Motor BXE KO! Zlomená ojnice!

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
duff74
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 25 kvě 2012, 10:33

Příspěvek od duff74 »

Zdravím. Mám taky BXE jen v Golfu V. Variant 7/2009, tak se chci zeptat, jestli nevíte o nějakém servisu v okolí Zlína, Kroměříže, kde by se to dalo vyměnit aniž bych si na to musel brát hypotéku. Už jsem volal do dvou a nechtějí to dělat. Díky
Uživatelský avatar
RomanF
Přispěvovatel
Příspěvky: 160
Registrován: 22 zář 2009, 11:31
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od RomanF »

Čau, pokud pro tebe není dálka Brno, tak se objednej u Humla :D To je ověřená adresa :-D
Superb III 2018 CRLB, Superb II 2015 CFGB, ex-Rapid 2014 CBZB, ex-Passat 3C 2007 BLS,
jsdavid
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 16 lis 2007, 13:13
Bydliště: Ostrava

motor

Příspěvek od jsdavid »

Ahoj, mám octavii 2 1,9 Tdi 77kw BLS rok 2008, ve 196000 km se mi protočili ojniční ložiska, motor klepal tak sem ho hned odstavil. Známý v servise mi vyměnil ojnice s ložiskama kde už jsou zámky proti protočení, šrouby dal všechny nové, nechal i zkontrolovat kliku. Po opravě sem najel 25000 km a motor zase klepe, čím víc je motor zahřátý a v zátěži tak je to horší, na volnoběh to nejde ani slyšet, tak sem sundal vanu a podíval se na šály a ty vypadají dobře, ale když jsem tahal za ojnice nahoru a dolů tak se mi zdálo že je malá vůle na pístním čepu u třetího válce. Je to možné? Jak se pak řeší taková oprava, popřípadě na kolik to cca vychází? Práci si udělám sám, chci to příští týden rozebrat, tak ať vím na kolik to cca vyjde.

Edit:Tak už to vím, praskla mi klika, dám druhou a budu jezdit dál.
Naposledy upravil(a) jsdavid dne 01 lis 2017, 18:08, celkem upraveno 1 x.
Fabia 3 1,4 tdi
RAPIDmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 563
Registrován: 18 lis 2013, 22:01
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od RAPIDmen »

ako to tak čitam BXE-BLS celkom des,,jedno auto čo jazdi ku mne na servis 312tis. G V 2007 BLS 77kw stlae to držiii bohvie či ten motor bol už menenny alebo je taky držák :D
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3463
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Já nevím proč když někdo vidí motor BXE hned píše že je na hovno,prodej to než vyletí ojnice,BXE bych si nikdy nekoupil atd... Do roku 08 jsem o žádné ojnici z bloku neslyšel. Potom pozdějc jo,ale myslím že v tom počtu vyrobených motorů je to jak kapka v moři. A su přesvědčený že za půlku těch co sa rozbily může stejně řidič. Já sám mám BXE a bez problémů odjelo půl mega,na longlife . Takových aut znám víc a spodobnýma km jich jsou plné bazary... Jenže se 120 tis pak s tím cechacek kolenovrt stylem dědy s čepicí najezdi dalších 200 a diví se že mu při 300 vyletí ojnice. Jenže motor má 800 a imrvére podtáčený.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
marian.marcin
Přispěvovatel
Příspěvky: 502
Registrován: 29 pro 2012, 18:00

Příspěvek od marian.marcin »

BXE iba preto že sa ich vyrobil nespočetný blud oproti ostatným trom kodom a pojebal do toho long life interval a čínske šály a postáčané kilometre.
duff74
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 25 kvě 2012, 10:33

Příspěvek od duff74 »

Ahojte. Nevíte někdo, kolik je dotažení ojničních šroubů 30 Nm + 90 st. vlastně celkem Nm?
frantisek28
Přispěvovatel
Příspěvky: 840
Registrován: 08 črc 2007, 17:23

Příspěvek od frantisek28 »

To sa tak neda. Ked je predpisane dotahovanie o uhol, tak je zamer, aby nebolo zohladnene, nemalo vplyv trenie v zavite a na dosedacej ploche hlavy srobu.
sparco gti
Přispěvovatel
Příspěvky: 862
Registrován: 04 bře 2010, 07:34
Bydliště: zilina

Příspěvek od sparco gti »

golf 5 bls 9/2007 sa to tiez tyka?
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

sparco gti píše:golf 5 bls 9/2007 sa to tiez tyka?
áno
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Vůle na pístním čepu není moc častá, ale stává se to, klepe to i na volnoběh, zatímco volné ojniční šály jsou na volnoběh často neslyšitelné..Problém často bývá ten, že motor je celý řehtačka, kde zjistit nějaký cizí zvuk je obtížné..A utahovací moment ojnic nejsou švýcarské hodinky, nemá cenu to dramatizovat, trochu přetažení nevadí...je to jen obyčejný chrochták, oblblý elektronikou... :)
nepropadat panice...
Jake
Přispěvovatel
Příspěvky: 403
Registrován: 28 led 2006, 23:26
Kontaktovat uživatele:

VW Caddy 1.9 TDI 55 kw Ojnice z bloku :)

Příspěvek od Jake »

je to 2008 typ motoru BSU ale myslim že blok je stejnej jak 1.9 BLS které s tim taky mají problem...prostě se to stavá...Mam ted dva motory BXE a hledám nekoho z okoli Brna kdo by mě předělal spodek z BXE a hlavu vrátil původní BSU měla by být ok a složil vše zpět..je potřeba ještě udelat upravit držáky motoru protože Bxe to ma trochu jinak a jednu vodni hadici předelat..a mělo by to běhat.Určitě už to někdo dělal z BLS motorem.Takže najde se někdo kdo by mi to takto vyladil?Nebo kdo má spodek z BLS a zpojizdnil to?
BMW X5 3.0D E70,Multivan T6 2.0 CRDI 103 KW,Repase xenonových a led světel
badboy520
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 07 dub 2017, 07:46

VYMENA SALIEK NA BXE ZA SUPER CENU

Příspěvek od badboy520 »

Zdravím všetkých s motormi BXE, BLS.
Všetci čo sa zaujímate o problematiku viete že deštručný problém motorov BXE, BLS spočíva hlavne v slabých ojničných ložiskách TH ktoré strácaju kompozitný materiál a následne sôr či neskôr dôjde k "zakusnutiu" Taktiež sú tieto ložiská náchlné na pretočenie v ojnici čo vedie k deštrukcií celého motora. Celý problém sa rieši výmenou ložisiek, šróbov, oleja a olej. filtra.

Mnohí ste sa informovali na výmenu ložísk na BXE, BLS tak dúfam že vám tento príspevok pomôže.

Ak máte obavy o svoje motory robíme odbornú výmenu pôvodných TH ložisiek na GLYCO v rozumnej cene na počkanie a móžte byť pri výmene.

Kontakt:
Žilina, tel: +421950732247




Obrázek

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Naposledy upravil(a) badboy520 dne 08 led 2018, 18:06, celkem upraveno 4 x.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

No já když vidím tu ruku s těmi prstýnky a nehty, tak bych moc důvěru neměl..Tyhle ruce toho moc neudělaly..Ale patrně je to nějaká účetní připravená na inventuru.. :D
P.S. neber to osobně ...
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
syncon
Aktivista
Příspěvky: 1054
Registrován: 30 kvě 2006, 09:20
Bydliště: střední čechy :)

Příspěvek od syncon »

jericho-3 píše:No já když vidím tu ruku s těmi prstýnky a nehty, tak bych moc důvěru neměl..Tyhle ruce toho moc neudělaly..Ale patrně je to nějaká účetní připravená na inventuru.. :D
P.S. neber to osobně ...
to je nářez kup si brejle to je časopis pod šálou (LOL) (LOL) (noteeth) (noteeth) (noteeth)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“