Stránka 1 z 4

3.0 TDI 171 kw, huli jak dymovnice kolisaj volnobezne otacky

Napsal: 01 říj 2012, 14:09
od Paja.su
Zdravím všechny,
auto: Audi allroad 3.0 TDI 171 kw

Vcera jedu a z niceho nic se zamnou zaclo hulit jako z dymovnice, tak jsem zastavil dal N a auto se mlelo a otacky kolisaly jako kdyby to neslo na vsechny valce, tak jsem to chcipl a znovu nastartoval a bylo po kouri.
Dnes rano po 10km to zacalo znova a dela to pri pridani plynu a to tak do 3000otacek pak to prestane, jinak auto jede normalne.

Vag napsal jedinou chybu
008598
rada valcu 1 - sonda 1
P2196 - 002 - signal prilis vysoky

info
otacky 1932
kroutici moment: 39.0 nm
tlak 958.8 mbar


predem vsem dekuji za rady, pac nevim kde zacit jestli TURBO, VSTRIKY nebo EGR popripadne rail.

Napsal: 01 říj 2012, 16:11
od Peete
vstriky...

Napsal: 01 říj 2012, 16:54
od Paja.su
Peete píše:vstriky...
taky jsem si to z prvu myslel ale priznaky vstriku to nema kdyz to bezi na volnobeh, tak zadna bila mlha a kdyz to davali na vag tak prej vstriky OK(ale vim ze vagem se to nezjisti ze se to musi dat na stolici).

kour je takovej modrej ale zas sice to na volnobeh nekouri ale smrdi to po nafte no.

prej to je spis turbo ale ptam se tu jestli nekdo pozna priznaky a rekne na 80% vstriky tak je jdu vymenit

Napsal: 01 říj 2012, 17:43
od slovacek.milos
zkus tuhle blbost zajdi si do prodejny stihll kup si tam malou flaštičku červenéího oleje do dvoutaktů a nalej do nafty 1 ku 5O klidně i víc,

pokud se ti vstřiky přidírají a motor hulí tak to pomůže ;)

Napsal: 01 říj 2012, 19:21
od TDIfun
Vstriky, presne to same delala nedavno jedna co jsem mel tady, VAG nic moc neukazal, na stolici vstriky, vymen a spadne i spotreba a prestane hulit na bilo modro.

Napsal: 01 říj 2012, 19:47
od Biimbo
slovacek.milos píše:zkus tuhle blbost zajdi si do prodejny stihll kup si tam malou flaštičku červenéího oleje do dvoutaktů a nalej do nafty 1 ku 5O klidně i víc,

pokud se ti vstřiky přidírají a motor hulí tak to pomůže ;)
když se to povede tak DPF na to řekne co?

Napsal: 01 říj 2012, 22:15
od Paja.su
TDIfun píše:Vstriky, presne to same delala nedavno jedna co jsem mel tady, VAG nic moc neukazal, na stolici vstriky, vymen a spadne i spotreba a prestane hulit na bilo modro.
ok vymenim ty vstriky a uvidi se dal, jinak nemate nekdo postup z elsy na vymenu vstriku, jestli to zvladnu sam predem dekuji

Napsal: 02 říj 2012, 07:58
od slovacek.milos
Biimbo píše:
slovacek.milos píše:
když se to povede tak DPF na to řekne co?
nic, za pokus to stojí, občas se stane že někdo natočí naftu která začne palivová systém přirírat, a pokud ten efekt zmizne po pár kilometrech jízdy tak víš co do toho lít ;)

Napsal: 02 říj 2012, 11:07
od Paja.su
jeste dva dotazy
1:) je to velkej problem vymenit vstriky nebo to zvladne stredne zrucnej mechanik

2:) slysel jsem, ze kdyz vymenim turbo na tomhle mnotoru tak se to musi nejak pres diagnostiku zkalibrovat nebo cosi

Napsal: 02 říj 2012, 12:54
od geo
vstřiky jdou dobře musej se kodovat a na turbo je základní nastavení ale už nam to šlo i bez nastavení zaleží jak hodně to rozhoděj.

Napsal: 02 říj 2012, 15:02
od Paja.su
a nemel byste nekdo postup na ty trysky a turbo z ELSY a poslat mi to na email: paja.sumava@seznam.cz

byl bych moc vdecny

Napsal: 13 říj 2012, 14:58
od Paja.su
Vstriky jsou vyměněny a motor si přede jak kotě, teď už se vůbec nechvjeje ALE po zas cca 10km dýmovnice a ta vždy po pár km přestane a zas náhodně začne. Kouří ro jen od 1200 otáček do 2000 pak nic.
Napadá me turbo ale to by zas kouřilo furt a hlavně při vyšších otáček ne

Napsal: 13 říj 2012, 15:54
od TDIfun
Paja.su píše:Vstriky jsou vyměněny a motor si přede jak kotě, teď už se vůbec nechvjeje ALE po zas cca 10km dýmovnice a ta vždy po pár km přestane a zas náhodně začne. Kouří ro jen od 1200 otáček do 2000 pak nic.
Napadá me turbo ale to by zas kouřilo furt a hlavně při vyšších otáček ne
nakodovali jste to???

Napsal: 13 říj 2012, 16:00
od hansdob
jen hloupej nápad a nesnaží se regenerovat DPF?? Ted jsem tady měl jednu žirafu a dělala totéž a byla chyba v čidle na DPF (diag bez závad v měř hodnotách jsem pak našel nesrovnalosti po konzultaci s člověkem co se oplu věnuje) a snažilo se to nějak furt regenerovat a jak to tam hrčelo víc nafty hulil ale jen v nízkejch otáčkách. vyměnilo se čidlo provedla se kompletní regenerace a pohoda.

Napsal: 13 říj 2012, 16:06
od Paja.su
Jo jo nakodovali, jen jsme nevěděli pořadí válců. Zadali jsme 1 2 3 kde první je na levo od rozvodu strana kde je filtr, pak práva 4 5 6 zas 4 první od rozvodu a strana kde je nádržka na kapalinu. Jinak výměna přesně podle elsy.