1,8 ADR po přidání za studena chcípne

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
vinek
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 13 kvě 2007, 16:52
Odpovědi: 0

1,8 ADR po přidání za studena chcípne

Příspěvek od vinek »

Mám tady audi A4 1,8 kód ADR a když to nastartuju studený a přidám plyn tak chcípne a při opětovné zkoušce točí jak bez tlaků ale nakonec po dlouhém trápení znovu chytne a když se chvíli nechá bez přidávání tak potom už jde normálně. Nevíte někdo co by to mohlo dělat?? zkoušel jsem měřit tlak oleje a za studena je na volnoběh asi 9 bar je to normální? :? není to moc nemůže moc napínat hydroštely? ale když nechám běžět s tlakoměrem tak pomalu klesá a za tepla je na volnoběh asi 1,5 barů tak nevím co s tím nebo nemůže to být třeba tím proměnným nastavováním vačky? :? děkuju za každou radu
go go go diesel :)
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

9barov je vela...
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Uživatelský avatar
vinek
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 13 kvě 2007, 16:52
Odpovědi: 0

Příspěvek od vinek »

no ale proč to má přetlakovej ventil jen v čerpadle nebo i někde jinde??
go go go diesel :)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33956
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

máš malý tlak paliva, vadný filtr, čerpadlo nebo sítko před čerpadlem,

palivák filtr ono ti to chytne, pak už to nedává palivo protože se přes palivák neprotlačí dostatečné množství a že to točí jak bez tlaků tak tam palivo jde ale nechytne prostě jen pohání motor


chce to vřadit před lištu tlakoměr a budeš vědět hned ;)
Uživatelský avatar
vinek
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 13 kvě 2007, 16:52
Odpovědi: 0

Příspěvek od vinek »

Tak ted jsem znovu zkousel a nenastartoval uz jsem vůbec ani na volnobeh a když vytocim svicky tak jsou mokre takze malo paliva asi nee ale ten tlak oleje ted stihnul vylézt jen na 3bary ještě zkusím asi vyměnit svíčky a jinak asi bude ta vana muset dolu
go go go diesel :)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33956
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

že by se takto projevoval tlak oleje to bych neřešil

vytáhni vstřikovací lištu otoč a postartuj podle mě nepráší jen chčije a zachlastává motor,

mi se třeba párkrát stalo že auto dlouho stálo a lišta tekla netekla, startoval jsem a klepal na vstřiky až se rozprášili

nějaké vyvěšování hyder to přeci zjistíš točenéím s motorem nebo jerocho tam psal dát pětku a točit s kolem
Uživatelský avatar
vinek
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 13 kvě 2007, 16:52
Odpovědi: 0

Příspěvek od vinek »

Majitel si sehnal novej motor ale asi byl fakt nekde ucpanej olejovej kanál [/list]
go go go diesel :)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Teda Vy jste rychlý...Nejde... šup a je tam nový motor..On asi nebyl žádný zázrak, že? :)
nepropadat panice...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33956
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

jericho-3 píše:Teda Vy jste rychlý...Nejde... šup a je tam nový motor..On asi nebyl žádný zázrak, že? :)
já ti měl jednou jedničkového golfa 1,1 a prodal ho, borcovi časem sem tam někdy nenastartoval :roll: tak koupil pořádný motor 1,3 no stejný problém,

nakonec koupil zas motor 1,1 a stejný problém a že jestli nechci odkoupit auto zpátky dal mi ho za půlku

dva dny jsem si stím lámal hlavu a vcelku jednoduchý problém posilovač nemá do sání trysku minima a je tam díra jak kráva a když praskne hadička k posilovači brzd nenatočíš,

a ta prasklina se někdy rozevřela a problém na světě

;)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Jo, posilovače jsou pěkné svině, já když motor vandruje tak zaslepím vše, co kouká ze sání a co "nemá" vliv na chod motoru..Pamatuji jak u Fordů Sierr laborovali dost často, že na volnoběh nejde 4. válec .., U Coswortha chtěli měnit vačky a on to byl ten kurva posilovač... :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
vinek
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 13 kvě 2007, 16:52
Odpovědi: 0

Příspěvek od vinek »

No uz mel hodně najeto
go go go diesel :)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33956
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

vinek píše:No uz mel hodně najeto
na ucpané olejové anály bych osobně moc nevsázel
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Kdysi jsem měnil obdobný motor v Audi A 4 a když jsem přendaval na zánovní motor jeho držáky , v pravem držáku byl olejový zpěták , který byl z uložení vypadlý, takže při startu to chvilku trvalo než pumpa natlačila olej a zaplnila odpovídajícím tlakem natáčení vaček...Ale bylo to to první provedení 1,8 Turbo..
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“