Výměna koulí na xantii
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Výměna koulí na xantii
Ahoj, jak prosim vyměnit zadní koule na xantii? Nepruží zadek, tak si myslím že to bude koulema. Musí se potom i koule dofukovat?
Už je mámorigoš píše:CO těžko, jestli myslíš CO2, tak to v žádném případě, protože ten při tlacích se kterými to pracuje kapalní. Dusík. Pokud to uteklo, tak je někde netěsnost a naplnění je na chvíli.
V Autokeely jsou v akci, tak neváhej.

Akorát nevím kde mi tam dusík fouknou a hlavně kolik. Jaká tam je příruba? Na ventilek?
treti koule je akumulacni pro brzdy a vyrovnani ztraty tlaku v perovani....
tvuj problem spociva v zadnim korektoru.. bud spadla ta bila plastova kost nebo je k.o. korektor... Je zbytecne kupovat nove koule pokud neni praskla membrana.... Koule se foukaji dusikem cca 200 kc/kus..... Pokud nemas ventilek primo na kouli, tak si to nech dodelat... Koule pak fouknes primo na aute , neni potreba jejich demontaz..... Tlak je u novych kouli cca 60 - 90 procent.... Koule je potreba 1x rocne kontrolovat pripadne dofukovat... Pokud je koule bez tlaku nebo je nedostatecne nafoukana tak hrozi jeji zniceni............
tvuj problem spociva v zadnim korektoru.. bud spadla ta bila plastova kost nebo je k.o. korektor... Je zbytecne kupovat nove koule pokud neni praskla membrana.... Koule se foukaji dusikem cca 200 kc/kus..... Pokud nemas ventilek primo na kouli, tak si to nech dodelat... Koule pak fouknes primo na aute , neni potreba jejich demontaz..... Tlak je u novych kouli cca 60 - 90 procent.... Koule je potreba 1x rocne kontrolovat pripadne dofukovat... Pokud je koule bez tlaku nebo je nedostatecne nafoukana tak hrozi jeji zniceni............
Koule ti dofoukne třeba v Brně-Jundrově Milan Haluza(PaM), nebo v Praze-Modřanech p. Rada. Na severu to neznám. Hledej na www.xantiaclub.cz , tam ti určitě poradí, nebo něco najdeš sám. Osobně jezdím za PaMem do Brna, ten ví o hydraulice snad všechno a sešteluje ti celý podvozek auta a jízda od něho je jako s novým autem-vím, o čem mluvím. Návštěva u něj se fakt vyplatí, neváhej.
Koukni se ale nejdřív, jakou barvu má LHM, jestli ještě zelenou, nebo už hnědou asi jako Coca-Cola. Pokud hnědou, tak co nejdřív vyměnit a případně i rozebrat a vyčistit přední i zadní korektor výšky auta - návod je na Xantiaclubu.
Koukni se ale nejdřív, jakou barvu má LHM, jestli ještě zelenou, nebo už hnědou asi jako Coca-Cola. Pokud hnědou, tak co nejdřív vyměnit a případně i rozebrat a vyčistit přední i zadní korektor výšky auta - návod je na Xantiaclubu.
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Záleží, jestli máš zdravé koule, nebo už ne. A kolik jich máš na autě. A v jakém stavu máš celkově hydrauliku. Mně odešly obě přední a PaM mi nechával fungl nové po 750 Kč za kus. Podvozek mi šteloval taky. Jinak myslím, že chtěl 150, nebo 200 Kč za dofouknutí staré dobré + něco za servis. Mám na Xantii 1.9TD 6 koulí a předminule za dofouknutí a servis (bez nových koulí)chtěl asi 1300 Kč-bez záruky, už si to moc nepamatuju, je to už přes 3 roky.
Jestli chceš mít Xantii o trošku pohodlnější, tak mu předem zavolej a domluv se s ním, ať ti na předek upraví a pak dá velké koule z BX. On ti ale o tom řekne víc.
Jestli chceš mít Xantii o trošku pohodlnější, tak mu předem zavolej a domluv se s ním, ať ti na předek upraví a pak dá velké koule z BX. On ti ale o tom řekne víc.
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000