Motor BXE KO! Zlomená ojnice!

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14261
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Neměl bys fotky pístu/válce?
erikb
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Registrován: 16 dub 2007, 18:44

Příspěvek od erikb »

Pondelok nafotim a dám to.
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

kdyžtak spodek BXE mám...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5947
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Na nektery serii bxe,mezi 2008-2009,jsou přetažený šrouby,proto to ulítne.a většinou se to stane mezi 120-180tis.kdo ma tehle motor tak lepší dat nový šrouby utahnout na moment a je klid.

Dokázal by někdo zjistit která serie to je?
erikb
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Registrován: 16 dub 2007, 18:44

Příspěvek od erikb »

A to odkiaľ viete že sú pretiahnuté šruby? Že to je tá pravá príčina!
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

přetažené šrouby a jen v období od-do to se mi nějak nezdá
je to utahovaný vzduchovámi momenťáky na lince a ne momenťákem jako pákou, že by to ten který pracovník dotáhl víc než se má
spíš to bude nějaká vadná série šroubů...
erikb
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Registrován: 16 dub 2007, 18:44

Příspěvek od erikb »

Alebo chyba piestu.... Lebo to vyzerá ako keby to ulomilo najprv tam!
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5462
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

aj sa da toto nejak rozchodi alebo je motor už na odpis?
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
miso.chapy
Přispěvovatel
Příspěvky: 166
Registrován: 07 lis 2008, 15:37

Příspěvek od miso.chapy »

Už sledujem dlhšie chybu u motorov BXE, vačšinou sa to tyka ročnikov 2007-08 a Octavii...
Škoda Superb
rv: 2006
AMX 2.8 V6 142kw
EX
VW Golf
rv: 2006
BXE 77kw
erikb
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Registrován: 16 dub 2007, 18:44

Příspěvek od erikb »

A ako sú na tom ročníky 2010?
Stalo sa to trebárs na ročníku 2009 alebo 2010?
Uživatelský avatar
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2353
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Moje BXE se původnímu majiteli zastavilo na dálnici ve 160kmh , sežralo turbo a veškerej olej. Najeto 55tkm , nalívačka z Brna .

Tak sem ho dekarbonoval.
http://www.stream.cz/uservideo/325624-g5

Dostalo turbo , novej IC , 10x brzdění na maze ,142kw , jezdilo na sprintech , tet má 132tkm a nikomu se nic nestalo .
RV 06
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3450
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Taky servisuju pár(4 nebo 5) BXE v OII ale všechno 06-07 a všechny maj cca 350tkm a nic.Vše OK.Ani tísko pod hlavou ani žhaviče se ještě nedávaly...Jen u všech už dvakrát dvouhmota+celá sada.Vždy po cca 140-170tkm.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14261
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Nojo tak tak spojka to je klasika, najeto 150tis a mrská se jak kapr ve vaně :(
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3450
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Je.U OI alh co nám jezdila na firmě dokázala vydržet skoro 450tkm a to ten motor byl čiplý cimbálem.Mělo to ukrutný nástup krouťáku až jsem se divil že to nakopnutí ta spojka vydržela tak dlouho.
A třeba T5 1,9 PD 63kw tuším že AXC dokážou bez poruchy čehokoliv držet zedníkům v rukách třeba i 300tkm bez poruchy na agregátu a to na tom tahaj klidně kubík betonu(valník) a jezdí jako vepři a 5ti místný s tím samým motorem při 150tkm v jedněch slušných rukách podfoukl tísko pod květákem.Přitom ty motory sou stejný a ten 5místný neodvezl za těch 150 to co ty valníky za 300.Asi je to o náhodě.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Seidl
Přispěvovatel
Příspěvky: 421
Registrován: 02 úno 2006, 06:37
Bydliště: Vysoké M.

Příspěvek od Seidl »

Tomas6 píše:Je.U OI alh co nám jezdila na firmě dokázala vydržet skoro 450tkm a to ten motor byl čiplý cimbálem.Mělo to ukrutný nástup krouťáku až jsem se divil že to nakopnutí ta spojka vydržela tak dlouho.
A třeba T5 1,9 PD 63kw tuším že AXC dokážou bez poruchy čehokoliv držet zedníkům v rukách třeba i 300tkm bez poruchy na agregátu a to na tom tahaj klidně kubík betonu(valník) a jezdí jako vepři a 5ti místný s tím samým motorem při 150tkm v jedněch slušných rukách podfoukl tísko pod květákem.Přitom ty motory sou stejný a ten 5místný neodvezl za těch 150 to co ty valníky za 300.Asi je to o náhodě.

450tkm zas není moc:-)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“