
Záměna spodku na ALH
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 142
- Registrován: 19 dub 2012, 19:38
Odpovědi: 0
Záměna spodku na ALH
Ahoj hoši chtěl sem se optat mám v plánu záměnu spodku za silnější (arl,asz) co vše to obnaší.mám na mysli zda měnit i čerpadlo nebo nechat rotační a hlavu nechat co mám ALH.Jde mi o to aby nenastal nějakej problém skrz nějaké štekry díky moc 

obnáší to vyndat kliku vyměnit impulzní kolo,potom vyměnit prsa rozvodů,vyměnit rozvodový kolečko a poskládat vše ostatní z ALH i když do kolika kobyl chceš jít že nad tím uvažuješ?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 142
- Registrován: 19 dub 2012, 19:38
Odpovědi: 0
Ještě vodní pumpa musí být.PD je větší z řechtačky nepasuje.
Jestli na tom nebudeš pořád stát taky bych se puvodního spodku nebál.
Na 230 bych to neřešil,jestli je ještě teda v kondici.
Jestli na tom nebudeš pořád stát taky bych se puvodního spodku nebál.
Na 230 bych to neřešil,jestli je ještě teda v kondici.
Naposledy upravil(a) skoda dne 20 říj 2012, 20:57, celkem upraveno 1 x.
Bosch kts 570,vcds,Beeprog
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 142
- Registrován: 19 dub 2012, 19:38
Odpovědi: 0
No tak jak kdy mě to chytne
) Ale to zná asi každej.Co se týče motoru těch 200tis. už má noo
nic v něm neklepe ale sych je sychr a hlavně se teďka vysktl problém s hlavou přidemontáži sacích svodů z jedné díry začal prokapávat fridex takže drží to jen šroub No a proto jsem se rozhodl že když už by se to dělalo tak by se tam kopl i ten spodek no nic není přeci nesmrtelné že.A ještě bych měl otázku včera se mi při 3500tis. otákách vypne jakože turbo ale nepadne to do nouzáku pač uberu plyn a zas jedu ale jen do těch 3500tis. s lehčím záběrem to jde dál ale jen někdy,nevíte někdo v čem by mohl být problém.


-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 142
- Registrován: 19 dub 2012, 19:38
Odpovědi: 0
kdyz uz je tu rec o tom spodku, jednou jsem vyndal motor AGR ktrerej byl prestrojenej na PD a byl vrazenej do G4 jako nahrada za AJM. Ja ten blok AGR ted strojim zpet na plnohodnotnou rotacku tak jak to ma bejt. Ale jak je to s tim snimacem otacek? PD maji jinej nez rotacky nebo jen ARL ma jinej? Jde mi o to aby az ho nacpu do auta nebyl problem.
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
Tel.774 225538