Stránka 1 z 3

Jemne chveni pri tahu na plnej knedlik - VW Passat B5.5 96kw

Napsal: 23 říj 2012, 17:43
od batoo
Panove co muze byt pricinou? Mam takovy pocit, ze kdyz si sedne na zadni sedacky nekdo tlustej, tak to zmizi.
Kola vsecky vyvazeny, nedavno menena predni naprava (delalo to i predtim).
Jednohmota sachs race, chip na 120kw a kroutak 370Nm.
Uz jsem si navyknul, ze do cca 2200ot tomu nedavam kotel.
Ale stejne vetsinou jezdim na pul max trictvrte plynu - ale sere me to.
Bejt to u facka, tak to asi neresim...

Nekdo nejaky napad?
Nechci povymenovat pulku auta bez vysledku.
Auto nehuli, spotreba dobra, startuje na brnk.

Najeto 320 000km, motor AWX.
Rok 2001

Napsal: 23 říj 2012, 17:56
od slovacek.milos
třeba jen blbé gumy počkej až přezuješ ;)

Napsal: 23 říj 2012, 17:59
od batoo
To mas mozna pravdu, zitra je premlasknu a uvidime, ale nechce se mi do toho :-))
Edit: Ale zase si rikam, ze to by delalo porad i po vyhozeni kvaltu ne? Tady to neni zavisle na rychlosti, ale na otackach motoru.

Napsal: 23 říj 2012, 18:22
od live69
mám to samé na težší kvalty 4,5,6 tak do 2200-2500 to nemužu dávat moc do tahu pač to začne vybrovat :x :( prý dvouhmota ale tu ty koukám nemáš ..................

Napsal: 23 říj 2012, 18:23
od batoo
Praaave, no ja to mam tak do tech 2200 pak uz ne.
A jednou jsem vezl tlustyho kolegu na zadni sedacce a to to nedelalo.:-)

Napsal: 23 říj 2012, 18:29
od live69
tak voz náky pytel furt :D

Napsal: 23 říj 2012, 18:30
od batoo
To se mi to denni jezdeni (150km) pekne prodrazi :-)) a jeste to jelo hur. Ja mam 68 kg a tech 120 navic bylo sakra znat.

Napsal: 23 říj 2012, 19:14
od Tomas.cz
Co vnitřní klouby na poloosách? Nevím jak tady, ale u příčnejch motorů to umí dost zamlet s autem.

Napsal: 23 říj 2012, 19:43
od peeeetr
Mě to dělal setrvák. Ikdyž mam jednohmotu. Dala se komplet nová sada a je klid.

Napsal: 23 říj 2012, 22:30
od batoo
Ok kdyz vemu teda v potaz ze to je setrvak, krom nekomfortu vadi to necemu? Pac se v tom zase dloubat to se mi nechce.

Napsal: 23 říj 2012, 22:49
od MirekX
mrkni na rozdíly dávek pro válce (kanál 13) může to dělat i slabší vstřik, nebo těsnivo, taky mi to dělalo

Napsal: 24 říj 2012, 07:19
od miso.chapy
Mne to robi tiež, ale len pri plnom plyne a na dvojke....zhruba v 2200 otačkach. Pravdepodobne zotrvačnik, ale prečo len na dvojke?

Napsal: 24 říj 2012, 07:32
od peeeetr
To neutuším. Mě to vždy začalo na 5.stupeň a při otáčkách 2200-2700 kdy jsem chtěl silněji akcelerovat. Proto se nejdřív auto zvedlo a kouklo se na poloosy, uložení motoru a převodovky a pak až šla spojka ven.

Napsal: 24 říj 2012, 08:23
od batoo
Chjo to zas bude jestli to budou vstriky :)

Napsal: 24 říj 2012, 13:15
od batoo
Jeste me napadlo, nemuze to byt silentblokem motoru?