Stránka 1 z 2
Startovaci sprej super riesenie startov za 2,5e
Napsal: 27 pro 2012, 23:30
od 1olej1
Chlapi stale som musel vymyslat sposoby ako startovat tie nase nepodarene auta ktorym sa v zime nechce startovat este ked niektore su zivene olejmi a podobne,ale ten startovaci sprej to je zazrak striekam ho do sania najblizsie k motoru ako sa da a to auto hned startuje cena 2,5e na pumpe a vybavene zhavice sa mozu schovat

urcite odporucujm hlavne tym ktory maju atmosferaky a mozu to striekat do sania co najblizsie k motoru
Napsal: 28 pro 2012, 09:40
od Mirek 1 Dusin
A že to kurví motor si nikdy neslyšel? Teda záleží jak si vážíš svýho stroje... Já ho sice v kufru mám taky, ale jenom pro případ kdyby teploty klesly pod -25. To už se mu startovat nechce...
Napsal: 28 pro 2012, 12:17
od radluk
nez tam strikat eterak, tak radeji nikam nepojedu

Napsal: 28 pro 2012, 15:42
od ezop
pkud střikneš a nežhaviš a hned nastartuješ tak jak je to v navodu tak to krasně chytne bez jakychkoliv pazvuku.Jezdim na vyjetej olej z motoru tak při nizkych teplotach to už je od +5 střikam jinak nechytne.A nezda se mi že by to ten motor ku.vilo.Nesmiš ale žhavit pak to klepe jak kovadlina a motor se chce rozletet.
Napsal: 28 pro 2012, 21:53
od Mirek 1 Dusin
Tak já nevim teda, můj vehikl bez žhavení nenatočim ani v nejteplejšim létě... a zkoušet to s se sprejema snad nebudu muset...
Ale slyšel jsem že jeden start V3S na eterovou patronu ubere 10t km na životnosti...
sprejik
Napsal: 28 pro 2012, 23:34
od TesákPce
Sprejik musim taky zakoupit a mozna zacnu s pokusy s vyjetakem uz u Sharana! Navic, kdyz je ted takove teplo.
Myslim, ze 10tkm zivotnosti a kor takovy motor je prehnane.
A zase radsi ozelim treba i 1000km, ale pojedu autem a holt udelam GO motoru o neco drive.
Napsal: 29 pro 2012, 00:32
od 1olej1
nech si to zozere aj 100 000km ten motor sa uz niekolkonasobne zaplatil jazdenim na olej....
ale pozor ak beham na A6 3,0tdi samozrejme nestartujem sprejom tak isto ako do toho auta nebudem liat olej to da rozum no do peugeota kludne nalejejm hocico co hori
ako to kurvi motor?a ako presne to ubere na zivotnosti?to by som velmi rad pocul lebo ak je to tak tak moj motor by mal byt uz davno v srote ale stale jazdi
s
Napsal: 29 pro 2012, 02:01
od TesákPce
Takle by me to zajiímalo. Chtelo by to nejaky odborny vyzkum, ci test v laborce. Jinak jak pises do stareho krumplu na jezdeni do prace par km naliji cokoliv. Kdyz pojedu 2x za rok nekam dal nebo na dovcu, pojedu Sharanem na cistou naftu, kterou navic vysetrim olejem

Napsal: 29 pro 2012, 09:49
od Mirek 1 Dusin
Nevim, slyšel jsem... sice se motor zaplatí teoreticky.... to je jako říct že když vyjedu 4 nádrže vyftritu tak jsem ušetřil na novej motor. Ale v jakym stavu ten novej bude? Tady u svýho už relativně vim co kde je v jakym stavu. Pak koupim nějakej sráč, samozřejmě bez záruky. Nechám dělat GO což taky neni za deset... takže radši nekurvim co mám. Ale jak říkám, jenom jsem to slyšel a tak sprej mám jenom jako nouzovku kdybych někde uváznul na horách.
Ted se chystám na webasto s výměníkem chladičovka/nafta (oil)...
Napsal: 29 pro 2012, 10:18
od radluk
Ono jedna vec je sehnat druhy motor, ale stejne do nej musis nasypat nejake prachy (udelat hlavu, atd), navic vymena motoru zabere taky dost casu, kdo si to neudela sam, musi zas platit.
Eter je svinstvo pro klikove ustroji? Mozna protoze vznecuje nepravidelne, zpusobuje nepredvidatelne detonace a samozapaly a nekontrolovatelne sile?
Kdyz se odsere na vyjetak jen vstrikovaci skupina, jeste dobre, cerpadel je plny zadek a vymena raz dva. A pravdepodobne odejde do kopru prvni cerpadlo.
go motoru
Napsal: 29 pro 2012, 11:11
od TesákPce
Taky nevim a nechci se hadat. Neco na tom pravdy bude, ale az takhle hodne. Urcite jezdit na vyfrit a dalsi je daleko lepsi nez na vyjetak a kdybych jen nejaky mel puziji ho. Mam jen toto a hlavne zdarma.
Do kompletniho GO motoru bych se nikdy nepoustel. To tak mit mraky penez e nejakeho pekneho veterana. Maximalne jsem treba delal hlavu, tesneni, gufera atd, krouzky. U LPG ventily, ktere byly neventily - okousane jak vanocni stromek. To zase takovy ranec nevyjde. Na ND mam slevu 15-30% a takto stare moty poresim sam-musim. Mechanika bych opravdu nemohl zaplatit! Stacilo mi jednou, kdyz jsem byl a potreboval to udelat, co si rekl za odstrojeni a sundani hlavy! A to mií dal slevu

Srac bez zaruky z vrakace bych taky nekoupil. TO jsou vyhozene penize. Hledam vzdy cele auto, kde je mozne motor vyzkouset a udelat si alespon predstavu. A jeste se mi nestalo, ze bych nenasel nejakou shnilotinu nebo bouracku, nebo s jinou vadou za par kacek. Kdyz z toho prodam par ND a pak do srotu, vetsinou vyjde motor zadarmo. Ano, hledani je spousta casu, rozebirani a prodej sposta casu a pakarna.
Jinak jak pravi Radluk, jako prvni odejde cerpadlo, vstriky a je jich plny zadek nebo relativne levny repas. Prave bych se chtel dockat, abych navic u MB motor poskodil tak, ze by bylo nutne delat vybrus, menit pisty, kliku nebo neco podobneho.
Webasto by se mi taky velmi libilo a dlouho ho chci. Zatim se mi ale nepodarilo levne sehnat. Pak nastava problem s olejem, co NT vydrzí? V nakladaku ale pri tom kratkem provozu zatim behalo, ted na cistou naftu beha dal. Asi odejde zhavicka, ale to by bylo v poho. A pak v mrazech, kdy je potreba topit, na olej jezdit nebudu.
Napsal: 30 pro 2012, 17:46
od Petr H.
radluk píše:nez tam strikat eterak, tak radeji nikam nepojedu


troška internetové teorie:
Diethylether má vysoké cetanové číslo (85 - 96) a používá se jako startovací kapalina pro naftové a benzinové motory[5], díky jeho vysoké těkavosti a nízké samozápalné teplotě. Ze stejného důvodu je také složkou palivové směsi pro karburované motory zažehované kompresí (používané v leteckém modelářství) kde se míchá s petrolejem a ricínovým olejem v poměru 47% petroleje, 33% éteru a 20% ricínového oleje.
Složení startovacího spreje: diethylether, speciální bezaromatický benzín, hnací plyn propan-butan.
A to podstatné NEŽHAVIT !!!
Tak nevidím důvod, proč to nepoužívat.
Jediný problém vidím spíš v praktické aplikaci. Benzín mi s rozpojeným sacím potrubím nestartuje a tdičko má tu troubu od turba kurva dobře přidělanou.
Napsal: 30 pro 2012, 17:51
od radluk
jasne, jako palivo pro detonaky se pouziva, to vi kazdy modelar, nicmene mozna je problem v tom zhaveni, ze to pak okamzite detonuje temer samo, vznikaji tlakove spicky na pistni skupinu, atd, atd. Osobne jsem zatim tady toto nikdy nepotreboval. Nynejsi AEF ma valce ve skvelem stavu, je na nich jeste videt honovani po 300 tis km, no problemo. Nekouri, nebere ani kapku oleje

Napsal: 30 pro 2012, 18:11
od Mirek 1 Dusin
A jak pánové uděláte aby moderní diesel nežhavil??
Napsal: 30 pro 2012, 18:36
od ka-spel
To by mě taky zajímalo jak startovat bez žhavení. Protože u TDi vlastně ani nevím co to žhavení je. Jinak z těmi startovacími spreji mám bohatou zkušenost z dřívější Sierry 1,8 TD. To bylo v třeskutých mrazech pomalu pravidlo. A motoru mě bylo až líto co to sním udělalo. T detonace házely s motorem i celým autem.