Motor BXE KO! Zlomená ojnice!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
motor
Ahoj, mám octavii 2 1,9 Tdi 77kw BLS rok 2008, ve 196000 km se mi protočili ojniční ložiska, motor klepal tak sem ho hned odstavil. Známý v servise mi vyměnil ojnice s ložiskama kde už jsou zámky proti protočení, šrouby dal všechny nové, nechal i zkontrolovat kliku. Po opravě sem najel 25000 km a motor zase klepe, čím víc je motor zahřátý a v zátěži tak je to horší, na volnoběh to nejde ani slyšet, tak sem sundal vanu a podíval se na šály a ty vypadají dobře, ale když jsem tahal za ojnice nahoru a dolů tak se mi zdálo že je malá vůle na pístním čepu u třetího válce. Je to možné? Jak se pak řeší taková oprava, popřípadě na kolik to cca vychází? Práci si udělám sám, chci to příští týden rozebrat, tak ať vím na kolik to cca vyjde.
Edit:Tak už to vím, praskla mi klika, dám druhou a budu jezdit dál.
Edit:Tak už to vím, praskla mi klika, dám druhou a budu jezdit dál.
Naposledy upravil(a) jsdavid dne 01 lis 2017, 18:08, celkem upraveno 1 x.
Fabia 3 1,4 tdi
Já nevím proč když někdo vidí motor BXE hned píše že je na hovno,prodej to než vyletí ojnice,BXE bych si nikdy nekoupil atd... Do roku 08 jsem o žádné ojnici z bloku neslyšel. Potom pozdějc jo,ale myslím že v tom počtu vyrobených motorů je to jak kapka v moři. A su přesvědčený že za půlku těch co sa rozbily může stejně řidič. Já sám mám BXE a bez problémů odjelo půl mega,na longlife . Takových aut znám víc a spodobnýma km jich jsou plné bazary... Jenže se 120 tis pak s tím cechacek kolenovrt stylem dědy s čepicí najezdi dalších 200 a diví se že mu při 300 vyletí ojnice. Jenže motor má 800 a imrvére podtáčený.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 502
- Registrován: 29 pro 2012, 18:00
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 840
- Registrován: 08 črc 2007, 17:23
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 862
- Registrován: 04 bře 2010, 07:34
- Bydliště: zilina
Vůle na pístním čepu není moc častá, ale stává se to, klepe to i na volnoběh, zatímco volné ojniční šály jsou na volnoběh často neslyšitelné..Problém často bývá ten, že motor je celý řehtačka, kde zjistit nějaký cizí zvuk je obtížné..A utahovací moment ojnic nejsou švýcarské hodinky, nemá cenu to dramatizovat, trochu přetažení nevadí...je to jen obyčejný chrochták, oblblý elektronikou...
nepropadat panice...
VW Caddy 1.9 TDI 55 kw Ojnice z bloku :)
je to 2008 typ motoru BSU ale myslim že blok je stejnej jak 1.9 BLS které s tim taky mají problem...prostě se to stavá...Mam ted dva motory BXE a hledám nekoho z okoli Brna kdo by mě předělal spodek z BXE a hlavu vrátil původní BSU měla by být ok a složil vše zpět..je potřeba ještě udelat upravit držáky motoru protože Bxe to ma trochu jinak a jednu vodni hadici předelat..a mělo by to běhat.Určitě už to někdo dělal z BLS motorem.Takže najde se někdo kdo by mi to takto vyladil?Nebo kdo má spodek z BLS a zpojizdnil to?
BMW X5 3.0D E70,Multivan T6 2.0 CRDI 103 KW,Repase xenonových a led světel
VYMENA SALIEK NA BXE ZA SUPER CENU
Zdravím všetkých s motormi BXE, BLS.
Všetci čo sa zaujímate o problematiku viete že deštručný problém motorov BXE, BLS spočíva hlavne v slabých ojničných ložiskách TH ktoré strácaju kompozitný materiál a následne sôr či neskôr dôjde k "zakusnutiu" Taktiež sú tieto ložiská náchlné na pretočenie v ojnici čo vedie k deštrukcií celého motora. Celý problém sa rieši výmenou ložisiek, šróbov, oleja a olej. filtra.
Mnohí ste sa informovali na výmenu ložísk na BXE, BLS tak dúfam že vám tento príspevok pomôže.
Ak máte obavy o svoje motory robíme odbornú výmenu pôvodných TH ložisiek na GLYCO v rozumnej cene na počkanie a móžte byť pri výmene.
Kontakt:
Žilina, tel: +421950732247
Všetci čo sa zaujímate o problematiku viete že deštručný problém motorov BXE, BLS spočíva hlavne v slabých ojničných ložiskách TH ktoré strácaju kompozitný materiál a následne sôr či neskôr dôjde k "zakusnutiu" Taktiež sú tieto ložiská náchlné na pretočenie v ojnici čo vedie k deštrukcií celého motora. Celý problém sa rieši výmenou ložisiek, šróbov, oleja a olej. filtra.
Mnohí ste sa informovali na výmenu ložísk na BXE, BLS tak dúfam že vám tento príspevok pomôže.
Ak máte obavy o svoje motory robíme odbornú výmenu pôvodných TH ložisiek na GLYCO v rozumnej cene na počkanie a móžte byť pri výmene.
Kontakt:
Žilina, tel: +421950732247
Naposledy upravil(a) badboy520 dne 08 led 2018, 18:06, celkem upraveno 4 x.