Výměna koulí na xantii

Citroen, Peugeot, Renault..

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Honza M
Přispěvovatel
Příspěvky: 807
Registrován: 07 lis 2007, 18:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Výměna koulí na xantii

Příspěvek od Honza M »

Ahoj, jak prosim vyměnit zadní koule na xantii? Nepruží zadek, tak si myslím že to bude koulema. Musí se potom i koule dofukovat?
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Upustíš tlak z koulí, vezmeš řetěz a kouli povolíš.. Naplnit plynem budeš muset, pokud je v pořádku membrána, což ti zjistí..
nepropadat panice...
Honza M
Přispěvovatel
Příspěvky: 807
Registrován: 07 lis 2007, 18:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od Honza M »

jericho-3 píše:Upustíš tlak z koulí, vezmeš řetěz a kouli povolíš.. Naplnit plynem budeš muset, pokud je v pořádku membrána, což ti zjistí..
Nevíš prosím čím se koule plní? CO? Je to normálně na ventilek?
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

CO těžko, jestli myslíš CO2, tak to v žádném případě, protože ten při tlacích se kterými to pracuje kapalní. Dusík. Pokud to uteklo, tak je někde netěsnost a naplnění je na chvíli.
V Autokeely jsou v akci, tak neváhej.
Obrázek
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Honza M
Přispěvovatel
Příspěvky: 807
Registrován: 07 lis 2007, 18:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od Honza M »

origoš píše:CO těžko, jestli myslíš CO2, tak to v žádném případě, protože ten při tlacích se kterými to pracuje kapalní. Dusík. Pokud to uteklo, tak je někde netěsnost a naplnění je na chvíli.
V Autokeely jsou v akci, tak neváhej.
Obrázek
Už je mám :)
Akorát nevím kde mi tam dusík fouknou a hlavně kolik. Jaká tam je příruba? Na ventilek?
Honza M
Přispěvovatel
Příspěvky: 807
Registrován: 07 lis 2007, 18:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od Honza M »

Ještě mě napadlo, Nebude už nová koule plynem naplněna?
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

No jestli máš novou, tak samozřejmě, rovnou ji tam práskni.. :)
nepropadat panice...
Honza M
Přispěvovatel
Příspěvky: 807
Registrován: 07 lis 2007, 18:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od Honza M »

jericho-3 píše:No jestli máš novou, tak samozřejmě, rovnou ji tam práskni.. :)
Tak ted jsem nasadil dvě koule (levou a pravou). Závada je pořád stejná...stále nepruží a když zadek zvednu,tak pak nechce dolu. V pondělí dám ještě třetí doprostřed a doufám že bude vše ok.Díky.
josef10
Aktivista
Příspěvky: 1181
Registrován: 29 led 2010, 22:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od josef10 »

treti koule je akumulacni pro brzdy a vyrovnani ztraty tlaku v perovani....
tvuj problem spociva v zadnim korektoru.. bud spadla ta bila plastova kost nebo je k.o. korektor... Je zbytecne kupovat nove koule pokud neni praskla membrana.... Koule se foukaji dusikem cca 200 kc/kus..... Pokud nemas ventilek primo na kouli, tak si to nech dodelat... Koule pak fouknes primo na aute , neni potreba jejich demontaz..... Tlak je u novych kouli cca 60 - 90 procent.... Koule je potreba 1x rocne kontrolovat pripadne dofukovat... Pokud je koule bez tlaku nebo je nedostatecne nafoukana tak hrozi jeji zniceni............
pepe276
Aktivista
Příspěvky: 1106
Registrován: 23 led 2010, 10:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha a okolí

Příspěvek od pepe276 »

Koule ti dofoukne třeba v Brně-Jundrově Milan Haluza(PaM), nebo v Praze-Modřanech p. Rada. Na severu to neznám. Hledej na www.xantiaclub.cz , tam ti určitě poradí, nebo něco najdeš sám. Osobně jezdím za PaMem do Brna, ten ví o hydraulice snad všechno a sešteluje ti celý podvozek auta a jízda od něho je jako s novým autem-vím, o čem mluvím. Návštěva u něj se fakt vyplatí, neváhej.
Koukni se ale nejdřív, jakou barvu má LHM, jestli ještě zelenou, nebo už hnědou asi jako Coca-Cola. Pokud hnědou, tak co nejdřív vyměnit a případně i rozebrat a vyčistit přední i zadní korektor výšky auta - návod je na Xantiaclubu.
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Louis
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 06 srp 2015, 06:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Louis »

pepe276
Chci se jen zeptat.Kolik si mám připravit peněz než navštívím PaMa??Taky bych potřeboval seřídit podvozek trošku..
pepe276
Aktivista
Příspěvky: 1106
Registrován: 23 led 2010, 10:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha a okolí

Příspěvek od pepe276 »

Záleží, jestli máš zdravé koule, nebo už ne. A kolik jich máš na autě. A v jakém stavu máš celkově hydrauliku. Mně odešly obě přední a PaM mi nechával fungl nové po 750 Kč za kus. Podvozek mi šteloval taky. Jinak myslím, že chtěl 150, nebo 200 Kč za dofouknutí staré dobré + něco za servis. Mám na Xantii 1.9TD 6 koulí a předminule za dofouknutí a servis (bez nových koulí)chtěl asi 1300 Kč-bez záruky, už si to moc nepamatuju, je to už přes 3 roky.
Jestli chceš mít Xantii o trošku pohodlnější, tak mu předem zavolej a domluv se s ním, ať ti na předek upraví a pak dá velké koule z BX. On ti ale o tom řekne víc.
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Louis
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 06 srp 2015, 06:15
Odpovědi: 0

...

Příspěvek od Louis »

Zdá se mi,že by zadek chtěl dofouknout a trochu seřídit..Takže kolem cca 2000kč.Díky moc za info..Zavolám a uvidíme co se dá dělat. :D :D
Odpovědět

Zpět na „Francouzské vozy“