Motor BXE KO! Zlomená ojnice!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
od vyroby tam boli KS, lebo ma stale jedneho majitela a nic sa nemenilo este,az doteraz,kym nezacalo nieco cvakat,rozobral som to a na stvrtom valci mala ojnica volu asi 2mm tam to bolo najhorsie,aj klika je KO,a zvysnych troch boli len salky vydrete,ale este neboli pretocene..na dielni uz mam novy motor do toho, ten stary bude na diely,ma do 160000kmjericho-3 píše:To mne zajímá, takže po výměně ložisek špatných za ty dobré se ta situace opakovala?eazy20 píše:inac aj KS loziska sa tak isto vydreli, nebude to podla mna iba TH loziskami
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
https://www.sauto.cz/osobni/detail/skod ... oFrom=listjericho-3 píše:Přesně právě nebylo definováno, v čem ty původní byly vadné a která část "směsi" -povlaku šál je na vině zadření šály..Je to jen nastříkaný plech, a továrna o tom mám zato, neřekla ani slovo..Je to pro ni minulost...
419 tis. km ujeto na motoru nejspíš BXE 7/2008
A tahle má tedy původní šály,takže dilema je pořád. Proč tedy lítají ojnice blokem ven..Vždy bývalo příčinou vadné mazání, problém šál se uvádí jen u tohoto provedení motoru , což mi připadá jako zástupný problém, protože proč by firma, která má tak obrovské zkušenosti šla do nějaké "směsi" na šály , která tohle zapříčiní?
nepropadat panice...
Hoši nevim, jestli tohle téma jede už jen ze setrvačnosti a řešej se tady věci dávno zmíněný a podle mne vyřešený.
Jak se tázal Jericho, firma šla do nové směsi, protože eko předpisy žádají kompozici olovo-free, ale jak už to tak bývá, olovo zlepšuje vlastnosti cínu a podobných materiálů hlavně směrem k pružnosti. Proto ty vysypané kompozice. Těch x fotek probrouošených šál až na měď s tím problémem lítajících ojnic nemá nic společného.
A Slavkove jestli myslíš větou "mít výměny oleje pod kontrolou od novoty", že si někdo koupí nový auto a začne si měnit hned olej sám, aby mu padla záruka, tak nevím nevím, jestli na někoho takovýho narazíš. A za další vysypaná kompozice šál nemá dle mého s kvalitou oleje a četností výměn příliš mnoho společného. To se ta kompozice spíš vydře a odrbeš klikovku.
Jak se tázal Jericho, firma šla do nové směsi, protože eko předpisy žádají kompozici olovo-free, ale jak už to tak bývá, olovo zlepšuje vlastnosti cínu a podobných materiálů hlavně směrem k pružnosti. Proto ty vysypané kompozice. Těch x fotek probrouošených šál až na měď s tím problémem lítajících ojnic nemá nic společného.
A Slavkove jestli myslíš větou "mít výměny oleje pod kontrolou od novoty", že si někdo koupí nový auto a začne si měnit hned olej sám, aby mu padla záruka, tak nevím nevím, jestli na někoho takovýho narazíš. A za další vysypaná kompozice šál nemá dle mého s kvalitou oleje a četností výměn příliš mnoho společného. To se ta kompozice spíš vydře a odrbeš klikovku.
Oct asv 2000, DieselPower
Pleteš se jenom v jednom a to v tom že zaruka normalně pokračuje i když si nenecháš olej vyměnit v autorizáku, stačí vyplnit servisní knížk ua orazitkovat a je to ok.Pája 19 píše:Hoši nevim, jestli tohle téma jede už jen ze setrvačnosti a řešej se tady věci dávno zmíněný a podle mne vyřešený.
Jak se tázal Jericho, firma šla do nové směsi, protože eko předpisy žádají kompozici olovo-free, ale jak už to tak bývá, olovo zlepšuje vlastnosti cínu a podobných materiálů hlavně směrem k pružnosti. Proto ty vysypané kompozice. Těch x fotek probrouošených šál až na měď s tím problémem lítajících ojnic nemá nic společného.
A Slavkove jestli myslíš větou "mít výměny oleje pod kontrolou od novoty", že si někdo koupí nový auto a začne si měnit hned olej sám, aby mu padla záruka, tak nevím nevím, jestli na někoho takovýho narazíš. A za další vysypaná kompozice šál nemá dle mého s kvalitou oleje a četností výměn příliš mnoho společného. To se ta kompozice spíš vydře a odrbeš klikovku.
Jó to máte asi pravdu kluci, že to "nějak" jde. I Slavkov tu možnost připouští.White píše:Pleteš se jenom v jednom a to v tom že zaruka normalně pokračuje i když si nenecháš olej vyměnit v autorizáku, stačí vyplnit servisní knížk ua orazitkovat a je to ok.Pája 19 píše:Hoši nevim, jestli tohle téma jede už jen ze setrvačnosti a řešej se tady věci dávno zmíněný a podle mne vyřešený.
Jak se tázal Jericho, firma šla do nové směsi, protože eko předpisy žádají kompozici olovo-free, ale jak už to tak bývá, olovo zlepšuje vlastnosti cínu a podobných materiálů hlavně směrem k pružnosti. Proto ty vysypané kompozice. Těch x fotek probrouošených šál až na měď s tím problémem lítajících ojnic nemá nic společného.
A Slavkove jestli myslíš větou "mít výměny oleje pod kontrolou od novoty", že si někdo koupí nový auto a začne si měnit hned olej sám, aby mu padla záruka, tak nevím nevím, jestli na někoho takovýho narazíš. A za další vysypaná kompozice šál nemá dle mého s kvalitou oleje a četností výměn příliš mnoho společného. To se ta kompozice spíš vydře a odrbeš klikovku.
A co se týče Tomas6...
Jak to myslíš, vyměnit ojniční čepy?
Oct asv 2000, DieselPower
Přesně tuhle otázku jsem si položil také,samozřejmně problém se šály ,jsme se dočetli v historii a bylo i slušně nafoceno.Ale z druhé stránky mi připadá,že ten kdo měnil olej místo po 30tis.tak po 10tis. až 15 tis. a nájezdy stavu tachometru nic moc a kleknul mu motor ,byly ty km stažené, skutečné?Slavkov píše:Pokud se nemýlím, tak zatím nikdo nenapsal, že by se toto stalo u auta, které měl od novoty a výměny oleje měl pod kontrolou
Měli jsme podnikové w CADY 1,9 77kw 2008 jezdilo se stím denně ,pravidelně servisované a jak to bylo zvykem u podniků než to šlo na garanci tak to mělo místo 30tis. 40tis. Jezdil s tím kdo měl ruce nohy.Ty auta se prodávali s nájezdama cca 200tis a co vím jezdí dodnes.
Já jsem tu dával foto mých po vyndání ve 140 tis a auto jsem kupoval s českým původem od známého s nájezdem 65tis. od 70tis km se olej měnil po 10tis a to 5W-40 se specifikací pro PD motory.Slavkov píše:Pokud se nemýlím, tak zatím nikdo nenapsal, že by se toto stalo u auta, které měl od novoty a výměny oleje měl pod kontrolou
Pro info BXE 2007 ve 190tis km měněny šrouby na ojnicích , lágry ok, nyní cca 240tis najeto a zatím nic ,oktávku jsem radši prodal pro klid .S kolegy automechaniky jsem konzultoval typ lágrů a materiál na klice , zatím vždy zadření ,protočení, hluky... předcházelo vylétnutí ojnice blokem nebo jejímu přetržení .Nesetkali se s nenadálým vylétnutím např u 1,5dci která trpěla na lágry -šálky...Kolik kdo najel nejvíce po výměně lágrů a šroubů?