reference chiptuningové firmy
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
Re: reference chiptuningové firmy
někdo kdo ladí vše, pomalu aj letadlo - no nevím nevím
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Je to otazne - clovek si to necha chipnout, zachutna mu vykon ale zaroven si na nej zvykne. Nasledne pak musi jit k jine firme a zaplatit cely chip znovu, zatimco kdyz by prvni chip zrealizoval jiz u firmy, ktera se zabyva i jinak, nezli jen flasch_chiptuningem, tak by si jen priplatil nejaky rozdil.
Mozna by bylo dobre se jich zeptat, zda treba umeji naladit motor s jinymi tryskami - tak clovek ziska lehce nazor na to, do jake hloubky dane problematice rozumeji.
Mozna by bylo dobre se jich zeptat, zda treba umeji naladit motor s jinymi tryskami - tak clovek ziska lehce nazor na to, do jake hloubky dane problematice rozumeji.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
co sem koukal, tak ladí na brzdě a ladí i s jiným HW .. bylo tam třeba TDI s FB race510, turbo 110 a nějakej IC z mergla.. každopádně na brzdě vylezlo 140kw ..
edit: http://www.profi-chiptuning.cz/clanky/c ... y-problem/
edit: http://www.profi-chiptuning.cz/clanky/c ... y-problem/
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
Impreza WRX 195kW
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Nech sa na mna nikto nehneva ale v tak kratkom texte tolko blbosti a nepresnosti vo mne absolutne nevzbudzuje dojem ze dotycny minimalne rozumie s cim pracuje, nieto to este vie adekvatne naladitVstřikovací trysky: Frateli Bosio Race510
Turbodmýchadlo: Garett 15S (pro motory VW 1.9 TDi-PD o základním výkonu 110 kw)
Tych 375Nm na povodnej spojke by som chcel osobne vidiet
Kazdopadne uz vieme od koho pochadzaju tieto exoticke grafy z brzdy
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Thomy, dekuji za odkaz, ani jsem si nevsiml. Pojdme se na to spolecne podivat:
2) Garrett 15S, tedy predpokladam GT1544S znam pouze z motoru 1,4TDI, na kterem by udelali 140kW dost mozna tak s nitrem. Nicmene, kdyz si prectu dodatek, meli namysli zjevne zde kazdemu zname GT1749VB - opet ani nevedi co dealuji/ladi? JAK mohli upravovat motor, aniz by meli prehled o HW?
Originální spojka udrzi alespon strednedobe 140kW, tedy 191 koni?!
... a koukam, ze ani neumeji pocitat, protoze nevim jak u nich, ale tu u nas 130-81 = 49
Kdyz se kouknu na fotogalerii, tak vidim jen partu mladaku, na jejichz vyucnich listech jeste nestihl ani zaschnout inkoust.
No, mam duvod se domnivat, ze se da s uspechem pochybovat o jejich serioznosti a paradoxem je, ze podklady pro to dodali oni sami aniz by je kdokoliv nutil.
1) FB jsou pokud vim, Race 520 - ani nevedi co dealuji?Provedené úpravy motoru:
Vstřikovací trysky: Frateli Bosio Race510
Turbodmýchadlo: Garett 15S (pro motory VW 1.9 TDi-PD o základním výkonu 110 kw)
Intercooler: použit z Merdes-Benz
Spojka: originální
2) Garrett 15S, tedy predpokladam GT1544S znam pouze z motoru 1,4TDI, na kterem by udelali 140kW dost mozna tak s nitrem. Nicmene, kdyz si prectu dodatek, meli namysli zjevne zde kazdemu zname GT1749VB - opet ani nevedi co dealuji/ladi? JAK mohli upravovat motor, aniz by meli prehled o HW?
Originální spojka udrzi alespon strednedobe 140kW, tedy 191 koni?!
... a koukam, ze ani neumeji pocitat, protoze nevim jak u nich, ale tu u nas 130-81 = 49
Kdyz se kouknu na fotogalerii, tak vidim jen partu mladaku, na jejichz vyucnich listech jeste nestihl ani zaschnout inkoust.
No, mam duvod se domnivat, ze se da s uspechem pochybovat o jejich serioznosti a paradoxem je, ze podklady pro to dodali oni sami aniz by je kdokoliv nutil.
Naposledy upravil(a) Forest dne 17 pro 2012, 23:03, celkem upraveno 3 x.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
a brzdene to bolo asi na kotucovej brzde a zapis bol na kotuci s tachografu... ja nic ja len takThomy píše:co sem koukal, tak ladí na brzdě a ladí i s jiným HW .. bylo tam třeba TDI s FB race510, turbo 110 a nějakej IC z mergla.. každopádně na brzdě vylezlo 140kw ..
edit: http://www.profi-chiptuning.cz/clanky/c ... y-problem/
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Stano - je to čarovné, čo k tomu dodať. Brankar30 by tu mohol hodiť skúsenosť, kým sme nepoznali BH. Chipuje sa v každom druhom garáži .Len tak na okraj keď mi Braňo odladil na sprint 764 - 140PS, prisiel za mnou chlapik, co to je za motor, ze on ma 180PS a utekal som mu po výpadovke. Tak sa pytam, že ako vie, že má 180PS? Ta tak mu povedal v garáži CHIPPER a ja musim mať viac ako 140PS -subz3ro_tdi píše:Nech sa na mna nikto nehneva ale v tak kratkom texte tolko blbosti a nepresnosti vo mne absolutne nevzbudzuje dojem ze dotycny minimalne rozumie s cim pracuje, nieto to este vie adekvatne naladitVstřikovací trysky: Frateli Bosio Race510
Turbodmýchadlo: Garett 15S (pro motory VW 1.9 TDi-PD o základním výkonu 110 kw)
Tych 375Nm na povodnej spojke by som chcel osobne vidiet
Kazdopadne uz vieme od koho pochadzaju tieto exoticke grafy z brzdy
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
@vilozx6: A s faktorem vahy jste nepocitali? 180k by mohl byt nachipovany Passat 2,5 V6 (zaklad 150k), ktery vazi o dobrych 200 kg vice. Takto jsem se spalil ja, kdyz jsem si myslel, ze 150k v G4 Variant pojede G2 1,8 16V PL ... njn, naivni mladi
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)