Stránka 1 z 1

SUPERB 2.0TDI CR 4X4 CFGB EDC17C46

Napsal: 22 lis 2012, 20:17
od TDIfun

Napsal: 22 lis 2012, 20:22
od Misík
Chvalim pekny priebeh vydareny motor.

Napsal: 22 lis 2012, 20:40
od Brouk
GOOD ;-)

Napsal: 22 lis 2012, 21:10
od Forest
Zdenku, Ty socko, nauc se uz davat to na svoje FTP :kol1:

Obrázek

Obrázek

Napsal: 22 lis 2012, 23:06
od Martin.D
Len tak pre informáciu - merať ďalej tie CR nejdú - lebo pokiaľ viem tak bez problémov " ťahajú " do 5000 ot/min. (noteeth)

Napsal: 23 lis 2012, 00:41
od jipi
a načo to je dobré merať do 5000ot. ?

Napsal: 23 lis 2012, 06:22
od Martin.D
Pretože DSG napr.v RS radí až v oblasti 4700 až 4800 ot. v manuálnom režime kľudne aj tých 5000.

Napsal: 23 lis 2012, 08:20
od Forest
jipi píše:a načo to je dobré merať do 5000ot. ?
Aby clovek videl potencial motoru a cele spektrum pouzitelnych otacek. Ja, kdybych byl zakaznik, tak bych to chtel, abych videl prubeh, resp. spektrum realne pouzitelnych otacek (ikdyz pravdou je, ze se jedna o DSG).

Napsal: 23 lis 2012, 08:44
od subz3ro_tdi
@Martin.D, Forest: Myslim ze v tomto pripade to Zdeno meral dobre a hlavne rozumne.... ked ten vykon zacne padat radovo v desiatkach PS na par RPM tak to meranie aj tak nie je presne a relevantne... cize len by sa zbytocne zohrieval olej a palila nafta 8) Pokial ten krutiaci moment resp. vykon az tak dramaticky neklesa, je jasne ze je dobre pre orientaciu meranie este podrzat do vyssich otacok ;)

Napsal: 23 lis 2012, 08:58
od TDIfun
Az budete merit se stalou zatezi kde me retarder porad stahuje a kdyz padne kroutak, motor temer uz nezrychluje a prehriva se tak se pak muzeme bavit, chytrolinu je tady spousta u klavesnice ale komplikace mereni uz nikdo nevidi, ukazte mi nejake jine commonrail VAG tady v ČR zmereno a upraveno mimo mne a Reeshy??? Ja tady videl jednu RS ktera se trochu nepovedla a umrel vykon na brzde. Jinak nic, zadne grafy.

Pro vsimave, staci se podivat na ty zoubky nahore. To je kdyz se zpomali otacky valce ( resp. uhlova rychlost) a odpor retarderu je tak obrovskej, ze to takhle vykresli.

Napsal: 23 lis 2012, 09:56
od valchaaa
Krásné hodnoty :worthy:

A souhlas že pokud člověk chce vidět upravené a odměřené tyto CR motory tak jiné než Reeshy a jeho nejdou u nás najít.

Napsal: 23 lis 2012, 10:20
od mvolesko2
TDIfun píše:Az budete merit se stalou zatezi kde me retarder porad stahuje a kdyz padne kroutak, motor temer uz nezrychluje a prehriva se tak se pak muzeme bavit, chytrolinu je tady spousta u klavesnice ale komplikace mereni uz nikdo nevidi, ukazte mi nejake jine commonrail VAG tady v ČR zmereno a upraveno mimo mne a Reeshy??? Ja tady videl jednu RS ktera se trochu nepovedla a umrel vykon na brzde. Jinak nic, zadne grafy.

Pro vsimave, staci se podivat na ty zoubky nahore. To je kdyz se spomali otacky valce ( resp. uhlova rychlost) a odpor retarderu je tak obrovskej, ze to takhle vykresli.
co to je za blbost znam v CR asi 10 lidi co umi dobre upravit EDC17C46 a nebo EDC17CPxx, chce to trochu vseobecnej prehled

od roku 2008 sem jich upravoval a odmeril stovky

tady predelavka spatnyho soft uz nevim po kom
Obrázek

Napsal: 23 lis 2012, 10:51
od Martin.D
subz3ro_tdi: podľa mna ten výkon tak dramaticky po 4200 ot neklesá ( aspoň nie v sériovke ) a najmä tu ( dieselpower ) http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=110315 meral ako sériový tak aj upravený výkon a podla tohto grafu - hoc aj sériového to vyzerá nie len na moj subjektívny dojem že to " ťahá " do 5000.
Neviem - len so sa pýtal kedže na tom aute ma fascinovalo najma to možné točenie do 5000....
Výsledok a hodnoty sú bravúrne o tom niet pochýb.

Napsal: 23 lis 2012, 12:08
od subz3ro_tdi
@Martin.D: Na ceste tam je uplne ina zataz a chladenie stlaceneho vzduchu, cize ten krutiaci moment tak nepada ako na zatazovej brzde..... ale mne skor islo o to co lezie do grafu pri merani.... ked to zacne padat tak nema vyznam dalej merat, robi to tak (co som mal moznost vidiet) kazdy technik :)