Motor BXE KO! Zlomená ojnice!

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

Mě osobně se zdá ta ojnice taková podviživená .... Hezký selfíčko Ladas v tom oleji . Konečně vidíme legendu ... Olejomalba :D
Kubi
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Registrován: 10 čer 2013, 21:16

Příspěvek od Kubi »

Stalo sa to niekedy na BXE rv. 2006? To by mohlo byť v pohode nie?
Octavia TDI AGRo, Lift 35/30mm,puky TT, Powered by MTE-85kw, 265Nm
Octavia ll Combi 1,9TDI 77KW BXE 4x4, Powered by MTE - 100kw,320Nm
Kia Sportage 2,0TD, lift 50mm +T3 EXTREME
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Všechno je tam poddimenzovaný ani písty nemaj chladící kanál pro olej jak býval ojnice jsou slabé a klika tak o 1/3 lehčí než třeba v ATD a co je v oleji je věčné :D
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

Jo , jasně, bokem ven :roll:
Kubi
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Registrován: 10 čer 2013, 21:16

Příspěvek od Kubi »

Hneď sa budem cítiť na cestách kľudnejšie :) Myslel som že s 2006 som v pohode
Octavia TDI AGRo, Lift 35/30mm,puky TT, Powered by MTE-85kw, 265Nm
Octavia ll Combi 1,9TDI 77KW BXE 4x4, Powered by MTE - 100kw,320Nm
Kia Sportage 2,0TD, lift 50mm +T3 EXTREME
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3450
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Asi když si tu o tom písem tak z toho vyznívá že jsou to vyloženě špatné motory,kolik už jich vyletělo blokem ale na druhou stranu toto je první BXE co řeším. Znám a servisuju jich tak z 10.Všechny kromě jednoho najeto od 250 tis po 500tis.To jedno má přes 500...Na některých se.dávala vačka, protože záslepky, ale jinak nic.Řekl bych že hodně podpoří podtáčení.Trochu víc namáhání a je vymalováno. Tady tento klučina s tím jezdí za 6l.Je to 4x4.To nemám já s dvoukolkou.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
13055K4
Přispěvovatel
Příspěvky: 273
Registrován: 19 zář 2015, 17:14

Příspěvek od 13055K4 »

Jen takovej dotazek, tyka se tenhle Problem se salama vylozene jen motoru BXE?

Premyslim o koupi Fabie II 1.9TDi 77kW, kod motoru tusim BLS/BSW, tak jen jestli odchazeji taky, nebo ne...

Nebo maji nejaky jiny spek? Budu ji urcite kupovat v Nemecku, ale to zu taky neni zaruka niceho :(
VW T4 2.5 TDi 65kW -> 110kW
VW LT 35 Mk2 2.5 TDi 66kW -> ?
Uživatelský avatar
borelli
Přispěvovatel
Příspěvky: 581
Registrován: 01 říj 2007, 09:31

Příspěvek od borelli »

Na BLS to občas lítá taky ;) ale co se neseklo, to se dá vyměnit za celkem rozumný peníz.
Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
13055K4
Přispěvovatel
Příspěvky: 273
Registrován: 19 zář 2015, 17:14

Příspěvek od 13055K4 »

tak stejne na tom budu hned po koupi menit rozvody, tak to uz neni az takovej problem rozhodit i spodek.

Musi se u vymeny sal sundavat i hlava?

ptam se jen kvuli odhadu ceny. sam to rozhodne delat nebudu.

nebo kdyby mohl nekdo hodit pribliznou canu, na Kolik to tak prijde.
VW T4 2.5 TDi 65kW -> 110kW
VW LT 35 Mk2 2.5 TDi 66kW -> ?
cacinek
Přispěvovatel
Příspěvky: 796
Registrován: 27 led 2010, 12:32

Příspěvek od cacinek »

Material na spodek cca 4000 vsechno origo, vana dolu, olejovy cerpadlo dolu a hura na to.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Hlava samozřejmě dolů nemusí, jen vana.
nepropadat panice...
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3450
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Čerpadlo taky ne. Nebo já ho nikdy nesundával.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
dany01
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Registrován: 06 zář 2015, 09:27
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dany01 »

Ladas píše:Všechno je tam poddimenzovaný ani písty nemaj chladící kanál pro olej jak býval ojnice jsou slabé a klika tak o 1/3 lehčí než třeba v ATD a co je v oleji je věčné :D
Možno to tu niekde je, ale
- čo sa týka tých ojnic , sused čo je snáď cely pracovný život v škodovke (ešte rok a je v dôchodku) mi pred rokmi , keď som kúpil O II povedal ze tie ojnice sú nekvalitne ( ak sa dobre pamätám , niečo s praskanim)- pochybenie dodávateľa. koncern to oficiálne nepriznal , ale v servisoch to vedeli - teda asi určití ľudia...
Mne vtedy povedal ze je dobre ze mám BJB - tak snáď to tak aj vydrží , ma už 290 tis. km
V robote mi tiež na jednom BXE vyletela von - nemusela , ale kolega blbec s tým ešte šiel aj keď už búchal motor... Ďalej už nebolo pomocí.
Vyzera to tak ze asi budem O I AHF držať pri živote čo najdlhšie - dám aj tie podbehy asi vymeniť ....
Uživatelský avatar
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

Bls je obdoba bxe lenze ma dpf,takze tiez par ojnic uz kychlo
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

Ladas píše:Všechno je tam poddimenzovaný ani písty nemaj chladící kanál pro olej jak býval ojnice jsou slabé a klika tak o 1/3 lehčí než třeba v ATD a co je v oleji je věčné :D
Aji ten materiál se mi zdá šitskej ..
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“