Stránka 1 z 1

Únik nafty P 106 1,4 D

Napsal: 09 říj 2012, 21:31
od Ruda 1
Ahoj.Sháním radu.Začal se mi zavzdušňovat P 106 D a našel jsem únik nafty z takového nějakého jako šroubu, umístěného v tělese filtru na bloku motoru v horní části.Je to zezadu, vidět pouze zrcátkem.Co je to za součástku? Jde s tím něco udělat? Nikde jsem k tomu nic nenašel.Díky.Ruda

Napsal: 10 říj 2012, 19:46
od Ferrari1980
Optimálna by bola skica, fotky, niečo bližšie...aj so zrkadlom sa dá urobiť fotka..

Napsal: 11 říj 2012, 07:26
od Ruda 1
Nojo skica fotka nejsem tak dobrej.Je to zahloubený otvor asi 20mm středem jde něco jako hřídelka - nemá to nic na uchopeni ani na pootočení.Pod tím je vějířovitá podložka s asi 6ti paprsky. Je to těsně pod hranou tělesa filtru od řidiče. Nevyčuhuje to ven, je to v úrovni bloku filtru potažmo motoru. Našel jsem tady ještě jeden příspěvek o tomhle, ale nebyla na něj odpověď. Jinak já jsem filtr vyřadil, propojil hadičky a jezdí to.Ten únik musel trvat dlouho a postupně se zvyšovat, protože přestalo houpání ve volnoběhu.A to houpalo asi 2 roky.Příležitostně koupím externí filtr a dám ho tam. Ale stejně by mne zajímalo CO TO JE A NA CO TO JE? Ruda

Napsal: 11 říj 2012, 08:45
od PavelTDi
Tu trubičku vyndej z tělesa filtru , očisti styčný plochy a zalep to tam zpátky . . .

Napsal: 11 říj 2012, 09:56
od Ruda 1
To není trubička to je plný materiál - alespoň na pohled od řidiče.Já seženu někoho z dětí ať mi to nafotí.Ruda

Napsal: 12 říj 2012, 13:54
od PavelTDi
Takže záslepka . . . Takže vyndat tu vějířovou podložku a záslepku vyklepnout . Pravděpodobně tam bude " O " kroužek . . .

Napsal: 12 říj 2012, 17:25
od Ruda 1
Vyzkouším a napíši.R.

Napsal: 13 říj 2012, 09:39
od v4s1m4
měl sem stejnej problém na saxu 1.5 bohužel se mě to nepodařilo na několikáté přetěsnit tak šel filtr z bloku ven a mám ho ted venku......

btw sem nepochopil funkci toho.....