Obsah fóra Dieselpower forum
Obsah fóra Dieselpower forum Přihlášení Registrace FAQ Seznam uživatelů Hledat

Obsah fóra Dieselpower forum » Údržba/problémy VW group (DIESEL) » Motor BXE KO! Zlomená ojnice! Jdi na stránku 1, 2, 3 ... 97, 98, 99  Další
Přidat nové téma  Zaslat odpověď Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma 
Motor BXE KO! Zlomená ojnice!
PříspěvekZaslal: ne listopad 18, 2012 11:40 am Citovat
erikb
Přispěvovatel
Založen: 16.4.2007
Příspěvky: 161




Zdar Hoši.
Octavia 2 rv2008 kód motora BXE najazdených 138 000km.
Počas jazdy sa v ňom rozpadla ojnica na 4 valci.
Na fóre sa to už preberalo ale aj tak neviem pochopiť čím to je lebo chalani tu písali že väčšinou to spraví medzi prvým a druhým valcom niekto že na treťom a tu sa rozpadla na 4 valci.
Auto krásne šľapalo ,,,neklepalo a nič nenasvedčovalo tomu že motor končí a z ničoho nič len rana a bolo po motore.
Po rozobratí zistené že to najprv muselo utrhnúť čap od piestu a následne došlo k zlomeniu ojnice.
A ja sa pýtam čím to je? ...žeby nekvalita materiálu? (piestu)
alebo nejaká konštrukčná chyba? alebo nedostatočné mazanie?
podotýkam že tam bol aj čip na 140 HP, ale od renomovanej firmy, ale to stým asi nemá nič spoločné keďže som čítal že sa to stalo poniektorým aj bez čipu.

A ešte jedna otázočka čo za motor by ste tam doporučili namiesto BXE aj keď si myslím že spodok motora je u týchto 1,9 rovnaký.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: ne listopad 18, 2012 12:12 pm Citovat
e36power
Aktivista
Založen: 2.8.2008
Příspěvky: 1366




ty šrouby stojej za hovno.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: ne listopad 18, 2012 12:27 pm Citovat
romanespana
Aktivista
Založen: 29.12.2011
Příspěvky: 2264
Bydliště: SPAIN




neco podobnyho mame ted na dilne, focus 1.8, asi se protocilo futro v ojnici na pistnim cepu a tim se hryzlo az se pak oko roztrhlo a nez auto zastavilo, tak to nadelalo docela pekny bongo, samozrejme ze majitel nam rekl, ze se mu zdalo, ze auto nejak nejede a neco tam rachotilo, tak dojel na pumpu Smích Smích Smích

_________________
launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
PříspěvekZaslal: ne listopad 18, 2012 12:31 pm Citovat
jericho-3
Aktivista
Založen: 16.6.2009
Příspěvky: 14569




Jelikož to neklepalo a stalo se to "najednou", patrně se zadřel píst, což by bylo vidět na válci..Kdyby odešly šrouby nebo se začala přidírat ojnice na klice, bude to nejdříve klepat.Takováto destrukce se musela stát ve velkém kalupu a moc nevěřím, že nic předtím nevarovalo..A chip od kohokoliv, kdy se pouze zvýší tlak turba a přidá nafta a například zůstane olejové hospodářství na LL, je píčovina.Je to důsledek úpravců od čistých montérek, kteří motor viděli jen pod kapotou.. Překvapení

_________________
nepropadat panice...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: ne listopad 18, 2012 12:40 pm Citovat
Marek 320
Přispěvovatel
Založen: 17.8.2011
Příspěvky: 102




Na nektery serii bxe,mezi 2008-2009,jsou přetažený šrouby,proto to ulítne.a většinou se to stane mezi 120-180tis.kdo ma tehle motor tak lepší dat nový šrouby utahnout na moment a je klid.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: ne listopad 18, 2012 12:45 pm Citovat
blade6591
Přispěvovatel
Založen: 10.4.2011
Příspěvky: 322
Bydliště: Mauacky




videl niekdo BXE motor z roku 2006 KO ? Lebo co sledujem vždy 07 a vyššie..
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: ne listopad 18, 2012 12:48 pm Citovat
Pája 19
Aktivista
Založen: 15.6.2008
Příspěvky: 2620
Bydliště: u pár dubic




Mě vylítly ojnice na dvou motorech BLS při normální jízdě, 2,5 roku starý, oba motory cca 130 tkm najeto. Bez úprav.

_________________
Oct asv 2000, DieselPower
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: ne listopad 18, 2012 12:55 pm Citovat
Marek 320
Přispěvovatel
Založen: 17.8.2011
Příspěvky: 102




BLS,se to tyka taky..
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: ne listopad 18, 2012 12:58 pm Citovat
Tomas.cz
Aktivista
Založen: 6.4.2006
Příspěvky: 11426
Bydliště: Vrané nad Vltavou




Takže jak, praskne šroub, oko dále drží jen na jednom ( viz obrázek ), začne se to přídírat a pak rup praskne ojnice?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: ne listopad 18, 2012 12:59 pm Citovat
jericho-3
Aktivista
Založen: 16.6.2009
Příspěvky: 14569




Marek 320 -a ty nové šrouby již budou lepší..? Viděl jsem několik ojničních šroubů/asi ne z BXE / které díky velkým svalům mechánů byly až o 1/3 delší..Byly zeslabeny tak, že je to až neuvěřitelné , ale byly vcelku. Samozřejmě nezřízená moda úpravců a touha majitelů o nesmyslných výkonech má své důsledky...Když přijede borec v Audi na inzerát k chipování motoru, sedne do auta a zeptá se, tak kolik ? A podle peněz majitele zvedne výkon.Majitel zaplatí, natočí a dá mu kládu...Toho úpravce nezajímá, v jakém stavu je motor, na jakém oleji jezdí apod...Co mu je vlastně do toho , když je blb majitel..Panu Abarthovi a podobným mistrům by se z toho přivodil nervový záchvat... Smile

_________________
nepropadat panice...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: ne listopad 18, 2012 1:06 pm Citovat
Marek 320
Přispěvovatel
Založen: 17.8.2011
Příspěvky: 102




jo mělo by to bejt dobry.Asi ty šrouby za moc nestojej.Udajně na některejch seriich tehlech 77kw motoru je to prostě už z linky přetaženy,šrouby jsou natažený a nevydrží to..
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: ne listopad 18, 2012 1:18 pm Citovat
eazy20
Aktivista
Založen: 3.9.2007
Příspěvky: 2203




mame doma BLS,v motore este nic nemene okrem rozvodu,oleja..odporucate kupit nove sruby a vymenit ich?je to rok 2007

_________________
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: ne listopad 18, 2012 1:40 pm Citovat
Marek 320
Přispěvovatel
Založen: 17.8.2011
Příspěvky: 102




Jeden šroub stojí 90kč.Ja bych je tam radši dal,jistota je jistota.Až budeš třeba měnit olej,práce max na dvě hodky..
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: ne listopad 18, 2012 2:34 pm Citovat
skoda
Aktivista
Založen: 11.3.2008
Příspěvky: 1151
Bydliště: Jindřichův Hradec tel: 728772312




Jo,když to tady tak čtu tak bych to taky radši doporučil. Mrknutí
Aspon bude klidnější spaní.

_________________
Válcová zkušebna výkonu Jindřichuv Hradec
728772312

Adaptéry zadních brzd
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=152552
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: ne listopad 18, 2012 2:38 pm Citovat
erikb
Přispěvovatel
Založen: 16.4.2007
Příspěvky: 161




Auto bolo čipovene v originál firme a bolo aj na brzde čip bol robeny priamo na auto( žiadne nalievanie softvéru ).
A utrhlo to na pieste a nie na srubach tak neviem či sa oplatí meniť tie šruby.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Motor BXE KO! Zlomená ojnice!
 Obsah fóra Dieselpower forum » Údržba/problémy VW group (DIESEL)
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
Strana 1 z 99  
Jdi na stránku 1, 2, 3 ... 97, 98, 99  Další
  
  
 Přidat nové téma  Zaslat odpověď  


TOPlist    
Copyright (c) 2005-2007 DIESELPOWER.CZ. Vsechna prava vyhrazena.
    Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group. phpBB Skin by Vjacheslav Trushkin.