životnost jednohmoty ATD

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK

životnost jednohmoty ATD

Příspěvek od vilozx6 »

Nazdar Hoši. Mám spojku z ATD preobloženú v Renovaku organikou.Urobil som asi 35 tisíc km a dnes to začalo prešmykovať, hlavne na 3-4 rýchlostnom stupni. Sprinty nejazdím, ak niekto napíše, že je to od štýlu jazdy, no a sem tam mu pribijem ať to fičí ;) ,
nemá niekto skúsenosť so životnosťou takej lamely. Zotrvák + pritlačák som dával fungel nový. DIK :?
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14471
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Ten přítlačák je od koho ( výrobce )?
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

Tomas.cz píše:Ten přítlačák je od koho ( výrobce )?
SACHS
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3726
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

205ps a 460Nm na 228mm spojku není zrovna málo...
Oct asv 2000, DieselPower
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

Pája 19 píše:205ps a 460Nm na 228mm spojku není zrovna málo...
Tak ako JJ, no keď nerobíš sprinty, tak by to malo vydržať kua viac ako 30tisís km , či nie? :roll:
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3726
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Osobně bych se nedivil, kdyby to začlo prokluzovat hned po nasazení. Asi bych se poohlídnul po SRE a kdyby ani to nepomáhalo, tak jedině 6q a 240mm spojku.
Oct asv 2000, DieselPower
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

Pája 19 píše:Osobně bych se nedivil, kdyby to začlo prokluzovat hned po nasazení. Asi bych se poohlídnul po SRE a kdyby ani to nepomáhalo, tak jedině 6q a 240mm spojku.
Hm tak, dík. 6q - určite nie, opäť investície atď. SRE, máš na mysli tú hviezdicu ? To je tiež brutál investicia. dám to stiahnúť na nejakých 430Nm a už. či?
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3726
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Myslel sem jen Sachs Race Engeneering přítlačák. A asi nechat přeobložit lamelu a možná i porovnat setrvačník. Pak by se vidělo. Ta hvězdice s keramikou je na hovno. Sice to drží, ale komfort utrpí a hlavně ti to sežere setrvačník i přítlačák a pak to můžeš zahodit celý.
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
brankar30
Aktivista
Příspěvky: 1282
Registrován: 06 led 2009, 16:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Vranov nad Topľou,SK

Příspěvek od brankar30 »

Pája 19 píše:Myslel sem jen Sachs Race Engeneering přítlačák. A asi nechat přeobložit lamelu a možná i porovnat setrvačník. Pak by se vidělo. Ta hvězdice s keramikou je na hovno. Sice to drží, ale komfort utrpí a hlavně ti to sežere setrvačník i přítlačák a pak to můžeš zahodit celý.
zotrvacnik mal fungel novy...je lepsie pisat skusenosti lebo vsetko nieco stoji a skusat len tak nema zmysel..ale ten pritlacak by to mal pobrat..vraj prenesie viac ako 500nm...ma s tym niekto skusenost? (crazy)
AUDI A4 AVANT 3,0TDI QUATTRO EX golf IV TDI 188ps 402nm...
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

brankar30 píše:
Pája 19 píše:Myslel sem jen Sachs Race Engeneering přítlačák. A asi nechat přeobložit lamelu a možná i porovnat setrvačník. Pak by se vidělo. Ta hvězdice s keramikou je na hovno. Sice to drží, ale komfort utrpí a hlavně ti to sežere setrvačník i přítlačák a pak to můžeš zahodit celý.
zotrvacnik mal fungel novy...je lepsie pisat skusenosti lebo vsetko nieco stoji a skusat len tak nema zmysel..ale ten pritlacak by to mal pobrat..vraj prenesie viac ako 500nm...ma s tym niekto skusenost? (crazy)
a čo tak VR6 pritlačak ako si spomínal 8)
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Uživatelský avatar
brankar30
Aktivista
Příspěvky: 1282
Registrován: 06 led 2009, 16:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Vranov nad Topľou,SK

Příspěvek od brankar30 »

vilozx6 píše:
brankar30 píše:
Pája 19 píše:Myslel sem jen Sachs Race Engeneering přítlačák. A asi nechat přeobložit lamelu a možná i porovnat setrvačník. Pak by se vidělo. Ta hvězdice s keramikou je na hovno. Sice to drží, ale komfort utrpí a hlavně ti to sežere setrvačník i přítlačák a pak to můžeš zahodit celý.
zotrvacnik mal fungel novy...je lepsie pisat skusenosti lebo vsetko nieco stoji a skusat len tak nema zmysel..ale ten pritlacak by to mal pobrat..vraj prenesie viac ako 500nm...ma s tym niekto skusenost? (crazy)
a čo tak VR6 pritlačak ako si spomínal 8)
ten tam sadne..no neviem kolko poberie...a o kolko je silnejsi od atd.. :roll:
AUDI A4 AVANT 3,0TDI QUATTRO EX golf IV TDI 188ps 402nm...
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3726
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

VR6 je stejnej jako ATD. Nebo se to tak už dneska u výrobce (Sachs) značí.
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
brankar30
Aktivista
Příspěvky: 1282
Registrován: 06 led 2009, 16:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Vranov nad Topľou,SK

Příspěvek od brankar30 »

Pája 19 píše:VR6 je stejnej jako ATD. Nebo se to tak už dneska u výrobce (Sachs) značí.
neposkytuje vacsi pritlak ako atd?
AUDI A4 AVANT 3,0TDI QUATTRO EX golf IV TDI 188ps 402nm...
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3726
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Dneska se to vyrábí pod jednim číslem, takže ať si objednáš ATD nebo VR6, tak dostaneš jedno a to samý.
Oct asv 2000, DieselPower
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

Pája 19 píše:Dneska se to vyrábí pod jednim číslem, takže ať si objednáš ATD nebo VR6, tak dostaneš jedno a to samý.
Tak dík za info, to som nevedel.že VR6 rovná sa SACH. Ten pritlačak z dieselpower , čo si poradil sadne na moju lamelu? Čo to asi stojí? Žiadne ceny na stránke nie sú, iba fotka. :roll:
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“