Jak jste dneska nastartovali?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Žhavení je tam od toho, aby se používalo. Takže odpojovat v mrazu žhavení je podle mě nerozum. Ale dejme tomu.....
Každopádně pro úspěšný start (studený i teplý) je důležitá trojice věcí: Kompresní tlak, kvalitní baterka a v pořádku startér. Pak nemůže být problém.
Každopádně pro úspěšný start (studený i teplý) je důležitá trojice věcí: Kompresní tlak, kvalitní baterka a v pořádku startér. Pak nemůže být problém.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
se to tu někde řešilo tak mě zajimalo jak to chytne když to člověk nevyzkouší tak neuvěří,už mám žhavení zase okMarek77 píše:Žhavení je tam od toho, aby se používalo. Takže odpojovat v mrazu žhavení je podle mě nerozum. Ale dejme tomu.....
Každopádně pro úspěšný start (studený i teplý) je důležitá trojice věcí: Kompresní tlak, kvalitní baterka a v pořádku startér. Pak nemůže být problém.
Tak když je kolem nuly, tak většinou taky nečekám na zhasnutí žhavení a normálně to naskočí. Ve větších mrazech tomu radši dávám volný průběh. V poslední době nežhavím vůbec, protože používám nezávislé topení. Až si říkám, že ty svíčky asi vyndám a uložím do skříně - vozí se zadarmo, to se mi nelíbí
.

Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
já nenastartoval....ale vím proč.zatemovaný palivový filtr...a to má natočíno jen 5tisíc km...jezdím kanystrovku a dávám vif...jenže i to je asi málo,takže k tomu co psal marek přidávám čtvrtou věc - kvalitní zimní naftu 

Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 193
- Registrován: 12 led 2010, 18:05
- Bydliště: Rokycany
Odpovědi: 0
Prave po druhym otoceni motoru to se mi moc nelibi je to primej vstrik to by melo jit na prevaleni pokud je vse v poradku.Me to nekdy chtne na drc a nekdy se to prevali dvakrat vcera sem prodlouzil hzaveni a dnes to bylo na drc.Starej peguot 309 komurkac vzdy na drc tak primej vstrik by mel chitat taky tak.Marek77 píše:Tak nějak...
Otočím, počkám, až zhasne žhavení, startuji a po dvojím otočení motoru prostě vrčíme..... Nemám problém ani v minus dvaceti, a to tam teď mám MEŘO.
Octavia combi 1,9 TDI 66kw motor ALH
nevim ja nabral nedavno u alberta naftu bez ničeho a vše ok ,furt tu nekdo řeší naftu není -25OťasTDi píše:já nenastartoval....ale vím proč.zatemovaný palivový filtr...a to má natočíno jen 5tisíc km...jezdím kanystrovku a dávám vif...jenže i to je asi málo,takže k tomu co psal marek přidávám čtvrtou věc - kvalitní zimní naftu

jak to všichni děláte....
každopádně filtr mám teď vymontovaný,vylil jsem ho (po rozmražení) a položil na topení...už jde profouknout...asi kdybych ho tam dal zpátky a zalil,tak nastartuju,ale pro jistotu koupím nový...

Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4700
- Registrován: 23 úno 2009, 12:03
- Bydliště: České Budějovice
Odpovědi: 0
já tam taky nic neleju. Dodavatel nafty nám to přímo zakázal a na každým dokladě je tohle upozornění napsáno.p.s. píše:já do nafty nic nepřidávám a startuju na brnknutí tankuju kde je momentálně třeba většinou ty nejlevnější pumpy nemám problém
loni to samý švára leje vif a má problémy se zamrzáním
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI