Motor BXE KO! Zlomená ojnice!

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Čibi
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 12 říj 2009, 14:44

Příspěvek od Čibi »

Ahoj, všechno je to původní z fabriky, nikdo na tom nic neměnil.

Síla to musí být ukrutná, když to tak rozlame blok. Rozbil jsem pak blok palicí aby mi to vzali ve sberu a nadřel jsem se fest.

Asi za to může materiál pánví v kombinaci s LL servisem, opravdu to jezdilo po 30tis km.

Teď budu měnit pánve na vymenenem motoru, kde jste nakupovali? Ve škodovce po mne chtěli 5.5 tis, což mi přijde dost.
Čibi
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 12 říj 2009, 14:44

Příspěvek od Čibi »

Ahoj, všechno je to původní z fabriky, nikdo na tom nic neměnil.

Síla to musí být ukrutná, když to tak rozlame blok. Rozbil jsem pak blok palicí aby mi to vzali ve sberu a nadřel jsem se fest.

Asi za to může materiál pánví v kombinaci s LL servisem, opravdu to jezdilo po 30tis km.

Teď budu měnit pánve na vymenenem motoru, kde jste nakupovali? Ve škodovce po mne chtěli 5.5 tis, což mi přijde dost.
Ardeth
Přispěvovatel
Příspěvky: 110
Registrován: 11 říj 2006, 20:39

Příspěvek od Ardeth »

Pája 19 píše:Jak můžeš přemýšlet o šroubech a dvouhmotě, když vidíš ty rozsypaný šály? Podle tý poslední fotky držej šrouby jako bejk, když praskne dřív ojnice.
Protože, když se šrouby natahují, tak se vydírají šály a zároveň tam působí takové protichůdné síly, že to tu ošizenou ojnici nakonec zlomí.
O2
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

Čibi píše:Ahoj, všechno je to původní z fabriky, nikdo na tom nic neměnil.

Síla to musí být ukrutná, když to tak rozlame blok. Rozbil jsem pak blok palicí aby mi to vzali ve sberu a nadřel jsem se fest.

Asi za to může materiál pánví v kombinaci s LL servisem, opravdu to jezdilo po 30tis km.

Teď budu měnit pánve na vymenenem motoru, kde jste nakupovali? Ve škodovce po mne chtěli 5.5 tis, což mi přijde dost.
OE skoda bohuzial...
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Ardeth píše:
Pája 19 píše:Jak můžeš přemýšlet o šroubech a dvouhmotě, když vidíš ty rozsypaný šály? Podle tý poslední fotky držej šrouby jako bejk, když praskne dřív ojnice.
Protože, když se šrouby natahují, tak se vydírají šály a zároveň tam působí takové protichůdné síly, že to tu ošizenou ojnici nakonec zlomí.
Pokud by byly natažené šrouby, vznikla by tam vůle a motor by klepal. A jistě by tady ti, co to zachytili včas poukázali na ty natažené šrouby, protože to je vidět pouhým okem, jak je šroub zůžený uprostřed..
nepropadat panice...
Franciktdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 08 pro 2012, 21:23

Příspěvek od Franciktdi »

Vi nekdo s jistotou rici, ktera klika je totozna tudis zamena s BXE? Bjb, bkc, bls maj kliku stejnou? Nejaky dalsi? Sla by pouzit Asz klika? Jaky upravy?
Žolík
Přispěvovatel
Příspěvky: 196
Registrován: 27 čer 2011, 00:53
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Žolík »

Nebylo to šroubama ale šálama ojnic! :-) měnili kompozit.
Tomikam
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 01 lis 2015, 09:16
Bydliště: Nitra

Příspěvek od Tomikam »

Čibi píše:Ahoj, všechno je to původní z fabriky, nikdo na tom nic neměnil.

Síla to musí být ukrutná, když to tak rozlame blok. Rozbil jsem pak blok palicí aby mi to vzali ve sberu a nadřel jsem se fest.

Asi za to může materiál pánví v kombinaci s LL servisem, opravdu to jezdilo po 30tis km.

Teď budu měnit pánve na vymenenem motoru, kde jste nakupovali? Ve škodovce po mne chtěli 5.5 tis, což mi přijde dost.
Ja som kupoval tu : https://www.comco.sk/ojnicne-lozisko-ko ... 0-p2144966 (90€cca)

už len šróby zožeň
VW Golf 1.9 TDI BLS,Chip, DPF Off, EGR Off
jurdix
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 29 kvě 2009, 16:33

Příspěvek od jurdix »

Obrázek


BXE 2008, 177 000 km
passion
Přispěvovatel
Příspěvky: 717
Registrován: 03 úno 2006, 08:04

Příspěvek od passion »

Passat r.2007, BXE, 245tis km, 4. ojnica z bloku von.
MattKE
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 30 říj 2014, 10:48
Bydliště: Kosice

Příspěvek od MattKE »

dalsia Octavia K.O. -> r.v. 2010 1.9 TDi BXE, 178tis km. Ojnica von.
Nestihol som dat znamemu echo, ze na BXE treba menit salky preventivne.
marian.marcin
Přispěvovatel
Příspěvky: 502
Registrován: 29 pro 2012, 18:00

Příspěvek od marian.marcin »

Long life interval je málo ja by som menil olej aspoň po 50 (LOL)
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

tak o 2010 slyším prvně, většinou je problém u ročníků 2007-2009 :)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3459
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Nevím. Mi se taky Long moc nelíbí ale auta v okolí na něj mají najeto i víc jak půl mega.a jezdí
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
sCitem
Přispěvovatel
Příspěvky: 297
Registrován: 09 zář 2015, 08:15
Bydliště: Bílina

Příspěvek od sCitem »

takzvaný LONG LONG interval.... nebo dát do manuálu - doživotní náplň.... :x
já jsem je preventivně vyměnil a mám klid, i se šrouby samozřejmě.... ale musím uznat že ty mé nebyly tak ve sračkách jako vídávám tady :D
O2 BXE 4x4, GTB 1756V
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“