kotouče TRW po 10t zvlněné

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4888
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

kotouče TRW po 10t zvlněné

Příspěvek od OťasTDi »

měnil jsem komplet kotouče a destičky na autě v podpisu...v předu i v zadu...po 10tis km cítím při brždění vibrace do volantu...s čím vyšší rychlostí jsou větší...vše jsem udělal poctivě a nejezdím jak dobytek...koupil jsem v mototechně vše TRW...proč se mi ty přední zvlnily?stalo se vám to někomu?
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

zabehol si ich poctivo?
Ja mam sice ATE asi 20t km, na zabehu som si dal zalezat, ale so zvlnenim prolem nemam a to mi uz parkrat prislo brzdit prudko z cca 200vky...
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Líznout u někoho kdo to umí, mít pečlově vyčištěnou dosedací plochu na náboji, ta se musí lesknout, namáznout jí a nasadit kotouč, zajet a je to, víc s tím nevymyslíš.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33609
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: kotouče TRW po 10t zvlněné

Příspěvek od slovacek.milos »

OťasTDi píše:měnil jsem komplet kotouče a destičky na autě v podpisu...v předu i v zadu...po 10tis km cítím při brždění vibrace do volantu...s čím vyšší rychlostí jsou větší...vše jsem udělal poctivě a nejezdím jak dobytek...koupil jsem v mototechně vše TRW...proč se mi ty přední zvlnily?stalo se vám to někomu?
uplně normální destičky mají špatnou směs, přehřejou zvlní pořád dokola ;)
Vsety18
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 11 kvě 2011, 17:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Jeníkov 83

Příspěvek od Vsety18 »

na TRW kotouče jsem v poslední době sylšel dost reklamací že se zvlnily
DOLPH
Aktivista
Příspěvky: 1259
Registrován: 17 srp 2007, 09:41
Odpovědi: 0
Bydliště: frýdek-místek

Příspěvek od DOLPH »

házivost nábojů jsi měřil?
OCT II,2.0 TDi,103KW-BMM
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
burek
Přispěvovatel
Příspěvky: 934
Registrován: 27 říj 2008, 18:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od burek »

mam preek trw kotouce a desky a pohoda najeto max 10 tis zatim
Seat Altea XL BLS , turbo BMM+jednohmota HDS 57 by huml
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4888
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

dosedací plochy jsem čistil vrtačkou s kotoučovým kartáčem,ale nic jsem nemazal....pouze plování třmenu grafitkou a trošku MD pod prachovku při zatlačení pístku,zajetý si taky myslím že to bylo tak nějak normálně...ze začátku žádný tlaky a navíc se mi zdá,že to začlo po několika tis km...já bych se docela přiklonil k milošově názoru,že se prostě přehřívaj a jsou z nějakého bláta...myslíš tome,že by se to tedy dalo stočit? ale nezvlní se to znova?
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
micar
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 24 led 2008, 19:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od micar »

bohužel to je bolest jedničkových octávek tdi, jak se jednou sundá originál tak to potom dělá bordel at se tam dá co se tam dá. měl jsem funglovku OI a od 60tkm jsem to dělal co 5tis až jsem to předělal na 288 tak byl pokoj
SUPERBII MR2013, CR 103KW,Ambition plus
Roomster 2/2011 , TSI,Style plus
Uživatelský avatar
Kamil-TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 304
Registrován: 17 pro 2011, 11:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Re: kotouče TRW po 10t zvlněné

Příspěvek od Kamil-TDI »

OťasTDi píše:měnil jsem komplet kotouče a destičky na autě v podpisu...v předu i v zadu...po 10tis km cítím při brždění vibrace do volantu...s čím vyšší rychlostí jsou větší...vše jsem udělal poctivě a nejezdím jak dobytek...koupil jsem v mototechně vše TRW...proč se mi ty přední zvlnily?stalo se vám to někomu?
Naprosto stejnej problém teť řeším i já! (wallbash) TRW mám asi 4000km na aute,bohužel se zvlnily:? Dával je tam předchozí majitel.
Zkusím je v práci hodinkama kolik to hází a srovnám je,ale jestli se znovu zvlní tak koupím Zimmermann,měl jsem je na audině a byly suprový i těsně před smrtí! 8)
Škoda Octavia Scout 2,0tdi 110kw CRMB manuál :-)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33609
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

kotouče nejsou z bláta a stane se to znova

desky musí být jak briketa a zasírat litáky, pokud nedáš jiné desky tak http://cs.wikipedia.org/wiki/Boj_s_v%C4 ... ml%C3%BDny

zde o tom něco ví ;)
Uživatelský avatar
Kamil-TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 304
Registrován: 17 pro 2011, 11:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Kamil-TDI »

slovacek.milos píše:kotouče nejsou z bláta a stane se to znova

desky musí být jak briketa a zasírat litáky, pokud nedáš jiné desky tak http://cs.wikipedia.org/wiki/Boj_s_v%C4 ... ml%C3%BDny

zde o tom něco ví ;)
No to je právě vono,liťáky mám zasraný až hrůza!!! (hm)
Škoda Octavia Scout 2,0tdi 110kw CRMB manuál :-)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

A kotouče dej příště origo Audi-VW, v cc-autodily je maj za dobře a nebo taky Jenda T4.
besoun
Přispěvovatel
Příspěvky: 652
Registrován: 30 kvě 2010, 09:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od besoun »

Křivé náboje jsou běžné,co jsem měnil v poslední době ložiska a nebyly to jen Tdi octavie ale i 1.6 tky tak jsem vždy nechal u soustružníka zkontrolovat náboje a vždy byl křivý. A na své vždy jen originál a není problém. Sice jsou dražší ale odpadá problém s neustálým křivením
VW Passat 2.0Tdi, OI 1.9 Tdi, OII 4x4 1.9 Tdi
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33609
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Kamil-TDI píše:[

No to je právě vono,liťáky mám zasraný až hrůza!!! (hm)
tak je asi v deskách moc kovu, já už několikrát prokázal že na jakékoliv kotouče dáš staré desky z prvovýroby kde je ještě nějaký milimeřík je pokoj,

pak fachčí remsa, pak jedny co používám já a jinak je to furt sázka do loterie ;)
Naposledy upravil(a) slovacek.milos dne 23 říj 2012, 19:21, celkem upraveno 1 x.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“