Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.
Moderátoři: šulda , JasteR , Moderátoři
Brouk
Přispěvovatel
Příspěvky: 897
Odpovědi: 0
Registrován: 13 úno 2007, 21:55
Bydliště: Vysočina - Telč
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Brouk » 03 lis 2012, 18:42
Pokazde turbina zatlacila trosku jinak+- 0.1 ale jelo to opet vyborne
uvidime v provozu ...
si ho snad koupim taky nebo vetsi uz toto skoro dosahuje spodku 2260! vyborne to jede i dole pro beznou jizdu ..
trncakk
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Odpovědi: 0
Registrován: 13 lis 2008, 18:28
Bydliště: Moraveč
Příspěvek
od trncakk » 03 lis 2012, 19:27
jj jede to nádherně do 3000ot jak seriovka bez kouře ještě jednou děkuju za spolupráci
Golf III Tdi Rally car, Golf IV-ASZ, +80%, obtok,FMIC...
Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1122
Odpovědi: 0
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Bydliště: Benešovsko
Příspěvek
od Thomy » 03 lis 2012, 20:31
Jestli je to tak jak říkáte - Firady bez kouře, spodek jak serie, takto musí bejt paráda!! Taky uvažuju nad obtokem
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1693
Odpovědi: 0
Registrován: 14 zář 2008, 16:01
Příspěvek
od Jayson » 03 lis 2012, 22:46
Podle mě to nesahá ani po kotníky spodku 2260
pokud teda mluvíme o GTBVK.
Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1122
Odpovědi: 0
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Bydliště: Benešovsko
Příspěvek
od Thomy » 03 lis 2012, 22:53
To je mozny, nicmene 200nm v 1800ot na bezny jezdeni supr.. Ten nastup kroutaku mezi 2000-3000 musi bejt supr pocit
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Odpovědi: 0
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha
Příspěvek
od turbo kamna power » 08 lis 2012, 23:21
Jaký turbo tam je konkrétně? Nebo je to tajemství
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
nejsem-naivka
Přispěvovatel
Příspěvky: 537
Odpovědi: 0
Registrován: 25 dub 2011, 21:21
Bydliště: Karlovy Vary
Příspěvek
od nejsem-naivka » 08 lis 2012, 23:38
sorry že sem cpu, ale asi jde o 2259s , přesně tuhle kombinaci měl můj ex Golf a poslední stupeň úpravy byl tuším 596Nm a 296ps, s kouřem ovšem
:-@
JasteR
Aktivista
Příspěvky: 3290
Odpovědi: 0
Registrován: 30 srp 2006, 18:12
Příspěvek
od JasteR » 09 lis 2012, 00:25
Vykon nahore krasny, ale za me teda s 2260 o 100% lepsi spodek.. ca63hp/230nm ve 2tis ot. docela zoufaly.. tedka mam cca 95hp/330nm a neni to nic extra..
..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm
Brouk
Přispěvovatel
Příspěvky: 897
Odpovědi: 0
Registrován: 13 úno 2007, 21:55
Bydliště: Vysočina - Telč
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Brouk » 09 lis 2012, 07:29
tak urcite ale na silnici pri bezne jizde to jede vazne dobre !
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Odpovědi: 0
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od TDIfun » 09 lis 2012, 07:56
Brouk píše: tak urcite ale na silnici pri bezne jizde to jede vazne dobre !
se musis svezt s dobre naladenou 2260
Brouk
Přispěvovatel
Příspěvky: 897
Odpovědi: 0
Registrován: 13 úno 2007, 21:55
Bydliště: Vysočina - Telč
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Brouk » 09 lis 2012, 08:43
pracuju na tom a vypada to ze opravdu s TDI vackou to bude bomba
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Odpovědi: 0
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od TDIfun » 09 lis 2012, 08:55
Brouk píše: pracuju na tom a vypada to ze opravdu s TDI vackou to bude bomba
to jsi uz parkrat rikal
:-):-) tak sem zvedavej
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Odpovědi: 0
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha
Příspěvek
od turbo kamna power » 09 lis 2012, 16:59
Jak je dělaná regulace? To je předělaný na přetlak jako má AGR?
Tohle by se mi líbilo v G1, asi začnu šetřit
ten pomalej nástup krouťáku by mohla udržet i 228mm spojka...?
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Příspěvek
od Forest » 09 lis 2012, 18:30
Koukam na ten vrsek a zjevne zajimave jako vetsi turbo z compoundu
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Brouk
Přispěvovatel
Příspěvky: 897
Odpovědi: 0
Registrován: 13 úno 2007, 21:55
Bydliště: Vysočina - Telč
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Brouk » 09 lis 2012, 18:54
je tam jen skrtici ventil a tim manstaveno na tlak 2.3- 2.4 . nic vic .
mapy turba vypnuty .
Na tom aute by slo jeste urcite hodne pridat na 280-290 PS
Naposledy upravil(a)
Brouk dne 10 lis 2012, 18:51, celkem upraveno 1 x.