Motor BXE KO! Zlomená ojnice!

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
ka-spel
Přispěvovatel
Příspěvky: 195
Registrován: 06 črc 2012, 05:29

Příspěvek od ka-spel »

Bavil jsem se o tom se známými servisáky a podle nich nafouknutá bublina. Vůbec to nezohledňuje nacucnutí oleje u turba, čipování atd.
Felicia 1,6 kombi LPGObrázek->Octavia II 1,9 BXE TDI kombi Obrázek.
tribit
Přispěvovatel
Příspěvky: 219
Registrován: 17 kvě 2012, 11:27

Příspěvek od tribit »

Jak se to veme, když vemeš to, že u starých se to nedělo, tak to prostě ojebali a ta šance tu je daleko vyšší než u starých PD.
AMF; M47/T2
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Obrázek

Celý je to okradený nahoře šroub co se používal pro TDI TDI PD

dole inovace...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Obrázek

nahoře klika pro TDI PD

dole "ořezaná" klika po inovaci která je lehčí k lehčím pístům a ojnicím zřejmě se díky tomu líp roztáčí ale díky kvalitě ojnic šroubů a dvouhmot zase nevydrží to co staré TDi a TDi PD
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3450
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

To je proto aby to kluci co honí koníky nemuseli odlehčovat. (LOL) Asi začnu shánět poctivý spodek a ten si přeskládám do svýho bloku aby byl klid v duši.Je v tom nějaké úskalí když bych do bloku BXE chtěl naskládat pajšl z třeba ASZ?Kromě teda snímače na klice,to vím že je u bxe v guferu,teda impulsní kolo,ale někdo tu někde psal že konec kliky je snad stejný a stačí jen sundat staré impulsní kolo.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

No , "pěkný" ... Ikdyž nejsem žádný metalurg tak kromě menší gramáže , je vidět už jen podle barvy ,že ta ASZ klika je mnohem houževnatější a to BXE má podle světlejšího odstínu jiný složení ocele. To ASZ vypadá opravdu dobře.
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

horní klika nejni dokonale omytá...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Alesj
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 04 úno 2017, 00:18

BXE KO

Příspěvek od Alesj »

Tak jsem další Octavia 2008/07 BXE 178tis/km. Zlomená ojnice 4 válec a bez varování. Auto mám od novoty, olej LL po 15 tis/km. Šály KS vyloupaná kompozice. Koupil jsem jiný motor 2008/03, kde jsou šály TH a typicky vydřené do mědi. Vyměněny za origo od škody KS, tak doufám že mi ten motor alespoň chvilku vydrží.ObrázekObrázekObrázek
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Tady je divné, že čepu kliky téměř nic není až na zásek od hrany ojnice, což znamená že zadřené to natvrdo nebylo. Spíš to vypadá jako přetočené, kdy si motor cucl oleje..Je záhada, že zrovna BX, ale někdo to tady vysvětlil, že tento motor je odlehčen, tzn. poddimenzován..Takhle jsem rozebral motor, který měl namontovánu vyhřátou ojnici /opravenou/ a majitel prohlásíl, že motor jezdil bezvadně, ale že se honil s kámošem a při jízdě/co v tom bylo/ padla rána..A byl to motor bez turba a ne od koncernu..
nepropadat panice...
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3450
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Zrovna tak to bylo i u toho motoru co jsem dělal já.Myslím že povolil šroub na ojnici nebo rupla samotná ojnice.Taky 4tý válec.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Maslo23
Přispěvovatel
Příspěvky: 734
Registrován: 07 led 2008, 22:00

Příspěvek od Maslo23 »

Ten puvodni byl na salach KS? Zil sem v domeni ze padaly jen s TH
Pavel1974
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 08 led 2017, 14:29
Bydliště: Brno

Foto TH šály po vyměně

Příspěvek od Pavel1974 »

Tak už mám taktéž vyměněné šály samozřejmě i se šrouby u mého BXE z 2008. Jsem zvědav, jak dlouho by ještě vydržely :o . Šály mají najeto 185000 km a byla to China.
Snad je nebezpečí zažehnáno...
ObrázekObrázek
Naposledy upravil(a) Pavel1974 dne 18 úno 2017, 13:46, celkem upraveno 1 x.
VW TOURAN 1.9TDI 77kW BXE 2008
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1362
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Bydliště: Jemnice

Příspěvek od šulda »

To jsou TH a ne China.
Člověk se pořád učí.
Pavel1974
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 08 led 2017, 14:29
Bydliště: Brno

Příspěvek od Pavel1974 »

Samozřejmě značka TH, ale jak jsem z diskuse na téma nekvalitních šál vyrozumněl, tak vyrobené v Číně :D
VW TOURAN 1.9TDI 77kW BXE 2008
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

jericho-3 píše:Tady je divné, že čepu kliky téměř nic není až na zásek od hrany ojnice, což znamená že zadřené to natvrdo nebylo. Spíš to vypadá jako přetočené, kdy si motor cucl oleje..Je záhada, že zrovna BX, ale někdo to tady vysvětlil, že tento motor je odlehčen, tzn. poddimenzován..Takhle jsem rozebral motor, který měl namontovánu vyhřátou ojnici /opravenou/ a majitel prohlásíl, že motor jezdil bezvadně, ale že se honil s kámošem a při jízdě/co v tom bylo/ padla rána..A byl to motor bez turba a ne od koncernu..
na ojnici je jasně vidět, že praskl jeden šroub, se zadřením to nemá nic společnýho, na těch motorech jsou normálně dvě závady, jedna, nekvalitní ojniční šály a druhá, problém s materiálem nebo utažením ojničních šroubů, ty prošoupaný ojniční šály nemají vliv na praskání šroubů a lítání ojnic
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“