Motor BXE KO! Zlomená ojnice!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Všechno je tam poddimenzovaný ani písty nemaj chladící kanál pro olej jak býval ojnice jsou slabé a klika tak o 1/3 lehčí než třeba v ATD a co je v oleji je věčné
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Asi když si tu o tom písem tak z toho vyznívá že jsou to vyloženě špatné motory,kolik už jich vyletělo blokem ale na druhou stranu toto je první BXE co řeším. Znám a servisuju jich tak z 10.Všechny kromě jednoho najeto od 250 tis po 500tis.To jedno má přes 500...Na některých se.dávala vačka, protože záslepky, ale jinak nic.Řekl bych že hodně podpoří podtáčení.Trochu víc namáhání a je vymalováno. Tady tento klučina s tím jezdí za 6l.Je to 4x4.To nemám já s dvoukolkou.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Jen takovej dotazek, tyka se tenhle Problem se salama vylozene jen motoru BXE?
Premyslim o koupi Fabie II 1.9TDi 77kW, kod motoru tusim BLS/BSW, tak jen jestli odchazeji taky, nebo ne...
Nebo maji nejaky jiny spek? Budu ji urcite kupovat v Nemecku, ale to zu taky neni zaruka niceho
Premyslim o koupi Fabie II 1.9TDi 77kW, kod motoru tusim BLS/BSW, tak jen jestli odchazeji taky, nebo ne...
Nebo maji nejaky jiny spek? Budu ji urcite kupovat v Nemecku, ale to zu taky neni zaruka niceho
VW T4 2.5 TDi 65kW -> 110kW
VW LT 35 Mk2 2.5 TDi 66kW -> ?
VW LT 35 Mk2 2.5 TDi 66kW -> ?
Na BLS to občas lítá taky ale co se neseklo, to se dá vyměnit za celkem rozumný peníz.
Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
tak stejne na tom budu hned po koupi menit rozvody, tak to uz neni az takovej problem rozhodit i spodek.
Musi se u vymeny sal sundavat i hlava?
ptam se jen kvuli odhadu ceny. sam to rozhodne delat nebudu.
nebo kdyby mohl nekdo hodit pribliznou canu, na Kolik to tak prijde.
Musi se u vymeny sal sundavat i hlava?
ptam se jen kvuli odhadu ceny. sam to rozhodne delat nebudu.
nebo kdyby mohl nekdo hodit pribliznou canu, na Kolik to tak prijde.
VW T4 2.5 TDi 65kW -> 110kW
VW LT 35 Mk2 2.5 TDi 66kW -> ?
VW LT 35 Mk2 2.5 TDi 66kW -> ?
Možno to tu niekde je, aleLadas píše:Všechno je tam poddimenzovaný ani písty nemaj chladící kanál pro olej jak býval ojnice jsou slabé a klika tak o 1/3 lehčí než třeba v ATD a co je v oleji je věčné
- čo sa týka tých ojnic , sused čo je snáď cely pracovný život v škodovke (ešte rok a je v dôchodku) mi pred rokmi , keď som kúpil O II povedal ze tie ojnice sú nekvalitne ( ak sa dobre pamätám , niečo s praskanim)- pochybenie dodávateľa. koncern to oficiálne nepriznal , ale v servisoch to vedeli - teda asi určití ľudia...
Mne vtedy povedal ze je dobre ze mám BJB - tak snáď to tak aj vydrží , ma už 290 tis. km
V robote mi tiež na jednom BXE vyletela von - nemusela , ale kolega blbec s tým ešte šiel aj keď už búchal motor... Ďalej už nebolo pomocí.
Vyzera to tak ze asi budem O I AHF držať pri živote čo najdlhšie - dám aj tie podbehy asi vymeniť ....