Motor BXE KO! Zlomená ojnice!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Celý je to okradený nahoře šroub co se používal pro TDI TDI PD
dole inovace...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
nahoře klika pro TDI PD
dole "ořezaná" klika po inovaci která je lehčí k lehčím pístům a ojnicím zřejmě se díky tomu líp roztáčí ale díky kvalitě ojnic šroubů a dvouhmot zase nevydrží to co staré TDi a TDi PD
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
To je proto aby to kluci co honí koníky nemuseli odlehčovat. Asi začnu shánět poctivý spodek a ten si přeskládám do svýho bloku aby byl klid v duši.Je v tom nějaké úskalí když bych do bloku BXE chtěl naskládat pajšl z třeba ASZ?Kromě teda snímače na klice,to vím že je u bxe v guferu,teda impulsní kolo,ale někdo tu někde psal že konec kliky je snad stejný a stačí jen sundat staré impulsní kolo.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
BXE KO
Tak jsem další Octavia 2008/07 BXE 178tis/km. Zlomená ojnice 4 válec a bez varování. Auto mám od novoty, olej LL po 15 tis/km. Šály KS vyloupaná kompozice. Koupil jsem jiný motor 2008/03, kde jsou šály TH a typicky vydřené do mědi. Vyměněny za origo od škody KS, tak doufám že mi ten motor alespoň chvilku vydrží.
Tady je divné, že čepu kliky téměř nic není až na zásek od hrany ojnice, což znamená že zadřené to natvrdo nebylo. Spíš to vypadá jako přetočené, kdy si motor cucl oleje..Je záhada, že zrovna BX, ale někdo to tady vysvětlil, že tento motor je odlehčen, tzn. poddimenzován..Takhle jsem rozebral motor, který měl namontovánu vyhřátou ojnici /opravenou/ a majitel prohlásíl, že motor jezdil bezvadně, ale že se honil s kámošem a při jízdě/co v tom bylo/ padla rána..A byl to motor bez turba a ne od koncernu..
nepropadat panice...
Foto TH šály po vyměně
Tak už mám taktéž vyměněné šály samozřejmě i se šrouby u mého BXE z 2008. Jsem zvědav, jak dlouho by ještě vydržely . Šály mají najeto 185000 km a byla to China.
Snad je nebezpečí zažehnáno...
Snad je nebezpečí zažehnáno...
Naposledy upravil(a) Pavel1974 dne 18 úno 2017, 13:46, celkem upraveno 1 x.
VW TOURAN 1.9TDI 77kW BXE 2008
na ojnici je jasně vidět, že praskl jeden šroub, se zadřením to nemá nic společnýho, na těch motorech jsou normálně dvě závady, jedna, nekvalitní ojniční šály a druhá, problém s materiálem nebo utažením ojničních šroubů, ty prošoupaný ojniční šály nemají vliv na praskání šroubů a lítání ojnicjericho-3 píše:Tady je divné, že čepu kliky téměř nic není až na zásek od hrany ojnice, což znamená že zadřené to natvrdo nebylo. Spíš to vypadá jako přetočené, kdy si motor cucl oleje..Je záhada, že zrovna BX, ale někdo to tady vysvětlil, že tento motor je odlehčen, tzn. poddimenzován..Takhle jsem rozebral motor, který měl namontovánu vyhřátou ojnici /opravenou/ a majitel prohlásíl, že motor jezdil bezvadně, ale že se honil s kámošem a při jízdě/co v tom bylo/ padla rána..A byl to motor bez turba a ne od koncernu..