Motor BXE KO! Zlomená ojnice!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Pánové a to jste se nikdo nezkoušel bránit? Vždyť je toho už dost,aby se začalo něco kolem toho dít. Na škodaforum je taky pár kousku,tady už se jich taky pěkná řádka najde a co jich je a nikdo to nikam nepsal. Pochopím ,že kdo má chip tak to zkoušet nebude,ale je jich taky spousta bez chipu tak by to chtělo do nich trochu šlápnout. Je mi jasný,že je to kolos,ale snad nejsme ovce co mají pořád palici dole.
ja vahal mezi OII a P407, svezl jsem se v 407 2.0HDi a pak jsem sednul do OII a pripadal jsem si jako socialBiimbo píše:nebýt bídný elektroniky u 407, který málokdo rozumí, tak si 2.0 HDI koupím taky
Takze 407ma zvitezila, ale "jen" 1.6HDi, elektronika absolutne v poho - no problem, jen jsem vycistil kontakty na zarovkach v zadnich lampach a cajk
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4192
- Registrován: 13 lis 2010, 18:11
- Bydliště: Netolice, největší prdel v republice
všechny automobilky počítaji +- stejnou životnost co to vydrží je věc jiná, třeba převodovky koncern aktuálně 200tismachal22 píše:A to je někde v kupní smlouvě,nebo v návodu k autu napsaný? Já myslím,že kdyby to bylo napsaný ,tak asi moc aut celý koncern neprodá. Kup si od nás auto minimálně za pul mega a po 4letech se ti rozlítne motor.Je zajímaví,že ostatní motory tenhle problém nemají.
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
to máš pravdu v O2 si přijdeš jak socka ale při větším problému v servisu pežot se cítíš jak majitel audi
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
2.0 má ale ještě klasickej litinovej blok a celkem jede. Mě třeba v OII vadí ten širokej středovej tunel.
No a hlavně 407 je za luxusní peníze.
Kdysi jsem měl Xsaru HDI 66kW a o motoru jsem skoro nevěděl, jak finančními výdaji, tak že je pod kapotou. Pak teda zastávkovala ŘJ a šla z domu
No a hlavně 407 je za luxusní peníze.
Kdysi jsem měl Xsaru HDI 66kW a o motoru jsem skoro nevěděl, jak finančními výdaji, tak že je pod kapotou. Pak teda zastávkovala ŘJ a šla z domu
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
ono ve škodovce na tom nejsi o moc lípLadas píše:to máš pravdu v O2 si přijdeš jak socka ale při větším problému v servisu pežot se cítíš jak majitel audi
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
všechny automobilky počítaji +- stejnou životnost co to vydrží je věc jiná, třeba převodovky koncern aktuálně 200tis [/quote]
Jasně já to chápu a vím o tom,ale tady se bavíme o totální destrukci motoru- něco jako výbuch a to si snad žádnej výrobce nedovolí. Ano převodovka se muže po 200t posrat,ale né rozlítnout za jízdy to snad ohrožuje i život posádky.Vyděl jsem kdysi favorita kterýmu se kousnul motor v plný rychlosti a borec rozbil hlavou čelní sklo. Vem si že stím pojede ženská,která je ráda,že jede padne rána auto sebou třeba škubne ona to strhne a někam napálí. Výrobce jí řekne-jo pani motor má najeto 150t to je normální za to mi nemůžeme. Měla jste s tím počítat a s předstihem koupit noví auto. Mám strach,že když budem držet neustále hubu,že se toho mužem dočkat.
Jasně já to chápu a vím o tom,ale tady se bavíme o totální destrukci motoru- něco jako výbuch a to si snad žádnej výrobce nedovolí. Ano převodovka se muže po 200t posrat,ale né rozlítnout za jízdy to snad ohrožuje i život posádky.Vyděl jsem kdysi favorita kterýmu se kousnul motor v plný rychlosti a borec rozbil hlavou čelní sklo. Vem si že stím pojede ženská,která je ráda,že jede padne rána auto sebou třeba škubne ona to strhne a někam napálí. Výrobce jí řekne-jo pani motor má najeto 150t to je normální za to mi nemůžeme. Měla jste s tím počítat a s předstihem koupit noví auto. Mám strach,že když budem držet neustále hubu,že se toho mužem dočkat.