Stránka 1 z 2

Passat najednou spousta závad

Napsal: 19 lis 2012, 21:38
od 103kuba
Prosim o pomoc (passat 1.9tdi pd 85kw 1999), asi před 14ti dny začal passat v tahu chvilema škubat, doma sem mrkl do závad a byla tam zavada 01282 - Prepinaci Ventil klapky v sani (N239)
31-10 - preruseni n.zkrat na kostru - Sporadicky
tak sem ji smazal a neobjevila se. Behem 14ti dnu bez problemu, pak jedu a začne zase cukat, zastvuju, citil jsem i nějaky divny zapach a okukuji co se dá a nic a pak už to jelo jen v nouzáku, bez výkonu. Dojel sem a vsiml sem si ze nefunguje nic co je regulovano podtlakem, i kdyz podtlak v hadickach byl. Auto se i pri chcipani otrasa, jak nejde chcipaci klapka. No a v chybach mam
17957 - Magneticky ventil omezovani plniciho tlaku (N75) Preruseni/zkrat ke kostre
P1549 - 35-00 - -
00515 - Halluv snimac (G40)
03-00 - zadny signal
17552 - Meric hmotnosti vzduchu (G70) Preruseni/zkrat ke kostre
P1144 - 35-00 - -
01613 - Rele cerpadla chlazeni paliva (J445)
31-10 - preruseni n.zkrat na kostru - Sporadicky
17849 - Ventil AGR (N18) Preruseni/zkrat ke kostre
P1441 - 35-10 - - - Sporadicky
00741 - Kontrola brzdoveho pedalu
27-00 - nesmyslny signal

a nejdou smazat. Dalsi co zacalo auto delat, ze startuje misto na brnknutí okolo 5 vteřin...Nezdá se mi že z ničeho nic je problém na tomto všem, ale myslim že problem bude nekde jinde, ale nevim po čem jít, co by jste mi poradili?

Napsal: 19 lis 2012, 22:27
od 103kuba
jeste jak sem si to ted po sobe precetl, tak sem nenapsal, ze i po vypnuti motoru a opetovnem nastartovani jede auto stale hned zpočátku bez výkonu...

Napsal: 20 lis 2012, 00:27
od senioring1
To čo môžeš spraviť bez pomoci je vysušenie RJ a prestreknutie jej kontaktov - tým nič nepokazíš .

Napsal: 20 lis 2012, 08:11
od roman1648
nenateklo ti do pojistkovnice?
pod oknem pod tou černou kisnou je takový pryžový těsnění, to zvykne zteřit, nachčije tam a je to

Napsal: 20 lis 2012, 22:39
od 103kuba
Děkuju vám za rady, ŘJ je suchá, přesto jsem si sušil a mezi tím pátral dál. Svazek kabelů od váhy, N75 a klapky byl uvolněnej a spadl na výfuk, seškvařil se a vodiče se spojili a kostřili o výfuk... kabely byly v minulosti velice ,,odborně'' opravovány a špatně přichyceny... Oprava za hodinku, sletováno, zaizolováno... Kontrola chyb na VAGU, žádné, tak sem si pro jistotu udělal log a vše v normálu. Takže takhle ojedinělá příčina nejspíš nikomu nepomůže, ale pro zajímavost to tu píšu.

Napsal: 29 led 2020, 08:09
od Speeder
Oživím téma. Bratrovi jede Bora AJM teď stále v nouzáku. Napsalo to závady:

00515 - Hallův snímač polohy vačk./klik. hřídele (G40)
03-00 - žádný signál

01282 - přepínací ventil klapky sacího potrubí (239)
31-10 - přerušení nebo zkrat na kostru - sporadická

17957 - magnetický ventil pro omezení plnícího tlaku
P1549 - 35-10 - přeruš./zkrat na kostru (N75)-sporadická

17849 - ventil zpětného vedení výfuk. plynů (N18) - přeruš./zkrat na kostru
P1441 - 35-10 - sporadická

17552 - měřič hmotnosti vzduchu (G70)
P1144 - 35-00 - přerušení/zkrat na kostru


Předpokládám, že příčina by mohla být taky svazek kabelů k těmto snímačům, co myslíte? Díky

Napsal: 29 led 2020, 10:38
od ROMEK
mrkni podla schemat či namaju spoločnú napájaciu vetvu

Napsal: 29 led 2020, 13:43
od Pepíček
A taky společnou kostru.Mrkni taky pod držák baterie.Tam jsou "chycený" taky nějaký kostry.Taky se mrkni na pojistkovej box na baterce.

Napsal: 29 led 2020, 16:11
od Fantik
Prošel bych pojistky

Napsal: 29 led 2020, 16:50
od Speeder
Pojistky u aku prej ok.

Napsal: 29 led 2020, 18:37
od Fantik
Pojistky v autě myslím že 10A ale pozici si nepamatuju

Napsal: 12 úno 2020, 08:02
od Speeder
Nejspíš to bude někde ve svazku. Potřeboval bych schéma. Poradíte, kde bych ho našel? Je to Bora AJM rok 2000.

Napsal: 24 úno 2020, 22:15
od passion

Kód: Vybrat vše

https://uloz.to/file/ddqT8sBOMrZk/boraajm2000-pdf

Napsal: 28 úno 2020, 11:19
od Speeder
Bora vyřešena. Pan Elektrikář s velkým E v Č. Budějovicích - Němeček. Našel pod přístrojovkou spečené kabely. Někdo tam totiž narval silnější pojistku, když mu asi často praskala. Opraveno, navrácena původní pojistka a cena 800Kč. V životě bych na to sám nepřišel. Byly to kabely do podtlakových ventilů co ovládají turbo a všechny ty kraviny kolem.

Napsal: 28 úno 2020, 12:34
od roman1648
no jo, ty auta člověka nepřestanou školit že... :roll: