Stránka 1 z 2

Nepodcenujte filtraciu a kvalitu filtra

Napsal: 06 lis 2012, 07:24
od Jeremimo
Na vente mi klaklo cerpadlo. Netusil som preco lebo vyfrit som daval vzdy cisty a pekne tecuci. Auto tazko startovalo a potom uz vobec, slaby tah.... Pri toceni motorom nesla vobec nafta z cerpadla. Cerpadlo vymene a nasledne rozbor stareho. V cerpadle ako prve bol vydrazy vnutorny blok. Pri dalsom skumani sa ukazalo ze cez filter ( od znacky bosch, najlvalitnejsi vraj) sa dostal nejaky ten micro bordel ktory sa nazbieral v cerpadle a vytvoril nieco ako lepivu hmotu ( tmavo hneda) ta nasledne ucpala kanaliky v cerpadle a doslova stvrdla. Nasledne verpadlo ucpalo a nebolo schopne matiahnut palico cim nebolo schopne mazat a segmenty dostali riadne zahul. Auto majazdilo cca 25 000 km na vyfrit a filter bol mmeneny po 7000 km vyfrit bol po zbaveni necistot difiltrovany cez filter z mercedesu ( 5micron) z motora cemmon rail.[/quote]

Napsal: 06 lis 2012, 10:34
od peopleman
Mě na Ventu kleklo už po pár stech km,tak to máš ještě dobrý..Ale to moje mělo tacho 480t,tak se ani nedivím (noteeth)

Napsal: 06 lis 2012, 12:12
od Tomas-Oaza
taky mi na lancii kleklo loni kdyz sem nechal auto stat 3 tydny bez pohybu s bio v nadrzi. totalne se zalepilo a uz nejelo.

Napsal: 06 lis 2012, 12:46
od peopleman
Hele mě stála Laguna dti celou zimu s letní B100 v nádrži,na jaře jsem nabil baterku,normálně nastartoval a vyjezdil to ;)

Napsal: 06 lis 2012, 20:49
od Tomas-Oaza
no tomu se mi nechce moc verit. jednou sem koupil tipo co stalo pres leto na zahrade s B100 a nemoh sem ho nastartovat taky. musel sem koupit novy cerpadlo a kompletne trychlorem vymyt saci kos v nadrzi jak to bylo zalepeny

Napsal: 06 lis 2012, 21:29
od ezop
jezdim už 14 000km bez filtru na vyjetak +vyfri asi 10:1 a zatim v pohodě.Mam Filtr z peugeota ale mam vyndanou vložku protože ta se hned zalepi vyjetakem a nejede a předehřev nepomuže.Zatim se mi asi 4krat sekla civečka v čerpadle ale dam drat z baterky přimo na civku ta cvakne a je po zavadě.Olej ceděn z nadoby jen a pouze sitkem na nudle (LOL) a to bezesrandy!Zkoušel jsem to cedit mnoha zpusoby ale vše dlouho trvalo asi 10l za pul hodky nato jsem nervy neměl :) V tomto počasi kolem O musim startovat přes start sprej ale pak už to fiči celej den...

Napsal: 06 lis 2012, 21:49
od Stewa
ezop píše:jezdim už 14 000km bez filtru na vyjetak +vyfri asi 10:1 a zatim v pohodě.Mam Filtr z peugeota ale mam vyndanou vložku protože ta se hned zalepi vyjetakem a nejede a předehřev nepomuže.Zatim se mi asi 4krat sekla civečka v čerpadle ale dam drat z baterky přimo na civku ta cvakne a je po zavadě.Olej ceděn z nadoby jen a pouze sitkem na nudle (LOL) a to bezesrandy!Zkoušel jsem to cedit mnoha zpusoby ale vše dlouho trvalo asi 10l za pul hodky nato jsem nervy neměl :) V tomto počasi kolem O musim startovat přes start sprej ale pak už to fiči celej den...
Ty seš teda dobrej masér (wallbash)

Napsal: 06 lis 2012, 21:58
od 1olej1
ezop píše:jezdim už 14 000km bez filtru na vyjetak +vyfri asi 10:1 a zatim v pohodě.Mam Filtr z peugeota ale mam vyndanou vložku protože ta se hned zalepi vyjetakem a nejede a předehřev nepomuže.Zatim se mi asi 4krat sekla civečka v čerpadle ale dam drat z baterky přimo na civku ta cvakne a je po zavadě.Olej ceděn z nadoby jen a pouze sitkem na nudle (LOL) a to bezesrandy!Zkoušel jsem to cedit mnoha zpusoby ale vše dlouho trvalo asi 10l za pul hodky nato jsem nervy neměl :) V tomto počasi kolem O musim startovat přes start sprej ale pak už to fiči celej den...
ezop napis trochu viac ako na tom vyjetaku jazdis a hlavne na akom aute ja uz ma tiez vela odjazdene na vyjetaku ale momentalne passatu to moc nechuti musim skusit namiesat nejake pomery

Napsal: 06 lis 2012, 22:02
od 1olej1
Ked uz bez filtra tak aspon pouzit toto pretekat cez to bude hociaky olej a apon je istota ze neprejdu pevne castice http://www.kovonastroje.cz/sk/Vzduchove ... suvka.html

Napsal: 06 lis 2012, 22:17
od ezop
Něco podobného skleněného tam mam před filtrem, akurát to vypadá trochu jinač. Bývá to hodně u traktoru .A jakým jezdím autem?Je to VW T4 1.9td Mam 1000L nádobu kde valím vyjeták a sem tam do toho cvrnknu vyfri.Jo ještě mam vlastně misto vložky ve filtri 3 velke magnety dal jsem to tam ale nevim zda to má nakou funkčnost.Motor už mam 5tkrat zaplacenej a myslím si že ještě hodně zvládne.Čerpadlo ma jedno v rezervě co víc si přát :) Vše si zvládnu vyměnit sám.....

Napsal: 06 lis 2012, 22:23
od 1olej1
Ja som lial vyjetak do 1,9D peugeot a tomu to chutilo povedal by som viac nez vyfrit teraz mam passata a tomu to nechuti ale druha vec je ze mam druhy sud vyjetaku tak mozno to bude aj jeho kvalitou...zajtra to zohrejem prefiltrujem cez handry potom cez palivak a pojdem miesat do nadrze inak benzin to krasne riedi ked som pridal benzin 1:10 tak je to krasne tekute

Napsal: 07 lis 2012, 07:12
od Jeremimo
Vy ste ale ekologiky ludia (LOL)

Napsal: 07 lis 2012, 07:27
od hranicka
Je to marný, je to marný, je to marný...
Člověk jim může do nekonečna vysvětlovat, že spalováním vyjeťáku vzniká popel, kterej zvyšuje tření a během celkem krátký doby zničí pístní kroužky a stejně to tam ti experti nalejou. :-?

Napsal: 07 lis 2012, 08:13
od Stewa
hranicka píše:Je to marný, je to marný, je to marný...
Člověk jim může do nekonečna vysvětlovat, že spalováním vyjeťáku vzniká popel, kterej zvyšuje tření a během celkem krátký doby zničí pístní kroužky a stejně to tam ti experti nalejou. :-?
Když jedu za takovým sráčem co tam lije vyjeťák tak tohle je to poslední co mě jebe. Kreténi jedni smradlaví, pustit vám vejfuk do kabiny, vy ekosráči (wallbash)

Napsal: 07 lis 2012, 11:02
od hranicka
Taky kolem bohdanče jeden takovej s pažoutem jezdil, ale už jsem ho dlouho neviděl. (noteeth)