Stránka 1 z 1
Audi Q7 3.0 TDi 176kW A8 MTM Cantronic
Napsal: 09 lis 2012, 16:50
od Turbokiller
Zajímá mne Váš názor, proč v sérii má motor v 2200/min pokles výkonu a momentu o 10%

Najeto 45k km v době aplikace MTM. Na udávaný výkon 285k a moment 650Nm od MTM se též nedostal. Vzduchový filtr K&N.

Napsal: 10 lis 2012, 18:45
od JasteR
O duvod vice pro poradny sw od dieselpoweru

Napsal: 10 lis 2012, 20:05
od BH motor
to je pravda, ale aj zaruky maju svoj dovod
Napsal: 13 lis 2012, 23:08
od gabo00000
turbo tlak je stabilny?
Napsal: 14 lis 2012, 11:18
od JasteR
A MTM ti snad zaplati pripadne novy motor v radu 100tis + ??
Napsal: 14 lis 2012, 21:11
od BH motor
nezaplati ti motor , ale v rj nieje ziadna zmena cize ti ho preplati VAG. A ked ma motor viac ako dva roky a viac ako 60000km tak ti aj tak nikto nic neda. Ani mtm , ani abt ani brasbus, ani dieselpower a ani ja. tolko k tomu
Napsal: 15 lis 2012, 00:49
od jipi
si zabil

Napsal: 15 lis 2012, 01:34
od JasteR
Napsal: 15 lis 2012, 17:26
od Turbokiller
JasteR píše:A MTM ti snad zaplati pripadne novy motor v radu 100tis + ??
proč MTM? Tak je změřený standartní motor. S MTM je to lepší. Se ptám čím by to mohlo být. Auto je v záruce, má 50k km. Nafta byla standart český.