Motor BXE KO! Zlomená ojnice!

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15

Příspěvek od Fulltank »

To si mel kliku :D
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
martas.belka
Přispěvovatel
Příspěvky: 604
Registrován: 24 říj 2012, 21:07
Bydliště: Jirkov

Příspěvek od martas.belka »

dnes vyměněné lágry preventivně na mém passatu BLS! vrchní totál samosřejmě TH najeto 193000km. mohlo to mít vliv na spotřebu oleje?
Uživatelský avatar
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

Na tlak oleja.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Uživatelský avatar
mishoE
Přispěvovatel
Příspěvky: 66
Registrován: 17 črc 2014, 13:44
Bydliště: sVk

dotaz

Příspěvek od mishoE »

Zdravím páni, chcem sa opýtať mám O2 FL r.v. 07/2010 MR11 najazdené 288 tis originál...nedávno som ju kúpil je tam potrebná výmena ložísk, alebo to už uťahovali správne?
Ďakujem
O3 Liftback RS look 2014 - 110kW
ex - O2 FL TDi Elegance 2010 77kW BXE
Nissan Terrano 2.7TD OffRoad =) 1989
ex - O2 Combi TDi Elegance 2005 - 103kW BKD
ex - O1 Combi TDi SLx 1999 - 81kW AHF
ex - O1 Liftback TDi Elegance 2002 - 81kW ASV
martas.belka
Přispěvovatel
Příspěvky: 604
Registrován: 24 říj 2012, 21:07
Bydliště: Jirkov

Příspěvek od martas.belka »

sundej vanu při výměně oleje a podívej se a budeš v klidu spát
p.s.
Aktivista
Příspěvky: 1081
Registrován: 23 pro 2010, 09:38
Bydliště: Nová Role

Příspěvek od p.s. »

včera odpoledne kamarád octávie combi motor BXE 2009 dojel a dle první prohlídky je to na klice,ven z bloku to nešlo
najeto 150000km
až budou fotky dodám :(
Škoda Octávie Combi 1.9 TDI 81KW
Uživatelský avatar
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5947
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Tak přidám foto mojich, současně najeto poctivých 140tis.Km, od 70tis olej po 10tis. jsou to TH

Obrázek
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Re: Moje salky

Příspěvek od Rayx »

šulda píše:
Slavo9 píše:cinske THcka
Hele, to sou Japonci a teď jim patří bejvalý TRW kde se vyrábí klouby (noteeth)
Opravdu? TRW patří ZF http://trw.com/
krom toho překvapivě TRW díly pro motory patří http://www.ms-motorservice.com/en/ stejně jako Kolbenschmidt atd.

Jak už je tu uvedeno, TH sou japončíci, TAIHO, maj závod i Maďarsku http://www.taihonet.co.jp/e/Plants.html

Hezkej je jejich fake warning http://www.taihonet.co.jp/e/fake_bearin ... ngine.html
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1362
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Bydliště: Jemnice

Příspěvek od šulda »

Ne vše po prodeji závodů TRW má ZF. Závod na výrobu řízení a venttilů se dokonce rozdělil na dva. Řízení mají teď zmiňovaní Japončíci a ventily Federal Mogul.
Člověk se pořád učí.
Lummar
Přispěvovatel
Příspěvky: 307
Registrován: 07 úno 2009, 22:30
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Lummar »

Tak už jsem taky hrdou obětí prasklé ojnice u BXE.
Mám dotaz, jestli se vyplatí motor opravovat, nebo rovnou shánět novej? Ojnice praskla cca ve 180km/h a projela blokem ven k turbu a tam to vyhazelo olej ven a do výfuku ho šlo taky hodně. Předpokládám že vnitřek bude taky hodně pomlacenej...
Motor měl najeto 160tis a šel jak hodinky.
VW Passat B7 2.0TDI CR DSG 2015 stock.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Tak ty hodinky zahoď, nemá to cenu.Může někde být / i u součástek zdánlivě nepoškozených/ skrytá prasklina a může se to vymstít..
nepropadat panice...
Lukáš Básner
Přispěvovatel
Příspěvky: 132
Registrován: 08 říj 2007, 18:36
Bydliště: Mšeno

Příspěvek od Lukáš Básner »

Zdravim, tak všichni známí mechanici mají plno, nenašel by se zde někdo kdo by mi ložiska vyměnil?? Všechen materiál na výměnu mám nakoupen. Díky
Lummar
Přispěvovatel
Příspěvky: 307
Registrován: 07 úno 2009, 22:30
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Lummar »

Tak já už jsem sehnal raději motor BJB, nechal přetěsnit, udělat a bude se tam dávat. BXE už nějak nevěřím.. :)
VW Passat B7 2.0TDI CR DSG 2015 stock.
Uživatelský avatar
maros30
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 08 úno 2008, 14:48

Příspěvek od maros30 »

je jedno či maš BJB alebo BXE, ak su kvalitne šaly tak nie je problem
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4579
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Není to jedno, s BJB místo BXE to na STK nebude OK :D
GIV Variant TDi ???kW
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“