Jak jste dneska nastartovali?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

milda.svo
Přispěvovatel
Příspěvky: 193
Odpovědi: 0
Registrován: 12 led 2010, 18:05
Bydliště: Rokycany

Jak jste dneska nastartovali?

Příspěvek od milda.svo »

Jak jste dneska nastartovali?
Octavia combi 1,9 TDI 66kw motor ALH
pstejski
Přispěvovatel
Příspěvky: 156
Odpovědi: 0
Registrován: 19 pro 2010, 10:50
Bydliště: Vysoké Mýto

Příspěvek od pstejski »

normálně klíčkem :)
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10340
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Tak nějak... ;-)

Otočím, počkám, až zhasne žhavení, startuji a po dvojím otočení motoru prostě vrčíme..... Nemám problém ani v minus dvaceti, a to tam teď mám MEŘO.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Ivo
Přispěvovatel
Příspěvky: 374
Odpovědi: 0
Registrován: 20 črc 2006, 07:22
Bydliště: Martin

Příspěvek od Ivo »

pstejski píše:normálně klíčkem :)
taky tak....-15°C 5 ročná Varta..na dve nažhavenia...kroch , kroch (noteeth)
G IV,variant,66 kW,ALH + niečo naviac od BH motor
pavelexc
Přispěvovatel
Příspěvky: 423
Odpovědi: 0
Registrován: 09 led 2012, 19:15

Příspěvek od pavelexc »

už sem to psal jinde takto: mi to taky nedalo to prubnout na mym ASV nalitano 300tis,s odpojením žhavek venku -14°C auto stalo netknutě 2 dny,parkrat se motor převalil no 5s to ani nebylo a motor čapnul na všechny 4 valce a dymovnice taky žadná,no máme to supr stoje
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10340
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Žhavení je tam od toho, aby se používalo. Takže odpojovat v mrazu žhavení je podle mě nerozum. Ale dejme tomu.....

Každopádně pro úspěšný start (studený i teplý) je důležitá trojice věcí: Kompresní tlak, kvalitní baterka a v pořádku startér. Pak nemůže být problém.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
pavelexc
Přispěvovatel
Příspěvky: 423
Odpovědi: 0
Registrován: 09 led 2012, 19:15

Příspěvek od pavelexc »

Marek77 píše:Žhavení je tam od toho, aby se používalo. Takže odpojovat v mrazu žhavení je podle mě nerozum. Ale dejme tomu.....

Každopádně pro úspěšný start (studený i teplý) je důležitá trojice věcí: Kompresní tlak, kvalitní baterka a v pořádku startér. Pak nemůže být problém.
se to tu někde řešilo tak mě zajimalo jak to chytne když to člověk nevyzkouší tak neuvěří,už mám žhavení zase ok
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10340
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Tak když je kolem nuly, tak většinou taky nečekám na zhasnutí žhavení a normálně to naskočí. Ve větších mrazech tomu radši dávám volný průběh. V poslední době nežhavím vůbec, protože používám nezávislé topení. Až si říkám, že ty svíčky asi vyndám a uložím do skříně - vozí se zadarmo, to se mi nelíbí :-).
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4897
Odpovědi: 0
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

já nenastartoval....ale vím proč.zatemovaný palivový filtr...a to má natočíno jen 5tisíc km...jezdím kanystrovku a dávám vif...jenže i to je asi málo,takže k tomu co psal marek přidávám čtvrtou věc - kvalitní zimní naftu :D
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
milda.svo
Přispěvovatel
Příspěvky: 193
Odpovědi: 0
Registrován: 12 led 2010, 18:05
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od milda.svo »

Marek77 píše:Tak nějak... ;-)

Otočím, počkám, až zhasne žhavení, startuji a po dvojím otočení motoru prostě vrčíme..... Nemám problém ani v minus dvaceti, a to tam teď mám MEŘO.
Prave po druhym otoceni motoru to se mi moc nelibi je to primej vstrik to by melo jit na prevaleni pokud je vse v poradku.Me to nekdy chtne na drc a nekdy se to prevali dvakrat vcera sem prodlouzil hzaveni a dnes to bylo na drc.Starej peguot 309 komurkac vzdy na drc tak primej vstrik by mel chitat taky tak.
Octavia combi 1,9 TDI 66kw motor ALH
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10340
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

No upřímně řečeno jsem na tu moji řepku tak nějak zvědavý. Nikdy jsem to v zimním období v autě neměl a mám docela obavy. Inu, děj se vůle Boží.....
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
pavelexc
Přispěvovatel
Příspěvky: 423
Odpovědi: 0
Registrován: 09 led 2012, 19:15

Příspěvek od pavelexc »

OťasTDi píše:já nenastartoval....ale vím proč.zatemovaný palivový filtr...a to má natočíno jen 5tisíc km...jezdím kanystrovku a dávám vif...jenže i to je asi málo,takže k tomu co psal marek přidávám čtvrtou věc - kvalitní zimní naftu :D
nevim ja nabral nedavno u alberta naftu bez ničeho a vše ok ,furt tu nekdo řeší naftu není -25 :D
p.s.
Aktivista
Příspěvky: 1115
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2010, 09:38
Bydliště: Nová Role

Příspěvek od p.s. »

já do nafty nic nepřidávám a startuju na brnknutí tankuju kde je momentálně třeba většinou ty nejlevnější pumpy nemám problém
loni to samý švára leje vif a má problémy se zamrzáním (rofl)
Škoda Octávie Combi 1.9 TDI 81KW
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4897
Odpovědi: 0
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

jak to všichni děláte.... :D každopádně filtr mám teď vymontovaný,vylil jsem ho (po rozmražení) a položil na topení...už jde profouknout...asi kdybych ho tam dal zpátky a zalil,tak nastartuju,ale pro jistotu koupím nový...
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Odpovědi: 0
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

p.s. píše:já do nafty nic nepřidávám a startuju na brnknutí tankuju kde je momentálně třeba většinou ty nejlevnější pumpy nemám problém
loni to samý švára leje vif a má problémy se zamrzáním (rofl)
já tam taky nic neleju. Dodavatel nafty nám to přímo zakázal a na každým dokladě je tohle upozornění napsáno.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“