Stránka 1 z 2

Škubání motoru

Napsal: 17 říj 2012, 16:42
od Kamil-TDI
Řeším problém se škubáním při studeném motoru. Když nastartuju ráno octu,tak chytne docela pěkně,ale... motor běží se škubáním! Prostě vrní a za 3-5vteřin sebou lechce škubne a jede zase pěkně,tak se to opakuje dokud se motor neohřeje a pak vrní jedna báseň. :roll:
Prostě dokud se neohřeje tak to není ono. Není to nic tragickýho,ale dělá mi to k.rva zle!!! :x
Palivovej filtr je fungláč,dával jsem ho v pondělí. Čím to muže být :?
Dělá to jenom u studenýho motoru,po zahřátí OK.
Neřešil to někdo,nebo nenapadá vás něco???

Napsal: 17 říj 2012, 16:46
od jurki888
ja som toto riesil ale na jtd a bolo zasrane sanie plus som vyhodil swirl klapky :D

Napsal: 17 říj 2012, 16:46
od jurki888
skus odpojit egr

Napsal: 17 říj 2012, 16:49
od Kamil-TDI
jurki888 píše:skus odpojit egr
Ten už je OFF! :D Jinak dělá to jenom na volnoběh jinak při jízdě to není poznat a jede to perfektně!!!

Napsal: 17 říj 2012, 18:43
od Kamil-TDI
Nikdo neví? :-(

Napsal: 17 říj 2012, 20:49
od Pasat TDI PD 96 kw
žhavičky všechny žhaví!!!?????

Napsal: 18 říj 2012, 03:39
od Kamil-TDI
Pasat TDI PD 96 kw píše:žhavičky všechny žhaví!!!?????
Dnes je chcu zkusit.

Napsal: 18 říj 2012, 07:31
od prowmen
řešil jsem to a řeším dodnes. čím větší chladno tím horší? V mínus 20 skáče pár vteřin po startu jak urvanej z řetězu je to tak? Udělal jsem kolem toho všechno a nic nepomohlo. Bude to pravděpodobně vstřik...chčije. Pokud ti nepomůžou žhavky tak to bude ten vstřik, případně tlaky ve válcích...Dělá mi to jen první ranní start při chladném počasí. Během dne už ne.

Napsal: 18 říj 2012, 16:22
od palinator
Taky mám podobnej problém na AFN. Ale dělá mi to jen při otáčkách okolo 1000 rpm. Ráno natočim na druhý otočení (zkrátka luxus na to že mi nežhaví ani jedna žhavka (LOL) , běží normálně, plynem zvednu otáčky na 1000 rpm a po pár vteřinách se začne třást, po dalších xx vteřinách mu "rupne v bedně" a skokem začne běžet normálně. Asi budu mít v prdeli trysky, protože studený to malinko pokuřuje, když se člověk dobře podívá. Za tepla není vidět takřka nic.

Napsal: 18 říj 2012, 17:52
od Kamil-TDI
Ten motor sebou trhá většinou po nastartování jenom když je studenej,pak mu rupne v bedně,jak psal kolega podemnou a běží hladce!
Už mě to začíná srát! (wallbash)
Jede to normálně,žádný cukání,prostě hladká jízda,ale za studena to má na volnoběh fakt chvilkama takový lehký škubance,že je mě toho motoru líto! Po zahřátí je vše OK! Když je motor teplej,třeba po dvou hodinách stání tak je všechno v pohodě a krásně vrní.

Napsal: 19 říj 2012, 11:18
od PeSko
naprosto identickej problem akoratu ASZ, rádoby odborníci tvrdili že dvouhmota ( byla měněna ) pailv.filtr (novej (, žhavky 4x nový.....atd. a pořád stejný, už s tim žiju cca 50tis km (hm)

Napsal: 19 říj 2012, 11:54
od Frenzy
Měl sem totožnej problém, akorát mi to navíc dýmilo, jak blázen :woot: Ale dělalo mi to minulou zimu, když byly teploty dost pod 0 a ještě nebylo zaslepený EGR a neměneny trysky...

Napsal: 19 říj 2012, 12:54
od Rajčák
Mě Octavie 1.9tdi AXR,74kW zas lehce škubne když přidám tak 2mm plynu, hlavně v nízkých otáčkách. Vypadalo to, že to dělá EGR, jelikož když jsem jej odpojil, tak to nedělalo. Tak jsem ho koupil nový a je to stejné. Vyzkoučel jsem odpojit škrtící - chcípaci klapku a když je odpojená zase to nedělá a jezdí perfektně, nevíte zda existuje nějaké nastavení té klapky ?

Napsal: 19 říj 2012, 18:13
od palinator
To nevíš, že se EGR nekupuje, ale vyhazuje? (LOL)

Napsal: 19 říj 2012, 19:23
od prowmen
Tam se nic nenastavuje. Leda ze by jsi ji mel pridrenou a bylo to uduseny ale to by jsi ani nenakopl. Z egr vede segment na kterym jsou dva ohyby coz jsou dorazy.