Stránka 1 z 1

kolísání volnoběhu

Napsal: 07 dub 2007, 10:08
od Zdenda
zdar, taky vám kolísá volnoběh a už to někdo nějak uspokojivě pořešil? Já se vzmoh akorát na zvednutí volnoběžných otáček, ale to to mam pak zas na naftu přetočený....

Taky jsem si všim, že na různý voleje to kolísá různě, ty z obchodů jsou skoro OK, nejhorší je jetej friťák... :(

volnobeh

Napsal: 09 dub 2007, 16:04
od RO
mám podobnú skúsenosť, ale v aute mám klasický ručný plyn, takže si otáčky nastavujem z miesta vodiča podľa potreby. Je to užitočná vec, sú starších typoch vozidiel. Jednoduchá montáž a zaručí, že pri oleji nebude triasť celou kasňou alebo zas nebude hučať pri nafte, ako piliňák.

Napsal: 17 kvě 2007, 10:13
od cerpadlo
nenapísali ste či Vám kolíšu otáčky pridaní oleja miesto nafty či pri samotnej nafte. Príčin môže by viac a všetko je riešiteľné. :?

re

Napsal: 17 kvě 2007, 10:44
od bobik43
Mám podobnou zkušenost. Přisávalo mi to vzduch pod holendrem u naf. filtru. Přetěsnil jsem to a ještě natáhl novou přívodní hadici místo původní 5mm jsem použil 13mm. Oboje dohromady pak problém s kolísáním vyřešilo. Jen mi ještě sem tam cukne motor na olej, asi horší některý vstřik

Napsal: 17 kvě 2007, 16:42
od Zdenda
vzduch mi tam asi nejde, mam průhledný hadice a bylo by to vidět...

spíš mi to příde, že motor občas "zakopne", takže mam podezření na jeden vstřik a tim pádem chod na 3 válce. Regulátor v čerpadle se to pak snaží dorovnat, takže to přetočí, pak to zase spadne, zakopne, a furt dokola...
Na naftu vše OK.

S tim se asi moc dělat nedá,ne? Měnit vstřik se mi nechce...

Napsal: 17 kvě 2007, 18:14
od bobik43
A jakou mas teplotu paliva? Mne to taky tak "kope" a mam jednak asi nejaky vstrik a taky vetsinou teplotu jen kolem 45°C

Napsal: 18 kvě 2007, 07:20
od Zdenda
bohužel to dělá i při postávání po městě v kolonách, kdy už jedou větráky a teplota oleje leze i přes 90°C, takže tam bych problém nehledal :(

Napsal: 18 kvě 2007, 08:33
od Pavel
Bohužel metoda vylučování.

Na RO musí být vždy vstřiku ve 100 % stavu, takže vymontovat nechat seřídit.

Oleje jsou různé s různou výhřevností = různá kvalita splování a využití energie.

Nu nejlépe mít elektronickou regulaci otáček:-)

Precistit celu sustavu

Napsal: 26 kvě 2007, 18:55
od PeterG
No ja som mal ten isty problem a uz som tu o tom pisal. 100% pomohla jedna plna nadrz nafty s pripravkom na precistenie trysiek. Ja som pouzil STP do 50 l nadrze.

Napsal: 27 kvě 2007, 09:45
od Nalim
Ja pouzil pripravek na vycisteni trysek a podpalil jsem si ventil,ktery se odlomil a zbytek si umite predstavit.
Podle me doslo k nejakem vetsimu zaru a ventil se upalil.
Na tyhle pripravky si priste dam velky pozor.

Klidne dam i fotky (LOL)

Napsal: 27 kvě 2007, 11:52
od bobyd
zkus jednoduchou metodu nared to z naftou kupr pul na pul pokud se to zlepsi je to opravdu tim ze mas stale visokou viskozitu oleje me kolisaji otacky volnobehu pouze pokud je zima ak nez se olej zahreje (LOL)

Napsal: 06 čer 2007, 19:59
od Fazer
Než budeš cokoliv kupovat nebo měnit,tak přetlakuj válce.Taky mě to "zakopávalo" = napálený ventil na 3 válci.Tlaky jsem měl 31-32-24-31 atmosfér.