reference chiptuningové firmy

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

81
Přispěvovatel
Příspěvky: 342
Registrován: 13 kvě 2008, 18:20

reference chiptuningové firmy

Příspěvek od 81 »

Nevíte jak jsou dobří v profi-chiptuning?

www.profi-chiptuning.cz
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

a co chces ladit a od kud jsi ?
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
frenkyy
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 12 pro 2012, 20:51

Re: reference chiptuningové firmy

Příspěvek od frenkyy »

81 píše:Nevíte jak jsou dobří v profi-chiptuning?

www.profi-chiptuning.cz
někdo kdo ladí vše, pomalu aj letadlo - no nevím nevím (wallbash) (wallbash)
kiklop32
Přispěvovatel
Příspěvky: 870
Registrován: 26 bře 2011, 19:44

Příspěvek od kiklop32 »

Proč ne? To je jak nekoupit si někde vrtačku, protože prodávají i brusky, šroubováky......
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Je to otazne - clovek si to necha chipnout, zachutna mu vykon ale zaroven si na nej zvykne. Nasledne pak musi jit k jine firme a zaplatit cely chip znovu, zatimco kdyz by prvni chip zrealizoval jiz u firmy, ktera se zabyva i jinak, nezli jen flasch_chiptuningem, tak by si jen priplatil nejaky rozdil.

Mozna by bylo dobre se jich zeptat, zda treba umeji naladit motor s jinymi tryskami - tak clovek ziska lehce nazor na to, do jake hloubky dane problematice rozumeji.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1122
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Bydliště: Benešovsko

Příspěvek od Thomy »

co sem koukal, tak ladí na brzdě a ladí i s jiným HW .. bylo tam třeba TDI s FB race510, turbo 110 a nějakej IC z mergla.. každopádně na brzdě vylezlo 140kw ..

edit: http://www.profi-chiptuning.cz/clanky/c ... y-problem/
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Vstřikovací trysky: Frateli Bosio Race510
Turbodmýchadlo: Garett 15S (pro motory VW 1.9 TDi-PD o základním výkonu 110 kw)
Nech sa na mna nikto nehneva ale v tak kratkom texte tolko blbosti a nepresnosti vo mne absolutne nevzbudzuje dojem ze dotycny minimalne rozumie s cim pracuje, nieto to este vie adekvatne naladit :roll:
Tych 375Nm na povodnej spojke by som chcel osobne vidiet ;)
Kazdopadne uz vieme od koho pochadzaju tieto exoticke grafy z brzdy :)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Thomy, dekuji za odkaz, ani jsem si nevsiml. Pojdme se na to spolecne podivat:
Provedené úpravy motoru:
Vstřikovací trysky: Frateli Bosio Race510
Turbodmýchadlo: Garett 15S (pro motory VW 1.9 TDi-PD o základním výkonu 110 kw)
Intercooler: použit z Merdes-Benz
Spojka: originální
1) FB jsou pokud vim, Race 520 - ani nevedi co dealuji?

2) Garrett 15S, tedy predpokladam GT1544S znam pouze z motoru 1,4TDI, na kterem by udelali 140kW dost mozna tak s nitrem. Nicmene, kdyz si prectu dodatek, meli namysli zjevne zde kazdemu zname GT1749VB - opet ani nevedi co dealuji/ladi? JAK mohli upravovat motor, aniz by meli prehled o HW?

Originální spojka udrzi alespon strednedobe 140kW, tedy 191 koni?!

... a koukam, ze ani neumeji pocitat, protoze nevim jak u nich, ale tu u nas 130-81 = 49 :roll:

Kdyz se kouknu na fotogalerii, tak vidim jen partu mladaku, na jejichz vyucnich listech jeste nestihl ani zaschnout inkoust.


No, mam duvod se domnivat, ze se da s uspechem pochybovat o jejich serioznosti a paradoxem je, ze podklady pro to dodali oni sami aniz by je kdokoliv nutil.
Naposledy upravil(a) Forest dne 17 pro 2012, 23:03, celkem upraveno 3 x.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

Panečku, od FB si nechali vyrobit vlastní trysky!
A s tím "turbodmýchadlem Garett 15S" to asi pofičí...
140-81=59, ale graf je stejně jen na 130,69 kW, takže je to vlastně jedno...
Ještě nějaké otázky?
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

Forest byl rychlejší. :D
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Uživatelský avatar
acryll
Přispěvovatel
Příspěvky: 729
Registrován: 05 srp 2011, 17:56
Bydliště: MT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od acryll »

z fotiek by som dvakrat nepovedal, ze ta brzda je u nich.. a ten graf (noteeth) moc tam toho nevidno

na to co vsetko "vedia" poladit by som ocakaval inu paradu co sa tyka brzdy... s hentakym papierom sa neda povedat ci sa nieco "podarilo" naladit
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2368
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

Thomy píše:co sem koukal, tak ladí na brzdě a ladí i s jiným HW .. bylo tam třeba TDI s FB race510, turbo 110 a nějakej IC z mergla.. každopádně na brzdě vylezlo 140kw ..

edit: http://www.profi-chiptuning.cz/clanky/c ... y-problem/
a brzdene to bolo asi na kotucovej brzde a zapis bol na kotuci s tachografu... ja nic ja len tak
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Uživatelský avatar
Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1122
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Bydliště: Benešovsko

Příspěvek od Thomy »

Mne je to fuk, ja tu nikoho nechvalil a myslim si o tom sve viz FB 510, Garrett 15S .. Ja bych si tam auto upravit nedal (crazy)
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
Uživatelský avatar
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1954
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

subz3ro_tdi píše:
Vstřikovací trysky: Frateli Bosio Race510
Turbodmýchadlo: Garett 15S (pro motory VW 1.9 TDi-PD o základním výkonu 110 kw)
Nech sa na mna nikto nehneva ale v tak kratkom texte tolko blbosti a nepresnosti vo mne absolutne nevzbudzuje dojem ze dotycny minimalne rozumie s cim pracuje, nieto to este vie adekvatne naladit :roll:
Tych 375Nm na povodnej spojke by som chcel osobne vidiet ;)
Kazdopadne uz vieme od koho pochadzaju tieto exoticke grafy z brzdy :)
Stano - je to čarovné, čo k tomu dodať. Brankar30 by tu mohol hodiť skúsenosť, kým sme nepoznali BH. Chipuje sa v každom druhom garáži (LOL) .Len tak na okraj keď mi Braňo odladil na sprint 764 - 140PS, prisiel za mnou chlapik, co to je za motor, ze on ma 180PS a utekal som mu po výpadovke. Tak sa pytam, že ako vie, že má 180PS? Ta tak mu povedal v garáži CHIPPER a ja musim mať viac ako 140PS (LOL) -
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

(offtopic)
@vilozx6: A s faktorem vahy jste nepocitali? 180k by mohl byt nachipovany Passat 2,5 V6 (zaklad 150k), ktery vazi o dobrych 200 kg vice. Takto jsem se spalil ja, kdyz jsem si myslel, ze 150k v G4 Variant pojede G2 1,8 16V PL ... njn, naivni mladi :wink:
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“