Stránka 1 z 3
OCT I 4x4, 1.9 TDi 66kw...
Napsal: 01 lis 2012, 12:19
od Vacinas
Zdravím,
prosím vás, chtěl bych se zeptat jakými úpravami bych měl v motorové části auta začínat k dosažení vyžšího výkonu a zda je reálné do 4x4 nacpat 6-ti kvaltovou short převodovku..? Výkon tohoto seriového auta je moc nudící.. chtělo by to povzbudit alespoň na 100kw... Ale turbo/chip a trisky jistě k takovému výkonu stačit nebudou... A hlavně kdyby tu byl někdo, kdo by dokázal říci po jakém turbu bych se měl ohlížet...
díky moc
Napsal: 01 lis 2012, 12:50
od Vici
prodej a kup třeba 4x4 74kw s šestikvaltem rovnou.. a to pak polaď. Pokud nepotřebuješ 4x4 tak kup předokolku 96kW
Napsal: 01 lis 2012, 12:52
od Jarda S.
udělat jde všechno, začni třeba tim že napíšeš kod motoru
Napsal: 01 lis 2012, 12:59
od Vacinas
kod motoru: AGR
Napsal: 01 lis 2012, 13:02
od Vici
udělat jde všecho, ale tohle nějak moc ladit je zbytečný .. škoda peněz. buď udělat chip (a třeba trysky) a pěkně v klidu spokojeně jezdit, a nebo prodat a ladit něco co má lepší potenciál v základu
Napsal: 01 lis 2012, 13:11
od marena tdi
Vici píše:udělat jde všecho, ale tohle nějak moc ladit je zbytečný .. škoda peněz. buď udělat chip (a třeba trysky) a pěkně v klidu spokojeně jezdit, a nebo prodat a ladit něco co má lepší potenciál v základu
asi tak
trysky Sprint 764 a soft cca 130 ps by tam mohlo byt.
Napsal: 01 lis 2012, 13:25
od Vici
jj pojede to pěkně a bude to fajn. víc do toho nerýpat. krom toho ta převodovka taky není žádný zázrak a ráda páchá sebevraždu
Napsal: 01 lis 2012, 15:10
od Vacinas
Díky za rady hoši... Jakej typ motoru by jste na úpravy doporučily v OCT I... 74,81 nebo 94 kw motor? Já jen abych veděl co mám místo toho schánět

Napsal: 01 lis 2012, 15:26
od Vici
tdi 96kW...
Napsal: 01 lis 2012, 15:32
od Vacinas
96kw dělaly jenom v PD-čku ne? a jak tak koukám, tak si na to lidi dost stěžujou..

Napsal: 01 lis 2012, 15:49
od Vici
jo, to je PD. no nevím, většině lidí to funguje ok..
je to plně srovnatelné s 2,0 103kW v O2
jede to proti 81kW jako střela, má to velkou spojku, dlouhý 6tikvalt, větší brzdy vepředu, chipem se dostaneš na 170 koní/400Nm...
Napsal: 01 lis 2012, 16:15
od kiklop32
Tak převodovka jde použít dlouhý 5ti kvalt EWT přeci. A když se bude chipovat a dávat trysky tak se dá rovnou VA a 160k je, taky už to rok plánuju ale na dvou autech.

Napsal: 01 lis 2012, 16:42
od marena tdi
kiklop32 píše:Tak převodovka jde použít dlouhý 5ti kvalt EWT přeci. A když se bude chipovat a dávat trysky tak se dá rovnou VA a 160k je, taky už to rok plánuju ale na dvou autech.

jedine asi preskladat streva prevodovky .
a predelavat obtok na vnt ? vse jde ale je to financne narocnejsi .lepsi volba by bylo koupit ATD 74 kw kdyz uz OC I ve 4x4.
Napsal: 01 lis 2012, 16:54
od kiklop32
preskladavat se nemusi, koukal jsem, ze staci vymenit unasec a prevrtat drzak.
Napsal: 01 lis 2012, 17:25
od turbo kamna power
dal bych buď trysky z 81kw nebo ty sprinty 764 + chip a hotovo. Cokoliv víc vyjde na finanční nesmysl a do takhle starýho auta to nemá smysl rvát, pokud to auto není vyloženě srdcovka a hobby, což stará okta většinou není

stejně to bude pak chtít asi udělat spojku a případně i tu převodovku, takže peněz to bude stát hromadu i tak
