1,9tdi 85KW rv.1999 a olej

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Odpovědět
1olej1
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Odpovědi: 0
Registrován: 25 říj 2012, 11:45

1,9tdi 85KW rv.1999 a olej

Příspěvek od 1olej1 »

Zdravim vas takze tak doteraz som jazdil na 1,9tdi 66kw na zmes trafo,hyraulika,rastlinny olej co bolo prave po ruke a nestazujem si dobre som sa o auticko staral a vsetko bolo ok usetril som tolko penazi ze mozem kupit dalsiu taku octaviu
no teraz sa mi dostal do ruky passat 1,9tdi 85KW r.v.1999 a chcem to zivit tak isto len mi poradte coho sa mam bat pri tomto motore co mi najskor dosluzi....znami ma take auto na diely tak aby som si vedel unho nejake tie diely rezervovat...pripadne kto na tomto motore jazdi na olej dakujem
jan.suchy
Nováček
Příspěvky: 16
Odpovědi: 0
Registrován: 24 črc 2012, 19:39

Příspěvek od jan.suchy »

rezervuj si holy motor a vstriky
koil
Přispěvovatel
Příspěvky: 208
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2010, 17:16

Re: 1,9tdi 85KW rv.1999 a olej

Příspěvek od koil »

1olej1 píše:Zdravim vas takze tak doteraz som jazdil na 1,9tdi 66kw na zmes trafo,hyraulika,rastlinny olej co bolo prave po ruke a nestazujem si dobre som sa o auticko staral a vsetko bolo ok usetril som tolko penazi ze mozem kupit dalsiu taku octaviu
no teraz sa mi dostal do ruky passat 1,9tdi 85KW r.v.1999 a chcem to zivit tak isto len mi poradte coho sa mam bat pri tomto motore co mi najskor dosluzi....znami ma take auto na diely tak aby som si vedel unho nejake tie diely rezervovat...pripadne kto na tomto motore jazdi na olej dakujem
Kolik ročně najezdíš?
1olej1
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Odpovědi: 0
Registrován: 25 říj 2012, 11:45

Příspěvek od 1olej1 »

Takze pojdu vstreky asi ze a preco holy motor?...momentalne asi nieje dolezite kolko najazdim ale kolko najazdi to auto :D povedzme ze spravi 40000 za rok
1olej1
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Odpovědi: 0
Registrován: 25 říj 2012, 11:45

Příspěvek od 1olej1 »

Tak si to zhrnme

-na jednej strane polovica ludi pise ako je PD strasne nachylne na kvalitu nafty
-na druhej strane su na internete nazory ze PD je dokonca najvhodnejsi system na jazdu na olej lebo nafra sa v PD-cku zohrieva na velku teplotu preto PD potrebuje dokonca palivovy chladic (zohrievanie paliva je pre olej idealne) a PD ma pre kazdy valec osobytny system takze ak by sa jeden pokazil da sa relativne lacno a jednoducho vymenit za druhy na rozdiel od inych systemov kde treba menit cerpadlo co je velmi zlozite a financne nakladne

tak kde je ta narocnost na naftu?

referujem info ktore som som sa docital uvitam nazory ostanych ci nahodou nieco zle nechapem alebo mi nieco uslo
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Odpovědi: 0
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

palivo musí být čistý a mastný. víc to nechce. oproti rotačce není o moc vybíravější.
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Odpovědi: 0
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

co je financne narocne????
jako treba repas u CR za za 2-5 tis max? u rotacky TDI nevim,ale ta zase vydrzi daleko vic
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“