Stránka 1 z 2
Nepodcenujte filtraciu a kvalitu filtra
Napsal: 06 lis 2012, 07:24
od Jeremimo
Na vente mi klaklo cerpadlo. Netusil som preco lebo vyfrit som daval vzdy cisty a pekne tecuci. Auto tazko startovalo a potom uz vobec, slaby tah.... Pri toceni motorom nesla vobec nafta z cerpadla. Cerpadlo vymene a nasledne rozbor stareho. V cerpadle ako prve bol vydrazy vnutorny blok. Pri dalsom skumani sa ukazalo ze cez filter ( od znacky bosch, najlvalitnejsi vraj) sa dostal nejaky ten micro bordel ktory sa nazbieral v cerpadle a vytvoril nieco ako lepivu hmotu ( tmavo hneda) ta nasledne ucpala kanaliky v cerpadle a doslova stvrdla. Nasledne verpadlo ucpalo a nebolo schopne matiahnut palico cim nebolo schopne mazat a segmenty dostali riadne zahul. Auto majazdilo cca 25 000 km na vyfrit a filter bol mmeneny po 7000 km vyfrit bol po zbaveni necistot difiltrovany cez filter z mercedesu ( 5micron) z motora cemmon rail.[/quote]
Napsal: 06 lis 2012, 10:34
od peopleman
Mě na Ventu kleklo už po pár stech km,tak to máš ještě dobrý..Ale to moje mělo tacho 480t,tak se ani nedivím

Napsal: 06 lis 2012, 12:12
od Tomas-Oaza
taky mi na lancii kleklo loni kdyz sem nechal auto stat 3 tydny bez pohybu s bio v nadrzi. totalne se zalepilo a uz nejelo.
Napsal: 06 lis 2012, 12:46
od peopleman
Hele mě stála Laguna dti celou zimu s letní B100 v nádrži,na jaře jsem nabil baterku,normálně nastartoval a vyjezdil to

Napsal: 06 lis 2012, 20:49
od Tomas-Oaza
no tomu se mi nechce moc verit. jednou sem koupil tipo co stalo pres leto na zahrade s B100 a nemoh sem ho nastartovat taky. musel sem koupit novy cerpadlo a kompletne trychlorem vymyt saci kos v nadrzi jak to bylo zalepeny
Napsal: 06 lis 2012, 21:29
od ezop
jezdim už 14 000km bez filtru na vyjetak +vyfri asi 10:1 a zatim v pohodě.Mam Filtr z peugeota ale mam vyndanou vložku protože ta se hned zalepi vyjetakem a nejede a předehřev nepomuže.Zatim se mi asi 4krat sekla civečka v čerpadle ale dam drat z baterky přimo na civku ta cvakne a je po zavadě.Olej ceděn z nadoby jen a pouze sitkem na nudle

a to bezesrandy!Zkoušel jsem to cedit mnoha zpusoby ale vše dlouho trvalo asi 10l za pul hodky nato jsem nervy neměl

V tomto počasi kolem O musim startovat přes start sprej ale pak už to fiči celej den...
Napsal: 06 lis 2012, 21:49
od Stewa
ezop píše:jezdim už 14 000km bez filtru na vyjetak +vyfri asi 10:1 a zatim v pohodě.Mam Filtr z peugeota ale mam vyndanou vložku protože ta se hned zalepi vyjetakem a nejede a předehřev nepomuže.Zatim se mi asi 4krat sekla civečka v čerpadle ale dam drat z baterky přimo na civku ta cvakne a je po zavadě.Olej ceděn z nadoby jen a pouze sitkem na nudle

a to bezesrandy!Zkoušel jsem to cedit mnoha zpusoby ale vše dlouho trvalo asi 10l za pul hodky nato jsem nervy neměl

V tomto počasi kolem O musim startovat přes start sprej ale pak už to fiči celej den...
Ty seš teda dobrej masér

Napsal: 06 lis 2012, 21:58
od 1olej1
ezop píše:jezdim už 14 000km bez filtru na vyjetak +vyfri asi 10:1 a zatim v pohodě.Mam Filtr z peugeota ale mam vyndanou vložku protože ta se hned zalepi vyjetakem a nejede a předehřev nepomuže.Zatim se mi asi 4krat sekla civečka v čerpadle ale dam drat z baterky přimo na civku ta cvakne a je po zavadě.Olej ceděn z nadoby jen a pouze sitkem na nudle

a to bezesrandy!Zkoušel jsem to cedit mnoha zpusoby ale vše dlouho trvalo asi 10l za pul hodky nato jsem nervy neměl

V tomto počasi kolem O musim startovat přes start sprej ale pak už to fiči celej den...
ezop napis trochu viac ako na tom vyjetaku jazdis a hlavne na akom aute ja uz ma tiez vela odjazdene na vyjetaku ale momentalne passatu to moc nechuti musim skusit namiesat nejake pomery
Napsal: 06 lis 2012, 22:02
od 1olej1
Ked uz bez filtra tak aspon pouzit toto pretekat cez to bude hociaky olej a apon je istota ze neprejdu pevne castice
http://www.kovonastroje.cz/sk/Vzduchove ... suvka.html
Napsal: 06 lis 2012, 22:17
od ezop
Něco podobného skleněného tam mam před filtrem, akurát to vypadá trochu jinač. Bývá to hodně u traktoru .A jakým jezdím autem?Je to VW T4 1.9td Mam 1000L nádobu kde valím vyjeták a sem tam do toho cvrnknu vyfri.Jo ještě mam vlastně misto vložky ve filtri 3 velke magnety dal jsem to tam ale nevim zda to má nakou funkčnost.Motor už mam 5tkrat zaplacenej a myslím si že ještě hodně zvládne.Čerpadlo ma jedno v rezervě co víc si přát

Vše si zvládnu vyměnit sám.....
Napsal: 06 lis 2012, 22:23
od 1olej1
Ja som lial vyjetak do 1,9D peugeot a tomu to chutilo povedal by som viac nez vyfrit teraz mam passata a tomu to nechuti ale druha vec je ze mam druhy sud vyjetaku tak mozno to bude aj jeho kvalitou...zajtra to zohrejem prefiltrujem cez handry potom cez palivak a pojdem miesat do nadrze inak benzin to krasne riedi ked som pridal benzin 1:10 tak je to krasne tekute
Napsal: 07 lis 2012, 07:12
od Jeremimo
Vy ste ale ekologiky ludia

Napsal: 07 lis 2012, 07:27
od hranicka
Je to marný, je to marný, je to marný...
Člověk jim může do nekonečna vysvětlovat, že spalováním vyjeťáku vzniká popel, kterej zvyšuje tření a během celkem krátký doby zničí pístní kroužky a stejně to tam ti experti nalejou.

Napsal: 07 lis 2012, 08:13
od Stewa
hranicka píše:Je to marný, je to marný, je to marný...
Člověk jim může do nekonečna vysvětlovat, že spalováním vyjeťáku vzniká popel, kterej zvyšuje tření a během celkem krátký doby zničí pístní kroužky a stejně to tam ti experti nalejou.

Když jedu za takovým sráčem co tam lije vyjeťák tak tohle je to poslední co mě jebe. Kreténi jedni smradlaví, pustit vám vejfuk do kabiny, vy ekosráči

Napsal: 07 lis 2012, 11:02
od hranicka
Taky kolem bohdanče jeden takovej s pažoutem jezdil, ale už jsem ho dlouho neviděl.
