Co je valcek pred palivovou nadrzou ktory je napajany dvoma

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
thomas72
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Registrován: 31 bře 2007, 12:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Co je valcek pred palivovou nadrzou ktory je napajany dvoma

Příspěvek od thomas72 »

Pri prezerani spodku /ford Galaxy 19tdi,81kw/som nasiel taky maly valvek na palivovej hadicy ktora vedia z nadrze a je napajny dvomi kablami,z ktorych jeden bol tak zaoxydovany ze ked som ho chytil tak sa utrhol,co to je ?????
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

není to pumpa pro bufík?
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

Jo, jo je to podávací čerpadlo pro topení.Pokud na čerpadle zůstal kousek konektoru, tak řádně očistit, a naletovat kabel na propojení, jestli ne tak to je KO.
thomas72
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Registrován: 31 bře 2007, 12:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od thomas72 »

jak vyskusam ci je opravene ked je vonku 18 stupnov?Ma vlastnu poistku?
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

připojíš ho na baterku, a musí pulsovat
rfarsky
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 24 led 2006, 10:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od rfarsky »

Na baterce pulsovat nebude ,prostě ho napájej a a proklenuj čidlo co je pod řidičovým stěračem v motorové části.Propoj to drátem nastartuj a měl by se rozběhnot bufk
Seat Alhambra 1,9TDI:::::super kára
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

Pulsuje, akorát to místo ř.jednotky děláš ručně,a stříká. :D
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

pafka píše:Pulsuje, akorát to místo ř.jednotky děláš ručně,a stříká. :D
Dobrá odpověď (rofl)
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
k_lada
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 16 lis 2007, 19:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od k_lada »

Nazdar, můžete mi poradit kolik mám nastavit dávkování nafty na tomhle podávacím čerpadle? Předpokládám že se to dělá tím šroubem co je na výstupu z čerpadla. Když je zašroubovaný až na doraz, tak to čerpadlo vůbec necvaká. O kolik ho mám vyšroubovat? Je to na bufík D3W od Eberspacheru. Díky za odpovědi.
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10360
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Na takové věci radši vůbec nesahat. Nevím o nějakém základním nastavení.

Ten šroubek je doraz pulsační membránky uvnitř, který ovlivňuje její zdvih a tím množství paliva. Ale těžko říct, jak ho nastavit.

RADŠI NESAHAT !!!!!
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
k_lada
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 16 lis 2007, 19:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od k_lada »

No právě že už na to sáhnuto bylo :-( Ten šroubek byl zašroubovanej až na doraz, takže čerpadlo nefungovalo. A teď nevím o kolik ho mám povolit, aby dávkoval správný množství.
fantooci
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 19 lis 2007, 18:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od fantooci »

Mam otazku. Podavacie cerpadlo ma odtrhnute obidva kable. Ked to budem letovat, zalezi na polarite ? dakujem :?
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

nezáleží
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“