Záměna spodku na ALH

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

G.o.l.f. IV
Přispěvovatel
Příspěvky: 142
Odpovědi: 0
Registrován: 19 dub 2012, 19:38

Záměna spodku na ALH

Příspěvek od G.o.l.f. IV »

Ahoj hoši chtěl sem se optat mám v plánu záměnu spodku za silnější (arl,asz) co vše to obnaší.mám na mysli zda měnit i čerpadlo nebo nechat rotační a hlavu nechat co mám ALH.Jde mi o to aby nenastal nějakej problém skrz nějaké štekry díky moc :?
trncakk
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Odpovědi: 0
Registrován: 13 lis 2008, 18:28
Bydliště: Moraveč

Příspěvek od trncakk »

Všechno zůatne původní jen vymněníš spodek a na klice vymněníš kroužek na snímání otáček
Golf III Tdi Rally car, Golf IV-ASZ, +80%, obtok,FMIC...
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

obnáší to vyndat kliku vyměnit impulzní kolo,potom vyměnit prsa rozvodů,vyměnit rozvodový kolečko a poskládat vše ostatní z ALH i když do kolika kobyl chceš jít že nad tím uvažuješ?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
G.o.l.f. IV
Přispěvovatel
Příspěvky: 142
Odpovědi: 0
Registrován: 19 dub 2012, 19:38

Příspěvek od G.o.l.f. IV »

No co se koní týče 222.3 a nechci aby to odešlo :D a co jsem se bavil tak prej jen vykopnout spodek ALH a narvat třeba ASZ nebo ARL ale nevěřím že to bude právě jen to :D
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

tak je to jak popisuju ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
skoda
Aktivista
Příspěvky: 1182
Odpovědi: 0
Registrován: 11 bře 2008, 16:31

Příspěvek od skoda »

Ještě vodní pumpa musí být.PD je větší z řechtačky nepasuje.
Jestli na tom nebudeš pořád stát taky bych se puvodního spodku nebál.
Na 230 bych to neřešil,jestli je ještě teda v kondici.
Naposledy upravil(a) skoda dne 20 říj 2012, 20:57, celkem upraveno 1 x.
Bosch kts 570,vcds,Beeprog
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jj ale myslím že i to se dalo nějak obejít ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
G.o.l.f. IV
Přispěvovatel
Příspěvky: 142
Odpovědi: 0
Registrován: 19 dub 2012, 19:38

Příspěvek od G.o.l.f. IV »

No tak jak kdy mě to chytne :)) Ale to zná asi každej.Co se týče motoru těch 200tis. už má noo :) nic v něm neklepe ale sych je sychr a hlavně se teďka vysktl problém s hlavou přidemontáži sacích svodů z jedné díry začal prokapávat fridex takže drží to jen šroub No a proto jsem se rozhodl že když už by se to dělalo tak by se tam kopl i ten spodek no nic není přeci nesmrtelné že.A ještě bych měl otázku včera se mi při 3500tis. otákách vypne jakože turbo ale nepadne to do nouzáku pač uberu plyn a zas jedu ale jen do těch 3500tis. s lehčím záběrem to jde dál ale jen někdy,nevíte někdo v čem by mohl být problém.
G.o.l.f. IV
Přispěvovatel
Příspěvky: 142
Odpovědi: 0
Registrován: 19 dub 2012, 19:38

Příspěvek od G.o.l.f. IV »

Jinak na těch 250-270 bych chtěl jít těch 222.3 tam mám.
Uživatelský avatar
skoda
Aktivista
Příspěvky: 1182
Odpovědi: 0
Registrován: 11 bře 2008, 16:31

Příspěvek od skoda »

G.o.l.f. IV píše:Jinak na těch 250-270 bych chtěl jít těch 222.3 tam mám.
Aha tak to je jiná :)
Zkus kontrolu paliva.Hadičky,Bublinky,pal filtr.To vypadá jako,když ti to přisává vzduch.
Bosch kts 570,vcds,Beeprog
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

kdyz uz je tu rec o tom spodku, jednou jsem vyndal motor AGR ktrerej byl prestrojenej na PD a byl vrazenej do G4 jako nahrada za AJM. Ja ten blok AGR ted strojim zpet na plnohodnotnou rotacku tak jak to ma bejt. Ale jak je to s tim snimacem otacek? PD maji jinej nez rotacky nebo jen ARL ma jinej? Jde mi o to aby az ho nacpu do auta nebyl problem.
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
Uživatelský avatar
JohnyFlat
Přispěvovatel
Příspěvky: 882
Odpovědi: 0
Registrován: 23 črc 2008, 16:06
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od JohnyFlat »

Musíš tam mí tenhle... jak ten co tam leží, tak te co je na klice jsou z rotačky
Obrázek
Octavia TOUR 1.9 TDI ALH
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

PD

Obrázek
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Uživatelský avatar
Brouk
Přispěvovatel
Příspěvky: 897
Odpovědi: 0
Registrován: 13 úno 2007, 21:55
Bydliště: Vysočina - Telč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brouk »

to znam (noteeth) kdyz jsme nasadili spodek ARL od Ladase tak starter tocil asi 4000 ot :-)) menili jsme ho bez vyndani kliky :D
Uživatelský avatar
Brouk
Přispěvovatel
Příspěvky: 897
Odpovědi: 0
Registrován: 13 úno 2007, 21:55
Bydliště: Vysočina - Telč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brouk »

to znam (noteeth) kdyz jsme nasadili spodek ARL od Ladase tak starter tocil asi 4000 ot :-)) menili jsme ho bez vyndani kliky :D


njn stane se
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“