Audi A3 2016, 2.0 TDI 135kW CUNA, 245k najeto
- oil ash: 63g
- diff. pressure na volnoběh za studena po regeneraci: 8hPa
- Chyby ve VCDS to nepíše žádné.
- Do auta leju VIF, ale i když jsem projel 3 nádrže bez něj, tak se nic nezměnilo
- Přijde mi že hodně rychle přibývá soot mas measured.
- Auto spouští regeneraci v momentě kdy dosáhne soot mass calc. hodnoty cca 24g.
- Po regeneraci soot mas calc/measured spadnou na 6-7 g.
- I když jedu někam daleko - 300km v kuse - tak to regeneruje co 70-80 km.
- S autem jezdím celou dobu co ho mám stejně. Jsou to sice kratší jízdy, ale vždycky když zapne regenerace, tak to jedu projet.
- Dlouhou dobu byli regenerace každých 300km přibližně, což jsem si říkal že je relativně normální, ale za poslední 2-3 měsíce se to extrémně zkrátilo
Mohl bych vás poprosit o radu co s tím? Resp. jak zjistit v čem by mohla být chyba? Nebo je to způsobené velkým zanesením a stačí to pouze nechat vyčistit?
Mám vcds diagnostiku, takže mohu zjistit dodatečné info / nějaké testy udělat
Předem děkuji za jakékoliv užitečné informace a omlouvám se pokud jsem něco napsal špatně, jsem na tomhle fóru první den