Stránka 1 z 1

VW T5 2,0 TDI CR DPF - 62kW (84PS)

Napsal: 23 říj 2012, 09:21
od MirekX
Obrázek

pouze softwarová úprava, s ohledem na životnost převodovky (malý 5Q) a spojky, DPF samozřejmě zanechán, nové auto ještě v záruce (najeto 10 tis km)

Dle Richarda ještě na motoru značná rezerva :D Vzhledem k tomu, že je to dodávka je tomu i ten průběh podřízen.

Napsal: 23 říj 2012, 13:55
od Pája 19
To je zase nějakej koncernovej podfuk, ne? Vypadá to, jako kdyby se dělalo víc výkonovejch verzí se stejnym hárdvérem.
Jinak pěkně namalovanej graf. Je vidět, že ten motor poslouchá, přesně jak Richard píská... ;)

Napsal: 23 říj 2012, 14:08
od PROFITUNER
Pája 19 píše:To je zase nějakej koncernovej podfuk, ne? Vypadá to, jako kdyby se dělalo víc výkonovejch verzí se stejnym hárdvérem.
Jinak pěkně namalovanej graf. Je vidět, že ten motor poslouchá, přesně jak Richard píská... ;)
Tak Vam skusim objasnit tieto zmeny
1.CAAA 2,0TDI CR 84 PS 5kvalt spojka 260mm - bezpecny vykon 175PS a 365NM
2..CAAB 2,0TDI CR 102 PS 5kvalt spojka 260mm - bezpecny vykon 175PS a 365NM
3..CAAC 2,0TDI CR 140 PS 6kvalt spojka 280mm - bezpecny vykon 175PS a 420NM

Vsetky tri motory su hardwerovo identicke, rozdiel je iba v prevodovke a spojke.( posledne 4crte pismeno podla noveho znacenia vo VAGU znamena väcsinou "iba" soft. verziu) Mame upravenych niekolko desiatok mototrov CAAA/B na 170-175PS, do teraz bez ziadneho problemu.

Napsal: 23 říj 2012, 14:31
od Pája 19
Tak nějak sem si to myslel, díky za info.

Napsal: 23 říj 2012, 15:15
od Forest
@PROFITUNER: Toto bylo prvni, kdyz jsem s Mirkem rano na to tema mluvil - proste uz na to kaslou a vykonove verze dela jen soft. Ostatne, urcite se jim to vyplati z hlediska odberatelsko-dodavatelskeho.

Vami dosazeny vykon je uctyhodny, ale jak jiz bylo zmineno v uvodu, motor ma znacnou rezervu, ale s ohledem na to, v cem je usazen tak se zjevne preventivne Richard drzel zpatky, coz mu nelze ani v nejmensim zazlivat.

Napsal: 23 říj 2012, 16:07
od PROFITUNER
Forest píše:@PROFITUNER: Toto bylo prvni, kdyz jsem s Mirkem rano na to tema mluvil - proste uz na to kaslou a vykonove verze dela jen soft. Ostatne, urcite se jim to vyplati z hlediska odberatelsko-dodavatelskeho.

Vami dosazeny vykon je uctyhodny, ale jak jiz bylo zmineno v uvodu, motor ma znacnou rezervu, ale s ohledem na to, v cem je usazen tak se zjevne preventivne Richard drzel zpatky, coz mu nelze ani v nejmensim zazlivat.
Uprava je urobena naozaj pekne a s reservou, ako to komentoval Richard.
O tom je kvalitny tuning, ked upravca dokaze naladit auto individualne podla potreby zakaznika.
Ja som len reagoval na dotaz, ake su vlastne rozdiely v tychto autach a prezentoval svoj nazor,ake su podla mna limity pre bezpecnu upravu.

Napsal: 23 říj 2012, 21:44
od Toreto
pekne len tie blbé malé prevodovky odidu rychle ked sa taha ešte vozik.

Napsal: 24 říj 2012, 07:16
od subz3ro_tdi
Pekne. Hlavne v tych spodnych otackach. Vidim to tak ze coskoro (ak este bude na co jazdit) budu mat dieslove auta otackomer do 4000 ot. a krutiaci moment od volnobehu :P

Napsal: 24 říj 2012, 10:10
od atlas
přesně takhle si představuju průběh " pro ženu " :)

Napsal: 24 říj 2012, 21:23
od Thomy
atlas píše:přesně takhle si představuju průběh " pro ženu " :)
To je teda pěkná blbost, plochý průběh je to nejlepší, co může být :)

Napsal: 25 říj 2012, 05:12
od atlas
Vsak taky jo nemusi tolik radit s plochym momentem to je jako benzinovy auto taky bych chtel mit takovej prubeh

Napsal: 17 pro 2012, 22:38
od Jack82
Moc pěkný graf. Přesně něco v tomto duchu bych si představoval na svém Yeti 4x2 TDI 110 s MQ 250... Zajímalo by mě jakej má ta převodovka, potažmo spojka reálnej trvale únosnej přenos momentu, divil bych se kdyby byla rezerva 50% v dnešní době. 320-330Nm by mi bohatě stačilo