
Olejový filtr Liaz
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
Olejový filtr Liaz
Kde je nějaké vrakoviště LIAZek, kde by se dal sehnat olejový filtr? Chtěl bych si uělat takovýto systém s čerpadlem a filtrem, jen namísto vodního používat filtry z liazky.


Mercedes-Benz W210 300D
Myslim tu vlozku filtru co tady pres ni kazdej druhej filtruje, za 50,- nová.radluk píše:vrakoviste nikde, koupit novy, ale cena bude minimalne pres 1000,- a nebo navstivit nejake krachujici JZD a za pul litra slivovice vyptat z koprivnice (tam kam se odstavuji sroty nepojizdne, ktere pak zarostou koprivama)
Navic nevim osobne jaky olejovy, kdyz Liazka ma odstredivku???
Mercedes-Benz W210 300D
Olejová vložka na liaz: http://www.skarab.cz/cs/zbozi/4516/
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Tak je to olejová, co mě ten radluk mateoldaf píše:Olejová vložka na liaz: http://www.skarab.cz/cs/zbozi/4516/
Mercedes-Benz W210 300D
Osobne bych filtrovat zasadne palivakem a ne olejakem, sice je to hezke, ze to pekne tece, rychle, ale budete menit palivaky v aute a nakonec prodelate. Lepsi menit vlozku Ph4 za 55,- nez nejaky palivak za 200,- a v aute se zadrbe pekne rychle, kdyz ojebete filtraci pred "nalitim". Ale zkousejte, experimentujte, mixujte. 
Filtruju přes oleják asi 6 letradluk píše:Osobne bych filtrovat zasadne palivakem a ne olejakem, sice je to hezke, ze to pekne tece, rychle, ale budete menit palivaky v aute a nakonec prodelate. Lepsi menit vlozku Ph4 za 55,- nez nejaky palivak za 200,- a v aute se zadrbe pekne rychle, kdyz ojebete filtraci pred "nalitim". Ale zkousejte, experimentujte, mixujte.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Přínos to má ten že ten filtr má velkou plochu tak že přes něj protáhnu hodně paliva, a drobný nečistoty mi pobere filtr v autě. Měsíčně mám spotřebu okolo 400litrů oleje, takže potřebuju něco rychlýho aby to trochu odsejpalo. A s tím olejákem jsem začal protože jsem jich pár měl doma tak proč je nevyužít, teď je kupuju za 60kč.radluk píše:no, asi jo, a jaky to ma prinos, kdyz ten olejak je stejne drahy jak palivak a filtracni schopnost je na 100 % nizsi jak u palivaku??![]()
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Odhadem asi tak 27-30cm výška, průměr asi 10cm. Cena 60kčmilda64 píše:Můžu se zeptat jak jsou velký ty filtry z liazu? Já používám vzduchový filtr z š120 á 39kč 18cm dlouhé a průměr 11cm.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,