Stránka 1 z 9

ANTI LAG SYSTEM NA MOTOR 1.8t

Napsal: 13 lis 2012, 21:12
od Milik607
Dobrý den,má tu někdo zkušenosti s anti lag systémem na motor 1.8t? Co to obnáší,cena,zkušenosti a podobně? Bylo by to do auta které by bylo provozováno na amater rally do vozidla vw golf 4 motion. Předem děkuji

Napsal: 13 lis 2012, 21:35
od turbo kamna power
prvně Golf TDI 4motion, pak Felicie Kit a teď zase golf, pro změnu 1.8T? Co takhle si ty amatérský závody prvně vyzkoušet s nějakým "sériovým" autem, než tu budeš zase rozvíjet teorii o stavbě závoďáku za víc jak půl mega? :)

Napsal: 13 lis 2012, 21:50
od Milik607
Zdravím...No je to fakt těžký,dřív jsme chtěli zkloubit auto na normal ježdění s autem na amatéry. Už jsme si tento rok něco odzkoušeli s kamarádovou felicií. Byla teda bez rámu,ale jeli jsme na závodních pneumatikách,sportovní sedačky,motor předělanej od motor excelku myslím že cca 90kw a jinak série,bylo to auto prostě na dodělání....byla to paráda,hodně nás to chytilo,ted chceme koupit ještě nějakou jen tak provizorně,a s tím že namontujeme to,co bylo v té staré a pojede se...sice se musime prostřídat,ale bude to fajn. Teď už jsme zase někde jinde s pohledem na věc,a víme že stavět auto na silnici i na ty závody,je naprostá krávovina,když chce člověk zažít to opravdové svezení. Takže v plánu je opět čtyřkovej golfík na podvozku 4x4,to znamená,že to bude opět bádání,ale tentokrát od toho už neutečeme jak malí kluci ale chtěli by jsme to dotáhnout do konce,s tím že než to bude,budeme mít k dispozici tu felinu a pak přesedláme na toto. Zatím spíš řešíme jak to všechno udělat,každopádně se koupí golf,nejlépe bez papíru ale řeší se motorizace....byl by lepší 1.8T ale zase si myslím že nafta toho vydrží víc a bude mít větší točivej moment a kluci z diesel power budou na sto procent vědět co a jak,ale někde jsem zahlédl článek o tom motoru 1.8T že tam měli ten anti lag tak mě zajímalo co to vlastně obnáší. Jinak bych nechtěl dělat nic brutálního co se uprav týče,protože by mi to pak bylo líto vzít na závody. Samozřejmost je rám,sedačky a pásy,a určitě větší brzdy z nějakýho koncernovýho auta,zase kvuli shánění dílů a podobně.

Napsal: 13 lis 2012, 21:59
od eazy20
radsej sa zaujimaj o ovela,ale ovela dolezitejsie veci ohladom toho golfa,a nie o antilag,to je len doplnok by som povedal (LOL)

Napsal: 13 lis 2012, 22:14
od Milik607
Rozhodujem se mezi motorem 1.8T nebo 1.9tdi.....to je ted hlaví věc,od které se odvíjej další věci. Každopádně je plánován pohon všech kol....jak jsem kdysi řešil...namontoval by se regulační ventil a šteloval by se přenos momentu na zadek....

Motor 1.8T + sportovnější,větší setrvačnost motoru,průjezdy zatáčkami,myslím že ostřejší a v neposlední řadě zvuková kulisa auta
- namáhání motoru oproti naftě,a myslím si že i dražší úpravy oproti tdi,životnost



motor 1.9tdi + líp by se upravoval,lacinější díly,myslím že by mohly zustat origo písty a podobně...větší síla....životnost

- těžší,malý rozsah použitelných otáček

Napsal: 13 lis 2012, 22:25
od origoš
a v neposlední řadě zvuková kulisa auta
Tak ta u naftového nic moc.

Napsal: 13 lis 2012, 22:26
od eazy20
antilag je hlavna vec,od ktorej sa bude odvijat vyber? to nemyslis vazne,hm? antilag vobec nie je potrebny na nejakych amaterskych zavodoch,vies vobec co to presne je?

Napsal: 13 lis 2012, 22:32
od Milik607
Jo jo vím,ale kdyby jsme už stavěli 1.8T a je tu tahle možnost,bylo by to ok....Ale otázka je,co by na to říkalo to turbo,nebo jak je to tam přesně udělané? Turbo bude furt v točkách,což o to,ale ta teplota.....výfuk by se nechal udělat,mám někde kontakt na kluka kterej je i počítá a za dobrý penize,dělá je z ruzných materiálů.....Kdyby se takhle udělanej motor srovnal s tdíčkem,nemělo by tdičko šanci

Napsal: 13 lis 2012, 22:39
od eazy20
tak do dobre udelaneho 1,8T nasypes tolko penazi,ze sa ti z toho zatoci hlava,urcite s tdi by boli mensie vydavky...a ked chces original antilag,tak ti treba plneprogramovatelnu univerzalnu RJ,a to je tiez pekne kopka penazi

Napsal: 13 lis 2012, 22:48
od Milik607
Právě tohle všecko zjišťujem než se vubec do něčeho pustíme a víme kterým směrem sbírat informace. To als nejni nějak podmínkou,to nas pouze napadlo že jsem to na mnoha golfech na netu zahlédl,tak jsem si právě říkal co to asi bude obnášet....ale co jsem se před chvíli dočetl,má to asi samostatnou jednotku která celý proces řídí s ohledem na otáčky motoru,teplotu,otáčky turba a podobně,takže to bude určitě řacha....myslím si však,že i bez toho by byl 1.8t použitelnější.....už jen kvůli divákům ,kteří raději slyší praskání nespáleného benzínu ,než smrad nespálené nafty.....8t by měl určitě větší spektrum použitelných otáček,ale myslím si že daleko menší životnost. Tuším že když to někdo upravuje,požívá hodně věcí z audiTT,takže se výkon celkem dá dostat i bez nějakých extrémních investic,ale aby to vydržel motor po mechanické stránce při vyšší zátěži,protože postavit auto a pak do toho kupovat nový ložiska,písty a podobně by nebylo příjemný,tdičko by bylo takový myslím v tomhle směru z obliga.......je to těžký.....ale nezbytně nutný,aby jsme dosáhli toho co si představujeme

Napsal: 13 lis 2012, 22:50
od Forest
Je to stejne jako u diskuze o Felicie kit car : definuj rozpocet - od nej se to odviji cele.

A jak uz ti rekli vyse, at uz myslis ALS nebo BOV, tak toto je v tento moment (kdy jeste ani poradne nevite, co chcete) asi tak dulezite jako jaka bude barva auta.

Prestan litat v oblacich, sedni a definuj si realny a rozumny rozpocet a nasledne nas s tim seznam. Na zaklade toho je mozne se bavit v realnych hodnotach. Pro nekoho predstavuje 100tis. zivotni uspory, pro jineho baksis, kvuli kteremu mu nestoji za to ani vstat rano z postele - jak jste na tom vy?

Napsal: 13 lis 2012, 23:12
od eazy20
Milik607 píše:Právě tohle všecko zjišťujem než se vubec do něčeho pustíme a víme kterým směrem sbírat informace. To als nejni nějak podmínkou,to nas pouze napadlo že jsem to na mnoha golfech na netu zahlédl,tak jsem si právě říkal co to asi bude obnášet....ale co jsem se před chvíli dočetl,má to asi samostatnou jednotku která celý proces řídí s ohledem na otáčky motoru,teplotu,otáčky turba a podobně,takže to bude určitě řacha....myslím si však,že i bez toho by byl 1.8t použitelnější.....už jen kvůli divákům ,kteří raději slyší praskání nespáleného benzínu ,než smrad nespálené nafty.....8t by měl určitě větší spektrum použitelných otáček,ale myslím si že daleko menší životnost. Tuším že když to někdo upravuje,požívá hodně věcí z audiTT,takže se výkon celkem dá dostat i bez nějakých extrémních investic,ale aby to vydržel motor po mechanické stránce při vyšší zátěži,protože postavit auto a pak do toho kupovat nový ložiska,písty a podobně by nebylo příjemný,tdičko by bylo takový myslím v tomhle směru z obliga.......je to těžký.....ale nezbytně nutný,aby jsme dosáhli toho co si představujeme
ked sa chces vysalit s 1,8T tak to musi mat vela koni,inac je to nuda..ak chces aby 1,8T islo tak je to fakt balik,viem o com hovorim

Napsal: 13 lis 2012, 23:18
od Milik607
No prave....takze bude vhodnejsi treba v tom golfu motor 1.6 benzin nebo 1.9 tdi nafta?

Napsal: 13 lis 2012, 23:27
od eazy20
ked na zavody tak 2,0 16V a dat to na 4klapku

Napsal: 13 lis 2012, 23:44
od Forest
... ale v ten moment uz to nebude ani zdaleka dosahovat parametru vyladeneho TDIcka :havaj:

A co dokaze vyladene TDIcko je treba dobre videt na Allardove G4 nebo treba Catdavidove G2.