozvodový kolo na klice (jestli nehází-neni povolený), napínací kladku (kde má rysku), zkrátka celý rozvody, jestli neni někde něco povolenýho. Pokud bude vše OK, tak jedině čerpadlo (ale co se v něm může pos.. ?) a nebo vstřik. Nic víc mě nenapadá.
Vento, AFN 81kw + čip (zatim nevim kolik ale jede líp než orig. 81kw
)
Zběžně jsem se na to mrknul, tak rozvoďák vypadá ok, napnutí taky v pohodě, značky na napínací kladce jsou tak jak mají být podle DP. Řemenice na klice viditelně neházela, ale to už by bylo asi hodně špatné.
Takže buď je ta řemenice na klice lehce uvolněná a cuká se to, nebo nemůže být problém i v čerpadle? Nebo snímač polohy klikového hřídele, třeba nejak zasviněný? Chtěl bych vyloučit možné jiné závady banálního charakteru, než se začne neco dělat s rozvodama.
Takže buď je ta řemenice na klice lehce uvolněná a cuká se to, nebo nemůže být problém i v čerpadle? Nebo snímač polohy klikového hřídele, třeba nejak zasviněný? Chtěl bych vyloučit možné jiné závady banálního charakteru, než se začne neco dělat s rozvodama.
GVI/TDi CR/103kW
stinger píše:Zběžně jsem se na to mrknul, tak rozvoďák vypadá ok, napnutí taky v pohodě, značky na napínací kladce jsou tak jak mají být podle DP. Řemenice na klice viditelně neházela, ale to už by bylo asi hodně špatné.
Takže buď je ta řemenice na klice lehce uvolněná a cuká se to, nebo nemůže být problém i v čerpadle? Nebo snímač polohy klikového hřídele, třeba nejak zasviněný? Chtěl bych vyloučit možné jiné závady banálního charakteru, než se začne neco dělat s rozvodama.
Sundej řemenici na klice, a zkontroluj pro jistotu šroub na roz.kolečku na klice, nevěřim že bude volný. Jinak to vidím na čidlo teplotyv čerpadle, nebo na elek. hlavu čerpadla,může být i lehce přidřená mechanika čerpadla.To kolísání máš dost velké, o dva až tři stupně je normální.